1. leht 1-st

Huviuuring, 2.2TDI parem käivitus 0 kraadi ümber.

Postitatud: E Jaan 19, 2015 13:55
Postitas aatom
Kuna oma 2002a. 9-5 2.2TDI-l tüütas ära see paari pluss kraadiga raske käivitus (kahjuks ei aidanud ka ketti märkide paikapanek Vikingis), siis tegin automaatse 3 juhtmega vidina (temperatuuri anduri vahele ja (B+ 12V) toide EGR-i pistikust), mis süüte sisselülitamisel ca. 4 sekundit annab ca. 10 kraadi väiksema mootoritemperatuuri, et eelsüüteküünlad rakenduks.

Oma autol toimib hästi.

Nüüd siis küsimus, kas siin oleks sellele vidinale huvilisi, võiks neid rohkem teha, hinnaks kujuneks ca. 20.-€

Huviuuring, 2.2TDI parem käivitus 0 kraadi ümber.

Postitatud: T Jaan 20, 2015 7:21
Postitas kurimees
see sul siis 92kw omale jah? (85 kw-s el egr vaakumiga )

Huviuuring, 2.2TDI parem käivitus 0 kraadi ümber.

Postitatud: T Jaan 20, 2015 7:37
Postitas saab93
Huvi oleks, kaua säärane asi sul aega võttis ?

Huviuuring, 2.2TDI parem käivitus 0 kraadi ümber.

Postitatud: T Jaan 20, 2015 10:30
Postitas vallikas
Jah, põhimõtteline huvi on, aga kas kurimehe jutt õige? Mina tahaks lahendust, kus polegi mingit nuppu vaja vajutada või kui on vaja nuppu vajutada, siis et seda nuppu poleks vaja välja lülitada, et eelsüüteküünaldelt elekter maha saada. Mis need komponendid on, mis selle hinna kujundavad, või on see materjali + väljamõtlemise ja paigaldamise hind?

Huviuuring, 2.2TDI parem käivitus 0 kraadi ümber.

Postitatud: T Jaan 20, 2015 11:03
Postitas aatom
Lahendus just selline ongi, et mingit nuppu pole, teeb kõik ise automaatselt.
Hinnas enamuse moodustab selle vidina valmistamine (ilma paigalduseta).
Peaks sobima kõigile 2.2TDI mootoritele (9-5 (88KW), 9-3 (85Kw ja 92KW)), vaid vanemal 9-3-el (85KW), kus on vaakumiga EGR, seal tuleb süüte +12V mujalt tuua.
Lihtsalt lähim ja mugavaim +12V oli EGR pistikust.
+12V on viiteahela tarbeks, mis tekitab selle automaatse ca. 4 sekundit viite.

Huviuuring, 2.2TDI parem käivitus 0 kraadi ümber.

Postitatud: T Jaan 20, 2015 11:44
Postitas kurimees
Mina oleks huviline. Aretaks selle oma vanale diislile külge (85kw og)

Huviuuring, 2.2TDI parem käivitus 0 kraadi ümber.

Postitatud: E Veebr 02, 2015 17:59
Postitas viper85
Kui teha hooldus, et ei tekiks veakoodide ajalugu, vahetada pihustite tihendid ja eelsüüte küünlad, siis ainus tingimus heaks käivituseks on laetud ja korralik aku. Aga selline lahendus on muidugi kallim, kui 20€ ;)

Huviuuring, 2.2TDI parem käivitus 0 kraadi ümber.

Postitatud: T Veebr 03, 2015 10:08
Postitas praktikant
eiei Viper, sellele mootori eelsoojendusele on juba vabrikust kala sisse pandud. Miski temperatuurivahemik, kergelt alla nulli oli vist, kus värk ei tööta. Surfa foorumis kui huvi on.
Hooldamine ei aita sugugi ja veakoodide ajalugu ei puutu üldse teemasse.

Huviuuring, 2.2TDI parem käivitus 0 kraadi ümber.

Postitatud: K Veebr 04, 2015 10:07
Postitas viper85
Olen teemaga muidu kursis aga lihtsalt enda kogemusest mainisin, et korras süsteemi puhul ei pane seda kala tähelegi.

Huviuuring, 2.2TDI parem käivitus 0 kraadi ümber.

Postitatud: N Veebr 05, 2015 12:37
Postitas aatom
Minul vastupidi kogemus. Aasta tagasi sai Viking Motors-is keti märgid paika ja testitud vaakumiga ka neid pihusti tihendeid (mis olid korras), paraku tänaseks päevaks tulemust polnud, lisaks unustasid nad miskit seal ketipinguti juures kinni keerata, nii et paari kuu pärast tekkis korralik/ohtlik õlileke.
Ja selge on ka see, et näiteks minu 370K Km sõitnud auto mootor pole enam nii tihe, kui sündides ning ka pihustid pole uued. Nende asjade vahetus nii vanal autol vaevalt praktiline on.
Olen teemaga muidu kursis aga lihtsalt enda kogemusest mainisin, et korras süsteemi puhul ei pane seda kala tähelegi.

Huviuuring, 2.2TDI parem käivitus 0 kraadi ümber.

Postitatud: N Veebr 05, 2015 16:34
Postitas viper85
Täiesti nõus, et sellise leiutisega on mõistlik sõita suurema läbisõiduga mootor lõpuni. Ketipingutitel on need alumiinium seibid, mida ei tohi unustada tagasi pannes.

Huviuuring, 2.2TDI parem käivitus 0 kraadi ümber.

Postitatud: R Mär 06, 2015 16:34
Postitas Juss9-5
Mina ka huviline!

Olen enda 2002 aasta 2.2 TiD sõitnud nüüdseks 3 aastat. Olen sellest kurikuulsast probleemist lugenud, kuid õnneks minu autol seda siiani ei esinenud. Kuniks.. külastasin jaanuaris 2015 Trionicut seoses mootoritule probleemiga, peale mida see sümptom tekkis. Käisin ka hiljem uuesti Werneri juures seda teemat põgusalt puudutamas, kuid süvitsi me asjasse ei laskunud (Tech vigu ei näidanud).

Lisaksin veel, et minu autol ei esinenud seda probleemi seetõttu, et süüteküünlad rakendusid ka mõne plusskraadiga (kuni +5 vms). Auto on tulnud Hollandist ja olen esimene kasutaja Eestis. Kas ja miks seal midagi tehtud on ei tea nüüd küll vist keegi.

Wernerile etteheited puuduvad. :) Mootoritule probleem oli põhjustatud miskidest vigastest juhtmetest. Ehk oskab Werner ise midagi lisada?
Arusaamatuks jääb lihtsalt, kuidas see halb sümptom nüüd üleöö tekkis?!

Arvestades, et käivitusprobleem on väga levinud ning sellele puudub väga konkreetne rohi, siis olen sellisest lahendusest vägagi huvitatud!

Huviuuring, 2.2TDI parem käivitus 0 kraadi ümber.

Postitatud: R Mär 06, 2015 20:25
Postitas aatom
Saatsin U2U.
Mina ka huviline!

Olen enda 2002 aasta 2.2 TiD sõitnud nüüdseks 3 aastat. Olen sellest kurikuulsast probleemist lugenud, kuid õnneks minu autol seda siiani ei esinenud. Kuniks.. külastasin jaanuaris 2015 Trionicut seoses mootoritule probleemiga, peale mida see sümptom tekkis. Käisin ka hiljem uuesti Werneri juures seda teemat põgusalt puudutamas, kuid süvitsi me asjasse ei laskunud (Tech vigu ei näidanud).

Lisaksin veel, et minu autol ei esinenud seda probleemi seetõttu, et süüteküünlad rakendusid ka mõne plusskraadiga (kuni +5 vms). Auto on tulnud Hollandist ja olen esimene kasutaja Eestis. Kas ja miks seal midagi tehtud on ei tea nüüd küll vist keegi.

Wernerile etteheited puuduvad. :) Mootoritule probleem oli põhjustatud miskidest vigastest juhtmetest. Ehk oskab Werner ise midagi lisada?
Arusaamatuks jääb lihtsalt, kuidas see halb sümptom nüüd üleöö tekkis?!

Arvestades, et käivitusprobleem on väga levinud ning sellele puudub väga konkreetne rohi, siis olen sellisest lahendusest vägagi huvitatud!