1. leht 1-st

Hirsch'i aju

Postitatud: K Mai 10, 2006 16:13
Postitas MAREKJUU
Tere!
Kas on võimalik, et autol on peal Hirsch'i aju?
Ma pole veel seda kontrollinud, aga see isend, mis mul on, lõhnab igasuguse tuunimise järele. Vaatan selle järgi, mis aju peal on.
Muidu on nagu tehase tuuning, aga tagumine spoiler on natuke teistsugune. