9-5, 2006 mürasummutus ja isolatsioon- info
Postitatud: P Veebr 15, 2015 13:44
Tere,
Jagan oma kogemust teistele, kes plaanivad facelift 9-5 st vaiksemat autot teha ja/või helikvaliteeti parandada. Võtke seda kirjutist kui infomaterjali, mitte kui ainuõiget viisi. Tahtsin mõistliku kulutuse eest saavutada 70..80% paranenud tulemust.
Õpetus ukse lahti võtmiseks leidub siin:
http://www.twinsaabs.com/9-5_repair/int ... _panel.asp
Kasutasin kvaliteetset SilentCoat toodangut ning 4 ukse tegemine võttis aega 5h (pigimatt+isolaator+absorber).
Koguse arvestamisel ei osanud esialgu arvata, palju võiks ühte või teist materjali minna. Siin on minu tulemused:
- SC pigimatt 2mm (39x25cm) .... 5 tk ukse kohta (4 lehte on vaja 1 kihiliseks katmiseks, kuid ma panin 1 lehe lisaks kõlari taha).
-SC Isolator 10mm (50x60cm) ....1 tk ukse kohta (liimi pigimati peale)
-SC Absorber15mm (50x60cm)...1tk ukse kohta (liimi polstri taha, sest antud materjal imab niiskust ning polstri taha liimitult vähendab naginaid)
Materjali kulu oli 105€, kuid ei peaks paljuks maksta 150-200€ töö teostajale. Käed on pärast antud "võimlemist" igalt poolt paistes.
Uksed muutusid peale tööd tummisemaks. Sulgudes käib tume "müts" ning naginad vähenesid märgatavalt. Lisaks hakkas originaal helisüsteem tegema häält, mis oli üllatav. Antud töö aitab ka autol paremat sisekliimat hoida tänu soojusisolatsiooni paranemisele. Kui küsite, kas antud töö vääris ette võtmist, siis vastus on jah.
PS! uste lahti võtmisel avastasin ,et juhiuste akna siinide kummi leevendid olid ukse põhja kukkunud. Need on vajalikud klaasi stabiilseks liikumiseks ning vibratsiooni vähendamiseks. Ilmselt on tüüpviga, kuna metallist siin ja kummi liugur on vaid hõõrdekontaktiga seotud.
Edasiste vaidluste vähendamiseks ütlen kohe ära, et õpikumoodi korrektse tulemuse jaoks peaks tegema üle lae, auto põhja ja ratta koopad.
Parimat!
Mark
Jagan oma kogemust teistele, kes plaanivad facelift 9-5 st vaiksemat autot teha ja/või helikvaliteeti parandada. Võtke seda kirjutist kui infomaterjali, mitte kui ainuõiget viisi. Tahtsin mõistliku kulutuse eest saavutada 70..80% paranenud tulemust.
Õpetus ukse lahti võtmiseks leidub siin:
http://www.twinsaabs.com/9-5_repair/int ... _panel.asp
Kasutasin kvaliteetset SilentCoat toodangut ning 4 ukse tegemine võttis aega 5h (pigimatt+isolaator+absorber).
Koguse arvestamisel ei osanud esialgu arvata, palju võiks ühte või teist materjali minna. Siin on minu tulemused:
- SC pigimatt 2mm (39x25cm) .... 5 tk ukse kohta (4 lehte on vaja 1 kihiliseks katmiseks, kuid ma panin 1 lehe lisaks kõlari taha).
-SC Isolator 10mm (50x60cm) ....1 tk ukse kohta (liimi pigimati peale)
-SC Absorber15mm (50x60cm)...1tk ukse kohta (liimi polstri taha, sest antud materjal imab niiskust ning polstri taha liimitult vähendab naginaid)
Materjali kulu oli 105€, kuid ei peaks paljuks maksta 150-200€ töö teostajale. Käed on pärast antud "võimlemist" igalt poolt paistes.
Uksed muutusid peale tööd tummisemaks. Sulgudes käib tume "müts" ning naginad vähenesid märgatavalt. Lisaks hakkas originaal helisüsteem tegema häält, mis oli üllatav. Antud töö aitab ka autol paremat sisekliimat hoida tänu soojusisolatsiooni paranemisele. Kui küsite, kas antud töö vääris ette võtmist, siis vastus on jah.
PS! uste lahti võtmisel avastasin ,et juhiuste akna siinide kummi leevendid olid ukse põhja kukkunud. Need on vajalikud klaasi stabiilseks liikumiseks ning vibratsiooni vähendamiseks. Ilmselt on tüüpviga, kuna metallist siin ja kummi liugur on vaid hõõrdekontaktiga seotud.
Edasiste vaidluste vähendamiseks ütlen kohe ära, et õpikumoodi korrektse tulemuse jaoks peaks tegema üle lae, auto põhja ja ratta koopad.
Parimat!
Mark