Rihmarullide laagrid.
-
konks222
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Mis niisugune rullikute komplekt koos rihmaga (mis ka natuke käiks) ära maksab? Kunagi paigaldas üks saabidega tegelev töökoda mulle rihma ilma keskmise rullikuta. Siiamaani küll käib, aga külma mootoriga natuke käunub. Elaks mõnes linnas poleks nende saadavus mingi vaev. Aga siin idapolkis elades võtab see kaunis mitu päeva aega kui need jupid siia jõuavad. Sellepärast uuringi juba varakult asja.
Ükskord huvipärast proovisin ühte laagrit rihmarullikult eemaldada: tulemus on, et laagrid on sinna ilmselt "sisse valatud". Plastikust serv kattis laagri välissaalet, mis takistab laagri välja tulekut ja tundus, et kogu saale pole mitte liimitud pessa vaid laager kuuma plastiku sisse pandud, mis hoiab teda seal veel tugevamalt. Ehk siis välja pressides läks rullik katki. Selle serva maha treimine ilmselt seetõttu ei päästaks ka. Bisnis, mis muud.
-
konks222
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Murutraktori rullikutega (millede kulla sisaldus on väga suur) mis on samsauguse valuga tehtud sain küll edukalt hakkama.Ja naabreidki on selliste muredega aidatud. Käib juba mitu hooaega.Vana pressisin rakise abil välja, treisin plastserva natuke maha. Uue laagri pressisin sisse . Vahele panin ka tilga laagriliimi. Pole siit ligidusest vanu rulle võtta, muidu võiks ju Jaan Tatikat natuke mängida.
Vana pressisin rakise abil välja, treisin plastserva natuke maha. Uue laagri pressisin sisse . Vahele panin ka tilga laagriliimi.
Mõned aastad tagasi, ei mäletagi mis põhjusel sai remonti teostada ja sellekäigus tuli eemaldada rihm, kus selgus ka, et rullikute laagrid täitsa õhtal. Kuna autojuppide poodi lähedal ei olnud, sai kasutatud sama tehnoloogiat (plastik serv maha treitud, pressiall välja surutud, uus laager laagriliimiga sisse)
Kohalikus põllumajandus tehnika poes oli õiget mõõtu SKF'i laager keskmisele rullikule, pinguti rullikule aga paraku ainult hiinakat. Hiinakas lõpetas lepingu ca 3 kuu pärast, keskmine rullik SKF laagriga sõidab siiani autoküljes.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
-
konks222
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Tänu headele inimestele uus ja loodame ka , et vastupidav rihm ja rullikute komplekt juba kodus, võib hakata vanadega peale vahetust loomkatseid korraldama.

