1. leht 1-st
900 klassiku automaat
Postitatud: P Apr 23, 2006 20:58
Postitas farmacoma
Kas keegi oskab kommenteerida kuidas automaatkast classicu turbo mootori puhul vastu peab? Kas automaati on tehtud turbo jaoks teistsuguseid või on need 3 käigulised kõik enamvähem samad?
Otsisin netist aga ei leidnud palju väänet ta kannatab, oskab keegi öelda?
900 klassiku automaat
Postitatud: P Apr 23, 2006 21:10
Postitas teager
Tundub küll, et kõigil klassikutel on samad, 3 käigulised automaadid - nii minu klassik aerol, kui ka Nakataja vabalthingaval on sama kast.
Toimetab ta mõnusalt, kuid isiklik arvamus - loodud linnasõiduks, sest maantel 100km/h pöörded on 3000 juures, 130km/h juba 4000 juures. Mitte et saa paha oleks, alles pärast 4000-5000 vahel tunned, mida tähendab sõidurõõm

a lihtsalt kütust sööb päris hästi.
Väände osas ehk võtavad saabijumalad sõna.
terv, teager
900 klassiku automaat
Postitatud: L Juul 29, 2006 23:23
Postitas ate
Maanteesõidul on mootori pöörded tiba kõrgel küll.
Ehk teadjamad mehed kommenteerivad kuidas võiksid toimida järgnevad ettepanekud praktikas:
- Vahetaks 185/65 kummi mõõdu 195/65 vastu
Kas atoomaatkäigukastiga isendite mootori ja käigukasti vahelise kett ülekannetel on mingi vahe? Kas nendega kannatab mängida?
900 klassiku automaat
Postitatud: P Juul 30, 2006 9:38
Postitas Cyber
Algselt postitas: ate
Vahetaks 185/65 kummi mõõdu 195/65 vastu
185->195 rehv, spido erinevus -6% ehk spido näit 50 ajal on 47 km/h. Palju nüüd pöörded sellest kukuks... keegi teine ehk arvutab..
Kas atoomaatkäigukastiga isendite mootori ja käigukasti vahelise kett ülekannetel on mingi vahe? Kas nendega kannatab mängida?
Minu isikliku arusaamise järgi võiksid need pisut erinevad olla küll. On ju täiesti teise ehitusega, manuaalil veel sidur kasti ja mootori vahel.
900 klassiku automaat
Postitatud: E Juul 31, 2006 7:59
Postitas Trionic
Difrite ülekanded on erinevad,muidu samad kastid.Üpris "pommikindlad",kannatavad ohtrat väänet.