Asi vahepeal edasi arenenud, sai kätte võetud korralik pesu nii mootori ruumis, kui ka väljaspoolt. Masin oli korralikult sammaldunud ja andis ikka seda puhastada. Peale pesu muidugi mootor turtsus nagu segane, ju süütejuhtmed ja ka jagaja kaan (mille metallkontaktidel ikka korralikud vaod, ajutiselt täitsin tinaga) pole enam oma esimeses nooruses.
Õlilekked nagu ikka, jagaja ja rihmaratta juurest.
Sai siis remonditud MAF külge ja prooviks paarkümmend kilti kohaliku radu mööda testsõitu ka tehtud. No on alles minekut sellel 403K sõitnud masinal, rattad panevad kruusa teel kohe ringi käima. Isegi mu automaat turbo cabrio ei kiirenda nii hästi. Ja sain ka tunda, kui hästi ning täiesti hääletult peab roolivõim töötama, cabriol häälitseb kohutavalt + õli laseb isegi seistes välja.
Sillad ei kolise, kruusal testides vähemalt esipidurid töötavad korralikult ühtlaselt, ka käsipidur hea. Käigud töötavad ka hästi, kui välja arvata 5 käigu otsimine (kipub nagu tagurpidi käigu kanalisse vm. minema, see nupu ülestõstmine vist ei toimi nii kui peab).
Järgmisel päeval läks lammutamiseks, kuna näha oli, et salongis niiskuskahjustused, siis ega see põhi ka roosiline ole. Lisaks nii-ehk naa salongipolster pessu jne.
Ja nii ta ka oli, kui pagassis midagi hullu näha polnud, siis juhipoolne osa ja eriti käiguhoovastiku alune tunnel, millest sõna otseses mõttes miskit järel pole, nii et sumbutaja paistab.
Huvitav see, et põhja all pole midagi hullu näha, mastiksid ilusasti ühtlaselt küljes, kuid seespool roostes.
Roostesed kohad on siis kapoti siseservad ja pisut mullitamist välisservadel, pisut tagakoobaste sees (mitte läbiv), salongi põrand, pisut pagassi põhi, kõigi uste alaservas alumise tihendite alune osa, uste vastas üleval juhipoolsel küljel (värv hõõrdunud) mõlemal uksel ja pisut pindmist roostet juhiuksel. Ehk siis väljast ja alt tundub ilus masin, seestpool aga ilma keevituseta ei saa.
Millegi pärast on juhipoolsed uksed nagu liiga kere vastas, samas kui kõrvalistuja omad liiga väljas, nii et survepesuri vesi salongi pääses

.
Masin ise siis: Luukpära 5 ust, abs-i, elektrilisi aknaid, turvapatja, elektrilisi küljepeegleid ei ole, kuid on päris hea 2.0i 16V ezk mootor (94KW vist)
Asjad, mis siis esialgu teha vaja:
* Paprid leida
* Kere korda
* Mootori tihendid
* Sisselaske puhastus
* Uued vedelikud (õliga juba alustasin)
* Pidurid üle käia
* Taha minevad piduritorud vahetada ennetavalt, tunduvad kohati väga roostes.
* Igatsorti elektrihädad, kõik lülitid juba tegin täitsa lahti ja puhastasin ära. Lisaks kütusetaseme näidik, kaugtuli ei jää peale, tahhomeeter ei tööta jne.
* Uued veljed leida, all olevad plekkveljed täitsa roostes aga originaal ilukilbid väga ok.
* Juhiiste on ära istutud, vedru kinnitus katki
* Uus lagi
* Ja kindlasti miskit veel
aga mida täpsemalt sul sealt kabriole vaja on? kereasju? mul ka üks selline kere veel vedelemas, iga päev kohekohe kaalule minemas... Soome registris veel teine
Oh neid ikka on, sedaani või cabrio tagatulede alune osa, roolivõim + torud, roolilatt, kütuseluuk, esitulede plastist ümmargusi sisekatteid, mootoriga antenn, piduritorude originaal jagaja ette-taha, täielikult uus katus, amordid, osa asju tõstan sellelt masinalt, aga kindlasti veel miskit.
Lisatud failid