1. leht 1-st
M: SAAB 9-5 2006 MY universaal 2.0t (gaas+bens)
Postitatud: R Nov 07, 2014 17:34
Postitas MangustGrupp
9-5 BioPower
08.2010
2.0 turbo 110kW* (TD04-15T turbo on sees)
Automaat
El istmed, soojendusega
LS 220000
H: 4250.-
Tallinn
U2U
5582564
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=bf1f
Lisatud failid
M: SAAB 9-5 2006 MY universaal 2.0t (gaas+bens)
Postitatud: R Nov 07, 2014 19:12
Postitas vvs
Mootor: 2.0 aero (110 kW)
Ega see turbo vahetus (TD04-15T turbo on sees) sellest autost kohe Aerot tee

M: SAAB 9-5 2006 MY universaal 2.0t (gaas+bens)
Postitatud: L Nov 08, 2014 11:15
Postitas Ainar
Mootor: 2.0 aero (110 kW)
Ega see turbo vahetus (TD04-15T turbo on sees) sellest autost kohe Aerot tee

Veits eksitav info jah, seda küll ainult SAABi võõrale inimesele. Veel võiks kuulutuses olla, et reg nr ka kaasa ei saa või nüüd juba SAAB

M: SAAB 9-5 2006 MY universaal 2.0t (gaas+bens)
Postitatud: L Nov 08, 2014 13:46
Postitas ivomets
See on ka hea:
õlitarbimist ei ole, kuna 10 000 km kohta lisada tuleb vahetusel vähem kui liiter
M: SAAB 9-5 2006 MY universaal 2.0t (gaas+bens)
Postitatud: L Nov 08, 2014 14:39
Postitas MangustGrupp
Mootor: 2.0 aero (110 kW)
Ega see turbo vahetus (TD04-15T turbo on sees) sellest autost kohe Aerot tee

teeb teeb, mina ei ole t7suite abiga vahetanud võimsust, hetkel. jäätan seda uue omanikule. selle turboga kuni 280hp, pihustid on pruunid aero omad
M: SAAB 9-5 2006 MY universaal 2.0t (gaas+bens)
Postitatud: L Nov 08, 2014 14:47
Postitas MangustGrupp
See on ka hea:
õlitarbimist ei ole, kuna 10 000 km kohta lisada tuleb vahetusel vähem kui liiter
puhas füüsika. mootori sees on ju takistus, õli peab seda takistus kõrveldada(metal friction oleks korretne), sega on see kulutus material. lisaks on suured temperatuurid ja turbo, kus on suured pööred ja võll on ka õlist vaja. sega mingi õlikulu eksisteeri igal juhul, ja igal autol.
vabandust mu eesti keele kohta.