1. leht 1-st
saab 93 2,2 92kw EGR-i eemaldamine
Postitatud: T Dets 02, 2014 16:01
Postitas kauriadman
kas keegi teab kus või kes teeks EGR-i nö pimedaks.. ja mis see maksta võiks..
mulle tundub ,et mu egr ei tööta..
saab 93 2,2 92kw EGR-i eemaldamine
Postitatud: T Dets 02, 2014 16:13
Postitas Aixx
Miks sa arvad, et ei tööta. Puhasta esialgu. Minul kiilus kinni, ostsin uue, sain Carringist 205€-ga.
saab 93 2,2 92kw EGR-i eemaldamine
Postitatud: T Dets 02, 2014 16:41
Postitas ronny
Niisama kinni ei saa panna, tuleb mingi emulaator ka panna. Keegi siin foorumis müüs ka neid ja poole odavam, kui uus egr osta
saab 93 2,2 92kw EGR-i eemaldamine
Postitatud: T Dets 02, 2014 18:07
Postitas flood
JõuJaam vist progeb nüüd välja ka mingitpidi. Tegin kunagi selle teema:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid242562 aga aktiivsust vaadates ei ole EGR probleemiks...
Masinal mingi 10kkm emulaator peal ja paistab timm.
saab 93 2,2 92kw EGR-i eemaldamine
Postitatud: T Dets 02, 2014 20:04
Postitas kauriadman
no nii arvati.. suurtel pööretel kiirendades hakkab auto tõnkuma...
egr kinni mul pole..
saab 93 2,2 92kw EGR-i eemaldamine
Postitatud: K Dets 03, 2014 8:00
Postitas D116
Miks sa arvad, et ei tööta. Puhasta esialgu. Minul kiilus kinni, ostsin uue, sain Carringist 205€-ga.
Parem oleks välja programeerida teda. Kui on kinni siis sisselase kollektor on palju puhtam ja swirl kestab kauem.
saab 93 2,2 92kw EGR-i eemaldamine
Postitatud: K Dets 03, 2014 10:19
Postitas kauriadman
oskate öelda kus seda välja programeeritakse ja mis maksab
saab 93 2,2 92kw EGR-i eemaldamine
Postitatud: K Dets 03, 2014 11:29
Postitas pumps
Ma ei saa aru, miks on vaja elu keeruliseks teha? Kui uus egr maksab 200.- eur - kas see on üle mõistuse summa mida välja käia? Olen juba 5 aastat ja 100 000km uue egr-iga sõitnud ja pole mingeid probleeme rohkem olnud. Sellel mootoril swirli peal ei ole.
saab 93 2,2 92kw EGR-i eemaldamine
Postitatud: K Dets 03, 2014 11:56
Postitas praktikant
programmeerida on vaja sellepärast, et see on cool viis autot parandada ja annab mõnusa tunde, et oled kavalam ja targem kui insenerid, kes selle jama ehitasid.

Õnnestumise korral saad lisaks veel kindlustunde homse päeva ees, et kõnealune kobakas uuesti katki ei lähe.
saab 93 2,2 92kw EGR-i eemaldamine
Postitatud: K Dets 03, 2014 12:03
Postitas Aixx
Härrased, pean oma sõnad hinna suhtes tagasi võtma - vaatasin maailmas ringi ja avastasin, et paraku vanema , kui 2007/2008 9-3 Saab`i EGR on topeltkallim

:wall:
saab 93 2,2 92kw EGR-i eemaldamine
Postitatud: K Dets 03, 2014 12:19
Postitas skyline
Härrased, pean oma sõnad hinna suhtes tagasi võtma - vaatasin maailmas ringi ja avastasin, et paraku vanema , kui 2007/2008 9-3 Saab`i EGR on topeltkallim

:wall:
Noh, õnneks on meie kandi esinduse hinnad ka vastavas ulatuses läbi räägitavad

... nagu minu praktika on näidanud.
saab 93 2,2 92kw EGR-i eemaldamine
Postitatud: K Dets 03, 2014 12:26
Postitas Aixx
Täpselt nii, kiiruga küsisin carringust EGR Saab'le , oleks pidanud oopelile küsima-hind olex kindlasti parem olnud.
saab 93 2,2 92kw EGR-i eemaldamine
Postitatud: K Dets 03, 2014 19:40
Postitas kauriadman
okei..pika jutu lõpuks kysiksin mis tunnused yldiselt on kui egr ei tööta.. olen algaja saabi omanik
saab 93 2,2 92kw EGR-i eemaldamine
Postitatud: K Dets 03, 2014 22:12
Postitas pumps
Limp home reziim on. Autol jõudu pole. Näiteks foori alt kiirendame ja maanteel mööda sõit on keeruline.
saab 93 2,2 92kw EGR-i eemaldamine
Postitatud: K Dets 03, 2014 22:39
Postitas andrehh
okei..pika jutu lõpuks kysiksin mis tunnused yldiselt on kui egr ei tööta.. olen algaja saabi omanik
Kui enda masinal EGR´i klapp kinni tahmas siis tekkis jõukadu ja piiraja 3000rpm peal.
saab 93 2,2 92kw EGR-i eemaldamine
Postitatud: K Dets 03, 2014 22:48
Postitas D116
saab 93 2,2 92kw EGR-i eemaldamine
Postitatud: K Dets 03, 2014 23:03
Postitas D116
programmeerida on vaja sellepärast, et see on cool viis autot parandada ja annab mõnusa tunde, et oled kavalam ja targem kui insenerid, kes selle jama ehitasid.

