1. leht 1-st

300k 9-5 Aero

Postitatud: E Jaan 05, 2015 22:19
Postitas chargr
Kas sellise läbisõiduga isendi poole on mõtet vaadata (300k) võhiklikumal tegelasel. Isend 2.3/205kw ehk chipitud seega kuuma ka rohkem saanud.

Auto iseenesest meeldib, kuid see number kuidagi juba hirmutav. Asjatundjamad samas kõrval räägivad mikropragudest metallis jms võimalikkusest, mida niisama kontrollida pole võimalik. Hind samas autol on suht krõbe....

300k 9-5 Aero

Postitatud: E Jaan 05, 2015 22:31
Postitas D116
www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=26520
Sellest jutt?

Mis pragudest räägivad asjatundjad?

300k 9-5 Aero

Postitatud: E Jaan 05, 2015 22:44
Postitas S9K
Ainuke nõrk koht kolvid kui tjuunid. Pääle 300hevost läheb kahtlaseks.

300k 9-5 Aero

Postitatud: E Jaan 05, 2015 22:53
Postitas chargr
Ei ole see isend. Seal on mootor vahetatud ja peaks 170k olema.

Tegemist sellise asjaga
http://auto.motors24.ee/vehicles/437511 ... &sort=paid

300k 9-5 Aero

Postitatud: E Jaan 05, 2015 22:53
Postitas saabu14jr
Mõnel võivad peas ka mikropraod olla. Teoorias võib väga palju viga olla.

200kw pole selle mootori jaoks suurt midagi. kastidki kannatavad 9-5 all seda jõudu normaalselt. MY06 ja edasi tulid juba 190 kanti KW tehasest välja.
Tähtis on, et hooldatud oleks korralikult.

300k 9-5 Aero

Postitatud: E Jaan 05, 2015 23:52
Postitas chargr
Pigem küsimus selles koosluses 300k+200kw

300k 9-5 Aero

Postitatud: T Jaan 06, 2015 8:16
Postitas Cyber
tehasest 184, nüüd kerge lisa +20... vahet pole.

300k 9-5 Aero

Postitatud: T Jaan 06, 2015 10:20
Postitas vmaster
Võta müüjaga ühendust ja uuri auto ajaloo kohta. Vb seal olulisemad kohad kõi korda tehtud. Sellisel juhul tasuks küll kaaluda ostu.

300k 9-5 Aero

Postitatud: T Jaan 06, 2015 12:54
Postitas 9-5LPT
See on isegi ühe foorumikasutaja tuttava auto, päris kohe nimi ei tule meelde aga proovin meelde tuletada ja uurin maad sulle. Tartus korduvalt silma jäänud, väga pilkupüüdev auto küll :)