1. leht 1-st

Jälle jamad siduri ja käikudega (NG900)

Postitatud: E Mai 08, 2006 0:12
Postitas Wolfheart
No nii, pool aastat ja ca 6000 km muretut sõitu ja jälle hakkab sama jama ja veel hullemini pihta :wall::wall::wall::wall::wall:
Asi järgmine: sidur lahutab korralikult vaid siis kui pedaal läbi põranda suruda :freak:. Esimese, teise ja kolmanda käigu sissepanekul ning ka väljavõtmisel on vaja jõudu ja ei tea veel mis erilisi millimeetri pealt käigulülitusi teha, sest muidu lihtsalt käik sisse ei lähe. Tagurpidi käiku sisse pannes auto aga lausa võpatab justkui ehmatusest et mis kuradi liigutust sa seal selle kangiga üritad teha.
Novembri lõpus sai autol vahetatud sidur koos korviga + siduritross + midagi veel käimakotis. Ei taha küll uskuda et jälle samad asjad vaja vahetada. Huvitav kas mulle on sattunud lihtsalt selline eksemplar või ongi NG900 algusaastate mudelitel sellised vead kogu aeg? :wall::wall:
Kui kaua üldse see nn isereguleeruv siduritross peaks elus püsima? 6000 km on ikka selgelt liiga vähe.
Huvitav kas sellel remondil on ka mingit mõtet kui iga mõne tuhande kilomeetri järel sama jama kordub?
Krt, pole veel eelmisegi remondi (esivedrud + amordid) rahalisest matsust toibunud, peab vist mingit muud autot otsima hakkama. Masendav :gun::gun:

Wolfheart@kurb ja tige ühtaegu

Jälle jamad siduri ja käikudega (NG900)

Postitatud: E Mai 08, 2006 7:58
Postitas Trionic
Automaatpingutid jamavad vahel(kuigi harva).

Jälle jamad siduri ja käikudega (NG900)

Postitatud: E Mai 08, 2006 9:53
Postitas Wolfheart
Täna hommikul Laagna teel ummikus istudes avastasin siis veel ühe "toreda" nüansi: Kui siduripedaal põhja vajutada aga käik on sees, siis peab ka jalga piduripedaalil hoidma, sest muidu hakkab kaasa vedama. :freak:, ehk siis sidur ei lahuta 100%.

Teadjamad ehk oskavad öelda kui palju see remont maksma läheb?

Jälle jamad siduri ja käikudega (NG900)

Postitatud: E Mai 08, 2006 10:07
Postitas Cyber
Kui ei tea, mis viga on, siis ei oska ka hinda öelda..:) Peaks enne vist asjatundjatele näitama.

Jälle jamad siduri ja käikudega (NG900)

Postitatud: E Mai 08, 2006 10:11
Postitas wilddog
mul oli täpselt sama jama - mitte küll saabiga. Aga asi oli järgmine: Kasti seest oli murdunud survelaagri kronsa kinnitus polt. Pidi ka pedaali läbi põhja vajutama ja vahel piduriga tagasi hoidma. Tross sul vaevalt läbi on. Tseki pinguti üle - kui see ok, siis survelaagri kronsa vms.

Jälle jamad siduri ja käikudega (NG900)

Postitatud: E Mai 08, 2006 10:14
Postitas Wolfheart
Algselt postitas: Cyber
Kui ei tea, mis viga on, siis ei oska ka hinda öelda..:) Peaks enne vist asjatundjatele näitama.
Oeh, seda ma kartsingi. krt, minu poolest jääb see saab nüüd küll paremaid aegu ootama. Lihtsalt ei jaksa iga kuu tagant mitmeid tuhandeid sinna alla matta :(. Käin jala ehk saab siis ka vahel mõne :beer: teha

Jälle jamad siduri ja käikudega (NG900)

Postitatud: E Mai 08, 2006 22:04
Postitas intsints
Mul oli sama jama . Esimest ja teist käiku panin sisse nii et võtsin hoogu ja siis raksti.Tagumise käigu jaoks keerasin mootori välja.
Siis mul üks tuttav jebis selle siduri trossiga seal kaitsme karbi all on mingi vidin mida SAAB regullida ja nüüd on korras kuskil kolm kuud ja ei kurda enam.

Jälle jamad siduri ja käikudega (NG900)

Postitatud: E Mai 08, 2006 22:53
Postitas triibutu
Mu õe NG900-l oli täpselt sama lugu. Selgus, et automaatpinguti ei viitsinud eriti automaatida enam ja peale sidurivahetust jäi vist tross lõdvaks. Või siis andis pinguti hiljem järele, ma ei tea täpselt, mis hetkel see jama tal hakkas.
Aitas, kui kapoti all trossiga natuke "rapsida", läks paika uuesti ja nüüd korras jälle. Katku kaitsmekarp lahti ja lükka eest ära, saad trossile ligi ja siis sikuta teda seal edasi-tagasi nats, peaks korda minema.
Saabnet.com-is on mainitud ka sidur-alla-ja-jalg-kõrvale-pealt-ära meetodit, aga minul niimoodi ei õnnestunud mingit effekti tekitada...

