1. leht 1-st

Ostan Saab 9-5, alates 2006

Postitatud: L Jaan 03, 2015 11:34
Postitas Palm.
Tere Saabirahvas!

Eile käisin proovisõidul ühe Saab 9-5, 2.0t universaaliga ja meeldis väga.
Ainuke mis väga ei meeldinud, on tehaseandmete kütusekulu.. Kuidas on võimalik sellise mootoriga linnakulu 15+l? :cool:

Sellegipoolest, auto meelsid väga ning mõtlesin teha ostukatset ka siin.
Põhikriteerium oleks automaatkäigukast, kliima ning universaalkere, kuigi sellest saab mööda vaadata.

Hinnaklass võiks jääda sinna 5000€ kanti ning asukoht Tallinn/Harku vald.

Albert
533 15 786

Ostan Saab 9-5, alates 2006

Postitatud: L Jaan 03, 2015 12:28
Postitas saabu14jr
Sellise kulu tekitamiseks peaksid pidevalt gaasi põhjas sõitma/ainult ummikutes passima/miskit on tuksis.

Ostan Saab 9-5, alates 2006

Postitatud: L Jaan 03, 2015 13:04
Postitas Palm.
Täitsa tehaseandmed!

Ostan Saab 9-5, alates 2006

Postitatud: L Jaan 03, 2015 13:08
Postitas Palm.

Ostan Saab 9-5, alates 2006

Postitatud: L Jaan 03, 2015 13:32
Postitas D116
Tere Saabirahvas!

Kuidas on võimalik sellise mootoriga linnakulu 15+l? :cool:

Auto kaal üle 2 tonni + automaat kast
Talvel võib ka rohkem olla ~20 kui lühikesi otsi sõita ja sojendada

Ostan Saab 9-5, alates 2006

Postitatud: L Jaan 03, 2015 16:02
Postitas Palm.
Linnasõitu on minimaalselt, enamus on ikkagi maantee 70/90 ala. Ca 15 kilomeetrit linnapiirini ning sealt edasi Rahumäele.
Auto on müügis NordAuto's ning seal teostatud ka tehniline kontroll. Ainsaks veaks said nemad piduritule rikke, mille nad ka ära likvideerivad.
Mis ohud selle mootoriga veel kaasneda võivad? Hetkel läbisõit 137 tuh. Hooldusajalugu eeskujulik ning teostatud Viking Motorsis.

Tänud ette :beer:

Ostan Saab 9-5, alates 2006

Postitatud: L Jaan 03, 2015 17:09
Postitas skyline
Auto on müügis NordAuto's ning seal teostatud ka tehniline kontroll. Ainsaks veaks said nemad piduritule rikke, mille nad ka ära likvideerivad.
Ma eeldan, et käisid siis vaatamas seda autot http://www.auto24.ee/used/1915436
2,0 110kw mootori pluss on see, et see on üldjoontes töökindlam kui 2,3 mootor 2,3 ga võrreldes miinuseks see, et kütusekulu on sisuliselt sama kuigi minek nigelam, kuid eks seda mineku asja saab suht kergelt järgi aidata. Olen ühe Hirschi poolt 110kw pealt 136kw peale järgi aidatud 9-5ga sõitnud, aga ei jätnud päris seda tunnet mis originaalis 2,3 136kw välja annavad siiski ei tekkinud. Mis kütusekulu puudutab, siis keskmine peaks tulema 10 kopikatega. Reaalelu kasutajate poolt registreeritud küttekulu andmeid leiad näiteks siit http://www.spritmonitor.de/
Viidatud auto on osalenud ühes avariis ning viimase 2a omanik on sõitnud üsna mehised 80 tuh km selle ajaga, sisu kulumisastet vaadates tekib kahtlus et ehk kokku isegi rohkem kui see 137 tuh. Selles osas ma sinu asemel uuriks esindusest täpsemalt ajaloo üle, kui ta seal ka viimasel ajal hoolduses on käinud :wise:

Ostan Saab 9-5, alates 2006

Postitatud: L Jaan 03, 2015 18:25
Postitas Palm.
Omanik on väidetavalt üks ja sama isik, tegelikult isegi firma. Esmane registreerimine toimus panga nimele ning teine omanik on sama firma kes liisingut maksis, auto lihtsalt osteti liisingust välja.

