1. leht 1-st
900ng vs. 93 aero
Postitatud: P Veebr 22, 2015 10:33
Postitas portx
Tere, olen foorumis uus ja pöördun teie poole sest võtsin ette ühe projekti. Soetasin 95 a. 900ng 2.0 136kw coupe aut. isendi ja doonoriks 99 a. 93 aero, 5d 2.0 151kw man. Peale doonormasina soetamist täheldasin kohe mitmeid erinevusi autode käitumises. NG käivitub esiteks kuidagi pikema vinnaga, läheb ikka paar/kolm sekundit enne kui käivitub. Samas aero on paugupill. Saabianti juures sai NG-l vahetatud kõik küünlad kuid midagi ei muutunud. Aero on iseenesest küll 80tuh. rohkem sõitnud aga mootoritöö on ühtlasem, käivitumine parem. Kas keegi oskab arvata millest selline erinevus võib tulla? Saabiantis väideti, et mootorid on neil samad seega ei tohiks sellist erinevust olla ja mingeid vigu ng. töös ei täheldatud. Kas oskab keegi arvata millest sellised erinevused? Plaanis on tõsta Aerolt ng-le ümber kõik mis vähegi võimalik. Kindlasti ei saa doonorilt võtta kõike sest üks on 3d ja teine 5d. Niipalju kui lugenud olen siis üldiselt on need 2 mudelit suht sarnased. Kas on keegi varem millegi sellisega tegelenud ja oskab pakkuda/soovitada mida oleks mõistlik ümber tõsta ja millega pole mõtet aega raisata? Tänud ette ja vabandan kui see tekst on vales teemas

900ng vs. 93 aero
Postitatud: P Veebr 22, 2015 10:44
Postitas 9-5LPT
Aga Crossroad Performance ja tehakse su stock 136st kilovatist ca 100euroga 15-20kw rohkem jõudu. Ümber ma tõstaks vaid turbo.
900ng vs. 93 aero
Postitatud: P Veebr 22, 2015 11:03
Postitas portx
Aga Crossroad Pervormance ja tehakse su stock 136st kilovatist ca 100euroga 15-20kw rohkem jõudu. Ümber ma tõstaks vaid turbo.
Rohkem kw on kindlasti plaanis saada. Aerost oli plaan tõsta NG-le ümber ka sisu nii palju kui võimalik. Väljast samuti kõik mis võimalik. Enda peas tekkis küsimus, et kas peaks ka veermiku ümber tõstma sest 93-l peaks olema veermikus päris palju muudatusi võrreldes NG-ga?
900ng vs. 93 aero
Postitatud: P Veebr 22, 2015 11:54
Postitas que
Küsimus, mis selle projekti mõte on? 9-3 aeroga peaks ju üsna mõnus kruiisida ja välimus on ka mitte just "kõige kehvem".. miks konvertida?
Minu jaoks tunduvad küll ikka väga erinevad eksemplarid..
900ng vs. 93 aero
Postitatud: P Veebr 22, 2015 12:19
Postitas portx
Küsimus, mis selle projekti mõte on? 9-3 aeroga peaks ju üsna mõnus kruiisida ja välimus on ka mitte just "kõige kehvem".. miks konvertida?
Minu jaoks tunduvad küll ikka väga erinevad eksemplarid..
:) Otsisin pikalt coupe Aerot. Sellist isendit ma Eestist ei leidnud ja Rootsis müüdavad isendid ei sobinud. Lõpuks leidsin sobiva NG900 cuope aut. ja otsustasin sellest ise ehitada sobiliku masina. Doonoriks valitud Aero on 5 ukseline ja isisklikult mulle see kereversioon ei meeldi. Ütleme nii, et selle projekti puhul on mul tegu iskliku kiiksuga
