1. leht 1-st
M: gaasiseadmed 4 põlvkond
Postitatud: K Nov 12, 2014 0:04
Postitas MangustGrupp
4 silindri - 165e(565e*) (komplektis: ajud, juhtmestik, gaasi rõhu andur ja vaakum, pihustid, nupp ja reduktor)
4 silindri OBDga - 185e(595e*) (komplektis: ajud, juhtmestik, gaasi rõhu andur ja vaakum, pihustid, nupp ja reduktor), autokalibreeriv
täiskomplekt paigaldusega* (sisaldab mahuti, voolikud, multiklapp, tangimisklapp)
On ka suur valik gaasimahutit autodele.
saadaval ka 6, ja 8 silindri komplektid.
hinnad KM-ta
tel. 55 82 564
http://www.mangust.ee
tel. +370 678 455 11
http://www.panteros.lt
M: gaasiseadmed 4 põlvkond
Postitatud: K Nov 12, 2014 11:31
Postitas praktikant
kogu lugupidamise juures - gaasiküte ei sobi hästi asendama bensiini või diislit.
M: gaasiseadmed 4 põlvkond
Postitatud: K Nov 12, 2014 12:56
Postitas Cyber
kogu lugupidamise juures - gaasiküte ei sobi hästi asendama bensiini või diislit.

M: gaasiseadmed 4 põlvkond
Postitatud: K Nov 12, 2014 13:28
Postitas praktikant
Lisatud failid
M: gaasiseadmed 4 põlvkond
Postitatud: K Nov 12, 2014 19:52
Postitas ARZT
Sobib, ei sobi. Mõnele sobib, mõnele mitte. Mõnele ainult kondiaur kõlbab. Mulle sobivad mõlemad, nii bensiin kui gaas. Kellele ema, kellele tütar

M: gaasiseadmed 4 põlvkond
Postitatud: N Nov 13, 2014 12:18
Postitas MangustGrupp

raha ei haisu, enda autol paigaldatud OBDga ja 7-8euro 100km kohta sõites kuidas iganes, mulle täesti meeldib võrreldes 15euroga
M: gaasiseadmed 4 põlvkond
Postitatud: N Nov 13, 2014 13:51
Postitas Jupats
kogu lugupidamise juures - gaasiküte ei sobi hästi asendama bensiini või diislit.
Täitsa nõus, kuna gaasiküte mõeldud ikkagi hoonete kütmiseks

. Autode kütmine on selline esteetiline väärtus ja enamasti saavad kõik mootorid (olenemata kütusest) sellega hakkama. Suvel vaja näiteks jahutamist hoopis.
Vedel/Maagaasi kasutamine (gaasiseadme abil) mootorikütusena on aga hoopis teine asi ning teatud valdkondades tasub ennast täitsa ilusti ära.
[size=-2]Irooniat täis pärastlõuna...[/size]
M: gaasiseadmed 4 põlvkond
Postitatud: N Nov 13, 2014 14:57
Postitas praktikant
Tasub ja ei tasu. Oleneb.
"Vedel/Maagaasi kasutamine (gaasiseadme abil) mootorikütusena":
põhimõtteliselt on tegemist allamäge sõitmisega. Selleks on vaja auto enne mäkke trügida, näiteks:
4 silindri - 165e(565e*)
4 silindri OBDga - 185e(595e*)
seejärel tuleb ta august välja kangutada, näiteks plokikaane remont teha. Kusjuures korduvalt.
Kui nüüd võtta teekonna keskelt üks jupp siis tundub jah soodne. Suur pilt pole nii ilus.
M: gaasiseadmed 4 põlvkond
Postitatud: N Nov 13, 2014 16:04
Postitas MangustGrupp
Tasub ja ei tasu. Oleneb.
"Vedel/Maagaasi kasutamine (gaasiseadme abil) mootorikütusena":
põhimõtteliselt on tegemist allamäge sõitmisega. Selleks on vaja auto enne mäkke trügida, näiteks:
4 silindri - 165e(565e*)
4 silindri OBDga - 185e(595e*)
seejärel tuleb ta august välja kangutada, näiteks plokikaane remont teha. Kusjuures korduvalt.
Kui nüüd võtta teekonna keskelt üks jupp siis tundub jah soodne. Suur pilt pole nii ilus.
OK, mu auto minu käes sõitnud ilusti 40 000 km, kütusekulu ei muutnud, sega kompression on sama hea. kuid plaanis on soetada jälle maasturit.
eks muidu, saan lihtsalt pakkuda odavam kui Eesti turul olevad süsteemid

paigaldada pole nii keeruline 4sil. mootori kohta, lisaks saab juhendid
M: gaasiseadmed 4 põlvkond
Postitatud: N Nov 13, 2014 20:50
Postitas ARZT
Mul ühel aparaadil on gaasikas peal ja olen nii loll küll, et enne kellegi juttu kestmisest-mittekestmisest ei usu, kui....kaaned maha vaja võtta

Neid väiteid on tulnud 50/50, keda siis uskuda?