1. leht 1-st

Klassiku kesklukk

Postitatud: K Mai 10, 2006 11:36
Postitas LPT
Kas keegi oskab öelda, kas 5D klassiku kesklukul on kuskil mingi juhtrelee ja kui on, siis kus. Nimelt olen oma autoga sellises hädas, et esiukse mootor tõmbab, lõpulüliti lülitab, taga miski plõksib, aga ülejänud uksed ei avane. Tagaistme all ka kaitsmeplokk, aga seal mingisugust releed seks tarbeks küll ei leidu. Skeemi ka kahjuks hetkel mitte käepärast ei ole.

Klassiku kesklukk

Postitatud: K Mai 10, 2006 12:27
Postitas aljoga

Klassiku kesklukk

Postitatud: N Mai 11, 2006 6:32
Postitas Trionic
On moodul,mis asub kõrvalistuja jalgade kohal õhutoru küljes,mingeid lõpulüliteid ei kasutata,juhi ukses on 5 pin`ga juhtmootor,vahel ka mõlemas esiukses.Ja juhi pool võib olla ka ainult lüliti ning mootor on signapaigaldajate poolt pandud.

Klassiku kesklukk

Postitatud: N Mai 11, 2006 10:04
Postitas mart96
ja seda juhtplokki on suht lihtne kontrollida..

ise pakuksin-kontrolli üle need ühenduspistikud, mis on poritiiva sees, siis kontrolli juhtplokki, seal on külmjooteid vahel, mul oli ühel releel mähise traat lahti plaadi pealt.

'' lõpulüliti''' --ha ha ha , mis see on??

Klassiku kesklukk

Postitatud: N Mai 11, 2006 10:04
Postitas LPT
Tänud, sõbrad, kõikide nõuannete eest, leidsin isegin oma Haynesi cd üles, aga peale selle teema tekitamist saabnetti on kesklukk ideaalselt töötanud nii, et viga ei oska enam kuskilt otsida.

Klassiku kesklukk

Postitatud: N Mai 11, 2006 10:10
Postitas LPT
Kuna algselt autol signat ei olnud lasin selle paigaldada ja kuna siis toimis kesklukk puhtalt juhiukse lüliti pealt, tuli sinna ka mootor lisada. Signamehed seda lülitit nõnda kutsusid.
''lõpulüliti''' --ha ha ha , mis see on??

Klassiku kesklukk

Postitatud: R Juun 02, 2006 22:51
Postitas LPT
Niisiis sai see keskluku jama lõpuks lahendatud. Kummagi esitiiva tagaosas kapoti all on 2 4-pin pistikühendust, mis said lahti võetud ja ära puhastatud. Enne sai muidugi keskluku ajul külas käidud...