b204e modifikatsioonid, kas, kuidas ja mida?
Postitatud: N Veebr 19, 2015 21:11
Tervist,
Juhuslikult sattus minu kätte üks automaatkastiga 1999 aasta 9-3 isend. Trionic 5 ja b204e LOT tehnikaga. Auto ei oma mingit konkreetset eesmärki, vaid siiamaani pigem teeninud kui varuautona, mida hea kiiruga võtta, kui vaja peaks minema. Nüüd aga tekkis sportlik huvi vähe ägedamaks tegemise suhtes. Sattusin lugema nimelt mingeid erinevaid UK foorumeid.
Niipalju, kui ma olen aru saanud, oleks mul vaja APC klappi (ilmselt seda madalsurve masinal pole) ja remapi, et jõuda Stage1-ni? Mainiti ka midagi 3-st voolikust, mida tarvis. Kust võiks neid asju otsida/soetada? Lisaks, kas originaal ülerõhuklapilt sisselaskesse mineva toru eemaldamine oleks mõistlik tegevus, või peaks kohe hakkama Forge vms. blow-offi poole vaatama? Susinat ju tahaks
Sealt edasi minemiseks tuleks vist väljalaske kallale juba minna, 3" downpipe ja ülejäänud asi "vabamaks"? Kas on ka mingeid võrdlemisi lihtsaid bolt-on intercooleri lahendusi, mida otsida?
Kuidas Saab suhtub sisselaske modifikatsioonidesse? CAI-st on sellisel tasemel ka mingit reaalset kasu, või tegu pigem lhitsalt maha visatud rahaga edeva filtri ja vähese hääle nimel?
Vabandused juba ette ära võibolla täiesti "no-brainer" küsimuste eest Saabimaailmas, siiamaani tegelenud ainult vabalthingavate sakslaste ja ühe saalesid lõunaks sööva tuld sülgava mahlapakikubatuuriga turbodatsuniga.
Kindlasti ei ole eesmärk mingeid kosmilisi rahasummasid või jõunumbreid taga ajada, aga kõikvõimsa interneti mõjutusel tundub nagu esimeste sammude tegemine Saabil tõesti erakordselt lihtne ja tulus, oleks tegemise ja saavutuse rõõm kohe
Ja lõpetuseks, kas see automaatkast seal tehnika otsas üldse eelpool nimetatud asjadega nõustub, või otsustab esimese suurema boosti korral lahkumisavalduse sisse anda?
Parimatega,
T.
Juhuslikult sattus minu kätte üks automaatkastiga 1999 aasta 9-3 isend. Trionic 5 ja b204e LOT tehnikaga. Auto ei oma mingit konkreetset eesmärki, vaid siiamaani pigem teeninud kui varuautona, mida hea kiiruga võtta, kui vaja peaks minema. Nüüd aga tekkis sportlik huvi vähe ägedamaks tegemise suhtes. Sattusin lugema nimelt mingeid erinevaid UK foorumeid.
Niipalju, kui ma olen aru saanud, oleks mul vaja APC klappi (ilmselt seda madalsurve masinal pole) ja remapi, et jõuda Stage1-ni? Mainiti ka midagi 3-st voolikust, mida tarvis. Kust võiks neid asju otsida/soetada? Lisaks, kas originaal ülerõhuklapilt sisselaskesse mineva toru eemaldamine oleks mõistlik tegevus, või peaks kohe hakkama Forge vms. blow-offi poole vaatama? Susinat ju tahaks

Sealt edasi minemiseks tuleks vist väljalaske kallale juba minna, 3" downpipe ja ülejäänud asi "vabamaks"? Kas on ka mingeid võrdlemisi lihtsaid bolt-on intercooleri lahendusi, mida otsida?
Kuidas Saab suhtub sisselaske modifikatsioonidesse? CAI-st on sellisel tasemel ka mingit reaalset kasu, või tegu pigem lhitsalt maha visatud rahaga edeva filtri ja vähese hääle nimel?
Vabandused juba ette ära võibolla täiesti "no-brainer" küsimuste eest Saabimaailmas, siiamaani tegelenud ainult vabalthingavate sakslaste ja ühe saalesid lõunaks sööva tuld sülgava mahlapakikubatuuriga turbodatsuniga.
Kindlasti ei ole eesmärk mingeid kosmilisi rahasummasid või jõunumbreid taga ajada, aga kõikvõimsa interneti mõjutusel tundub nagu esimeste sammude tegemine Saabil tõesti erakordselt lihtne ja tulus, oleks tegemise ja saavutuse rõõm kohe

Ja lõpetuseks, kas see automaatkast seal tehnika otsas üldse eelpool nimetatud asjadega nõustub, või otsustab esimese suurema boosti korral lahkumisavalduse sisse anda?
Parimatega,
T.