1. leht 1-st

tahan osta 9-5

Postitatud: P Apr 30, 2006 22:10
Postitas saabotska
tere foorumlased, olen juba otsingut kasutanud ja uurinud. Siiski on küsimusi, muidu olen suur classicu fänn olnud juba aastaid aga nüüd tahaks osta 9-5 ja kindlasti turboga aga räägitase et neil mootoritel pidi tehase viga küljes olema ja turbod mitte kaua kestma. Mul mõni nädal tagasi ühel sõbral lõppes turbo otsa, autoks on 9-5 se 2,0, 98 aasta. Küsimus siis selline et kas nii juhtub tõesti kõigiga ja kasulikum oleks osta äkki lõpuotsa 9000?

tahan osta 9-5

Postitatud: P Apr 30, 2006 22:16
Postitas Cyber
no nüüd võiks küll natuke foorumi otsingut kasutada. Sellest teemast on siin vist kõik väga põhjalikult ära räägitud.

tahan osta 9-5

Postitatud: P Apr 30, 2006 22:35
Postitas saabotska
nii vaatasin veelkord ja sain vastuse et viimase lõpu 9000 on kindlam ost aga mis annaks ise ära teha et 9-5 turbo liiga vara ära ei lõppeks?

tahan osta 9-5

Postitatud: P Apr 30, 2006 23:21
Postitas Cyber
Osta Aero...;)

Noh, nipet-näpet veel, nagu turbo vahetus ja põhjalik kontroll jms... Aga põhiline moodus selle jama vältimiseks on Aero ost.

tahan osta 9-5

Postitatud: P Apr 30, 2006 23:26
Postitas ivomets
ära muretse.9-5 ei ole jama. osta rahuga 9-5. paljudel siin foorumlastel seda sorti autot on?
kõik asjad annab vigaseks sõita kui ei hooldata normaalselt.

tahan osta 9-5

Postitatud: E Mai 01, 2006 1:58
Postitas saabotska
osta ,osta aga mul ei ole raha et kohe turbot vahetama hakata.

tahan osta 9-5

Postitatud: E Mai 01, 2006 2:03
Postitas saabotska
aero maksab nati rohkem, ma kardan et eelarvest ei jätku. Räägitakse et 9000 pidi kett olema ( ise pole 9000 kokku puutunud), kas ka lõpu poole mudelitel.

tahan osta 9-5

Postitatud: E Mai 01, 2006 10:26
Postitas suur
Algselt postitas: saabotska
aero maksab nati rohkem, ma kardan et eelarvest ei jätku. Räägitakse et 9000 pidi kett olema ( ise pole 9000 kokku puutunud), kas ka lõpu poole mudelitel.

Kui auto ostad, siis jäta kohe kindlasti mingi 10-15k rahakotti alles. Sellist esialgset rahasüsti on vajanud väga paljude foorumlaste autod. Ja ära osta odavat uut, pigem kallim vana.
Sul on variandid:
a) ostad täiesti tavalise 9-5 ja jätad rahakotti turboremondiraha. Õigemini arvestad, et kohe alguses võiks garreti turbo mitsu oma vastu välja vahetada
b) ostad 9-5 aero ja jätad rahakotti igaks juhuks mingi raha.
c) Ostad korraliku lõpuotsa tonnise ning kindlasti jääb selle ostu puhul piisavalt raha üle, et vahetada ketid ning salongiradikas ja võibolla veel üht-teist.

Bensukatest pole ainult 3,0V6 modrad saabidel (9000, 9-5, ...) ketiga.

Kordamine on tarkuse ema. Kordangi Cyberi öeldut - kasuta otsingut ning uuri vanu teemasid. 9-5 ja 9000 on foorumis tõsiselt lahatud autod.