O: king cobra (55560602)

Turbod, jupid, vidinad...
Vasta
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1899
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#1

Pakkumised U2U
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#2

Läheb turbo ka tegemisse? Se prosta tak ei mahu vist vahele .... või mahub ?
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1899
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#3

Shortnose, 6cm3 kuumakojaga mitsu, sihime 221KW.

http://www.saab-tuners.com/cursom-td04h ... tnose.html
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#4

Et võtad stock sisuga viimast ?
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1899
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#5

Lubatakse "good for 300hp". Suure Kobra valmidus. EGT on väksem, kuna kuumkoda on suurem kui orig. Praegune turbo viliseb tühikäigul külamlt, vahetust on nii või naa vaja. Soovitad midagi paremat?
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#6

Ei soovita ... stock sisuga on lagi ees :) ... Sama (tulevase) raua juures biopower ja E85 annaks veel pisut juurde.

Downpipe ??
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1899
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#7

DP on 2,5" katita. Turbo osas soovitusi ikka ootan... :) Väga üle 220kw ei ajaks. E85 on eestis pointless. Wössnerid hetkel plaanis pole, sest tutikad stock kolvid sees

edit: moded splittige muu osa Viggeni teemasse :P
Vasta