Jälle jamad siduri ja käikudega (NG900)

Postitatud: E Mai 08, 2006 23:31
Postitas Wolfheart
Algselt postitas: triibutu
.... kui kapoti all trossiga natuke "rapsida", läks paika uuesti ja nüüd korras jälle. Katku kaitsmekarp lahti ja lükka eest ära, saad trossile ligi ja siis sikuta teda seal edasi-tagasi nats, peaks korda minema.
Saabnet.com-is on mainitud ka sidur-alla-ja-jalg-kõrvale-pealt-ära meetodit, aga minul niimoodi ei õnnestunud mingit effekti tekitada...
Hmm, peab homme proovima ehk saab asja. Igatahes on see isereguleeruv siduritross ikka paras pooletoobine süsteem.
Kuna tõenäoliselt on see siduritrossi jama perioodiliselt esilekerkiv probleem, siis netis ringi luusides jäi silma selline asi:
900 94-98 Clutch CONVERSION KIT from manual clutch to Hydraulic (kahjuks ei saa päris otse linki panna). Hinnaks on seal märgitud $495, kuid nagu ikka siiapoole suurt lompi asja ei saadeta. Huvitav, kas sellist asja ka siinkandis võimalik hankida on ja mis see ka kohalikus rahas maksta võiks? Kui see asi lahendaks tulevikus probleemid siduriga, siis oleks valmis mõnda aega torukartuleid (loe: makarone) sööma ;), kuna ei tahaks siiski hakata uuemat Saabi soetama, sest uuel autol on ikka omad vead aga praeguse vigadest on juba pilt kokku saamas.

Jälle jamad siduri ja käikudega (NG900)

Postitatud: T Mai 09, 2006 6:07
Postitas Trionic
Hüdrosidur on paljudel ng-del juba sünnipärane.

Jälle jamad siduri ja käikudega (NG900)

Postitatud: T Mai 09, 2006 8:34
Postitas Cyber
Siin on see kit $364.50
siin on juhend

Jälle jamad siduri ja käikudega (NG900)

Postitatud: T Mai 09, 2006 10:26
Postitas Wolfheart
Proovisin siis hommikul seda Saabnet.com-is on mainitud sidur-alla-ja-jalg-kõrvale-pealt-ära meetodit. Paar korda sidur alla ja kolaki lahti lastud ning asi hakkas jälle toimima. Eks siis vaatab kaua see sedamoodi elus püsib. Igatahes hüdrauliksiduri mõte jääb päevakorda, kui mingeid muid uusi üllatusi jälle ei tule.

Wolfheart@:drive:

Jälle jamad siduri ja käikudega (NG900)

Postitatud: T Mai 09, 2006 20:08
Postitas Trionic
lihtsam ja odavam on reguleeritav libatross panna-ise timmid,nagu meeldib ja kestavad paremini,kui need orig.jebrootinid...

Jälle jamad siduri ja käikudega (NG900)

Postitatud: T Mai 09, 2006 22:01
Postitas Wolfheart
Algselt postitas: Trionic
lihtsam ja odavam on reguleeritav libatross panna-ise timmid,nagu meeldib ja kestavad paremini,kui need orig.jebrootinid...

:cool:, õhtul ummikus istudes ja sidur alla 1. käik sisse, vaikselt libistades meeter maad edasi ja jälle pidurdus, sidur alla käik välja, natuke ootamist ja nii justkui lõputult tegutsedes lõpuks koju jõudes tuli ikkagi paar korda siduripedaali kolksuga tagasi "visates" seda isereguleeruvat jebrootinit lasta ise reguleeruda. :wall:
Lõpuks kodu juures parkides ja tagurpidi käiku sisse pannes võpatas auto jälle kuidagi väga tuttavalt.
No vaatab, mingi hetk tuleb ikkagi selle siduriga midagi ette võtta; on see siis käsitsi reguleeritav tross või midagi muud.

Kui ma nüüd õieti aru sain siis OG 9-3 (98 - 02) hüdrosidur ongi seesama mida see nö. conversion kit sisaldab. Sel juhul ehk mõni lammar abiks. Teadjamad kommenteerivad ja materdavad kui valesti aru sain
;)

Jälle jamad siduri ja käikudega (NG900)

Postitatud: K Mai 10, 2006 0:44
Postitas Trionic
jutt jummala õige,Saablased jagasid ära,et kõike oopelilt üle võtta on nagu enda kohvitopsi kusemine.

Jälle jamad siduri ja käikudega (NG900)

Postitatud: P Jaan 14, 2007 1:42
Postitas Kroko
ei hakanud uut teemat tegema
täna siis arvas minu saabi (900ng 2.0) siduritross et oleks aeg katki minna
ehk see plastiklulla mis yhendab trossi pedaaliga murdus
tahaks teada kas trossi vahetamisel on mingeid imenippe/teadmise vaja
olen vahetanud omegal ja bemmil aga saabil mingi isereguleerija vahel

veel üks küsimus
kuna enne kui pedaali vajutasin siis natuke liikus pedaal tyhjalt
ja võttis ka juba põhjast
kas on võimalus et see probleem kaob ära kui tross ära vahetada

ette tänades tagasiside eest
Margo

Jälle jamad siduri ja käikudega (NG900)

Postitatud: P Jaan 14, 2007 10:44
Postitas Trionic
Tross puruneb tavaliselt ainult siis,kui sidurikorv oma aktiivse eluperioodi lõpusirgel on(vajab liigset jõudu sidurdamisel).Trossivahetus on väga ajutine lahendus.Vahetada tuleks komplektne sidur+ tross+vajadusel ka "käpp" ja survemehanism.

Jälle jamad siduri ja käikudega (NG900)

Postitatud: K Jaan 17, 2007 16:37
Postitas Kroko
asi läks tunduvalt paremaks kui trossi sain ära vahetada
käigud lülitavad paremini ja enam ei võta sidur nii põhjast

aga trionic, jätan su jutu meelde
sest mingi põhjus ju pidi olema et tross katki läks
muidugi Vikingust öeldi, et trossid lihtsalt mingi aeg surevad ära
eks elab/näeb kui peaks midagi halvemaks muutuma peab sidurivahetusele mõtlema hakkama