1. leht 1-st
9-5 3.0 tid käivitus
Postitatud: N Nov 13, 2014 15:36
Postitas warum
tere. probleem on hommikul käivitades, läheb halvasti pikalt käima, kuskilt lugesin et eelsüüte küünlad rakenduvad alles 5 graadiga, aga soojalt ju läheb ilusti, kuigi v 6 tahab nats kerimist, ei hüppa käima nagi mersu diisel
9-5 3.0 tid käivitus
Postitatud: R Nov 14, 2014 9:57
Postitas praktikant
mootor võib hõre olla
pihustid väsinud
pump lahjavõitu
küte vajub ära
küünlad ei rakendu
ja siis kombinatsioonid eelnimetatud asjaoludest
Esmalt tuleks vaadata kas käivituvad kõik silindrid korraga; vahel on abi käivitamisel tuleva suitsu uurimisest.
9-5 3.0 tid käivitus
Postitatud: R Nov 14, 2014 17:35
Postitas warum
mootor võib hõre olla
pihustid väsinud
pump lahjavõitu
küte vajub ära
küünlad ei rakendu
ja siis kombinatsioonid eelnimetatud asjaoludest
Esmalt tuleks vaadata kas käivituvad kõik silindrid korraga; vahel on abi käivitamisel tuleva suitsu uurimisest.
mootor on tal vahetatud kui oli 80 tuhat ees, nüüd on 380000 kanti, no sai ostetud tuttavalt saksamaalt, kas tal on üldse eelsüüte märki kuskil?Ma ei usu et hõre, minek ikka supper ja käib nagu uus, kas neid küünlaid saab muidu programmeerida ka et igakord annaks?
9-5 3.0 tid käivitus
Postitatud: E Nov 17, 2014 9:35
Postitas praktikant
lase kellelgi küünalde töötamine üle vaadata, see on koduste vahenditega teostatav operatsioon.
9-5 3.0 tid käivitus
Postitatud: E Nov 17, 2014 12:26
Postitas warum
Küünlad saavad voolu peale ja nad ise ka korras, proovisin eetriga ja ei teinud siis ka mittemidagi, ma ei saa aru kuidas ta eetriga ei lubagi natukene?
9-5 3.0 tid käivitus
Postitatud: E Nov 17, 2014 13:04
Postitas praktikant
1. eetrit vähe
2. eetrit palju
3. mootor ei käi ringi
ma ise hoiduks eetri kasutamisest. Ainult juhul, kui on täiesti kindel, et hülsi ja kolvi vahel piisav vahe

olemas
9-5 3.0 tid käivitus
Postitatud: E Nov 17, 2014 13:17
Postitas warum
1. eetrit vähe
2. eetrit palju
3. mootor ei käi ringi
ma ise hoiduks eetri kasutamisest. Ainult juhul, kui on täiesti kindel, et hülsi ja kolvi vahel piisav vahe

olemas
Kas sa mõtled ei kui mootor ei käi ringi, et rihm katki või mis moodi ei käi ringi?
9-5 3.0 tid käivitus
Postitatud: E Nov 17, 2014 13:31
Postitas praktikant
väga teoreetiline võimalus, aga jah et kui rihm katki.
Pidasin rohkem silmas, et eeter plahvatab alati, kui mootor vähegi mootor on.
Aga probleem oli ju et külmalt ei käivitu, kuidagi ta siis ikka lõpuks läheb, eetriga?
9-5 3.0 tid käivitus
Postitatud: E Nov 17, 2014 13:50
Postitas warum
ei ta ei luba ka mitte, ma ise arvan et pole mõtet käiata ka pikalt, pärast kärsab midagi muud veel maha, üks hommik oli kõik ja enam pole käima saanud, no isa auto ta oli juba ise aku ka suht tühjaks käianud aga ma täna sain natukene tegeleda sellega ja nüüd on jah mõistus otsas, kui juba eetriga ei lähe siis vaatan veel korra rihma, aga seda kui täis aku tagasi panen, üksi suht kehva vaadata ka, muidu kui selle plastikvahelt vaatasin siis tundus nagu ikka rihm peal olevalt aga kas ka ringi käib kogu asi seda ei tea jah veel.