Õnnestumise korral saad lisaks veel kindlustunde homse päeva ees, et kõnealune kobakas uuesti katki ei lähe.
Tutvusta ennast milleks nad seda "ehitasid" ja mida see annab ja kellele!
Muidu välja programmerimine toimib uuematel 1.9 disladel, vanematel emulator selleks.
Välja programmerimise ja uue EGRi hind 1.9TID on suht samasugune.
Mina valisin välja programmerimise! Milleks liigne si.. sisselaskes mis hakkab segama normaalset tööd? EGR rikkub mootorit oma tahma osakestega ja segab normaalset mootori tööd! Ja veel üks pluss, kui mingi probleem tekkib, siis võib EGRi välistada

EGRiga auto on uimasem, ja see uimasus vaid kasvab EGRi väsimusega:facts:
Miinuseid leidke ise! 30k km LongLife õlidega, ei soovita EGRiga ja EGRita sõita, 10k km max! Kui veel seisab tahmafilter, mitte toimiv EGR soodustab kiiremat ummistumist DPFile. DPFi ka võiks eemaldada
Ma ei saa aru, miks on vaja elu keeruliseks teha? Kui uus egr maksab 200.- eur - kas see on üle mõistuse summa mida välja käia? Olen juba 5 aastat ja 100 000km uue egr-iga sõitnud ja pole mingeid probleeme rohkem olnud. Sellel mootoril swirli peal ei ole.
Kui ei ole teda, siis ei ole ka mida vahetada kas või 1000k km
Iga üks ise valib mis teeb! Mina näen ainult plusse EGRi eemaldamises.
http://chip-systems.ru/programmnoe_udalenie_egr.html
P.S.
1.9TID ja 1.9TtiD võiks teha kolm asja ECUs 1. Chip tuning 2. EGRi eemaldamine 3. DPFi eemaldamine. Tehtes neid asju, ainult parandub mootori töö

Kui teha korraga on soodsam.
P.P.S. Kui eemaldate DPFi, ja tahate et süda oleks rahul, kompenseerida istutage 2 puud.
Mul üle tuhande istutatud puu, ja veel DPF(ei paranda ka oluliselt midagi, ainult lisa investeering) seisab.
saab 93 2,2 92kw EGR-i eemaldamine
Postitatud: N Dets 04, 2014 11:25
Postitas kauriadman
suured tänud.. palju head infot..
kuigi teie kirjelduse põhjal mul egr korras..
pole nagu hullu selle kiirenamisega.. mingi hetk hakkab lihc tõnkuma..
ainuke asi ,et autol kuidagi vähe jõudu 900rpm -1500..
saab 93 2,2 92kw EGR-i eemaldamine
Postitatud: N Dets 04, 2014 12:09
Postitas pumps
Tutvusta ennast milleks nad seda "ehitasid" ja mida see annab ja kellele!
Muidu välja programmerimine toimib uuematel 1.9 disladel, vanematel emulator selleks.
Välja programmerimise ja uue EGRi hind 1.9TID on suht samasugune.
Mina valisin välja programmerimise! Milleks liigne si.. sisselaskes mis hakkab segama normaalset tööd? EGR rikkub mootorit oma tahma osakestega ja segab normaalset mootori tööd! Ja veel üks pluss, kui mingi probleem tekkib, siis võib EGRi välistada

EGRiga auto on uimasem, ja see uimasus vaid kasvab EGRi väsimusega:facts:
Miinuseid leidke ise! 30k km LongLife õlidega, ei soovita EGRiga ja EGRita sõita, 10k km max! Kui veel seisab tahmafilter, mitte toimiv EGR soodustab kiiremat ummistumist DPFile. DPFi ka võiks eemaldada
Mina räägin konkreetsest masinast 2,2 tid 92 kw, mis oli probleemi püstitajal , mitte 1,9 tid mootoriga masinast.
Ja kindlasti tasub algselt süvineda, kas on üldse egr-i viga.
Teiseks prooviks algselt puhastada või torud puhtaks köhida.
Kui on palju tahma on vb kuskil õhuleke.
Kui selgub, et on tõesti egr-i viga ja puhastamine ei aita, vahetaks mina uue vastu välja ja unustaks probleemi!