Auto seisukord väidetavalt hea, samas kontrolli võiks ikkagi ära teha, kuigi NordAuto on endine EurostAuto kasutatud autode müügisalong ning minu silmis üpris usaldusväärne.
Selle kontrolliga on aga nii, et nädala sees on mul üpris keeruline seda kusagile viia, kuna 0900-1800 olen tööl. Kuna ma ei ole elu sees ühegi autoga kontrollis käinud, siis ei oskagi kuidagi seda asja prganiseerida.
Eelmine auto oli alles garantiiline, seega mingit muret ostes eriti ei tundnud.

Ostan Saab 9-5, alates 2006

Postitatud: L Jaan 03, 2015 22:15
Postitas tõh
2,0 110kw mootori pluss on see, et see on üldjoontes töökindlam kui 2,3 mootor
Ehk selgitad?

Ostan Saab 9-5, alates 2006

Postitatud: L Jaan 03, 2015 22:30
Postitas D116
2,0 110kw mootori pluss on see, et see on üldjoontes töökindlam kui 2,3 mootor
Ehk selgitad?
Ka tahtsin teda. http://www.nettiauto.com/saab/9-5/69512 ... vifNav=Y#1
104k km ja mootori vahetus! Kus ta töökindlam?

Ostan Saab 9-5, alates 2006

Postitatud: L Jaan 03, 2015 23:11
Postitas rass77
Olen oma 2006 a 2,0L Saab 9-5 biopoweri mootroriga läbinud 570000km ja pole veel mootorit vahetanud.
Lisaks olen CR performance Härrade cip tuuninguga sõitnud viimased 200000km,mis annab autole ka puuduolevad kw lisaks.
See 2,0 mootor on väga hea,kui vahetad õli 10000-12000 tagant .

Viimased 30000km olen läbinud gaasiseadmega ,mis on mulle positiivse mulje jätnud. Gaasikulu 100 km kohta on 11-12L.

Ostan Saab 9-5, alates 2006

Postitatud: P Jaan 04, 2015 11:15
Postitas D116
Olen oma 2006 a 2,0L Saab 9-5 biopoweri mootroriga läbinud 570000km ja pole veel mootorit vahetanud.
Lisaks olen CR performance Härrade cip tuuninguga sõitnud viimased 200000km,mis annab autole ka puuduolevad kw lisaks.
See 2,0 mootor on väga hea,kui vahetad õli 10000-12000 tagant .

Viimased 30000km olen läbinud gaasiseadmega ,mis on mulle positiivse mulje jätnud. Gaasikulu 100 km kohta on 11-12L.
I






Kas olid ainukene omanik? Ostsin uena? Ei isu eriti, 570k km ja originaal moto veel. Vabaõhuhingavad vajavad sellesel läbisõidul sekkumist.

Ostan Saab 9-5, alates 2006

Postitatud: P Jaan 04, 2015 14:13
Postitas rass77
ostsin auto 2008 aasta jaanuaris ja autol kehtis kahe aastane garantii -auto ise toodud rootsist.
Viking motors vahetas 2008 aastal garantii korras rooli käiguvahetuse lintkaabli .
Aga ise olen sõitnud 2008 aastast 400000km

vähem kahtlusi-saabiga on võimalik suur läbisõit sama mootoriga

Ostan Saab 9-5, alates 2006

Postitatud: P Jaan 04, 2015 18:17
Postitas Palm.
Auto ostetud, kahjuks mitte Saab.. aga tulevikus piilun kindlasti uuesti lennukite poole. :beer: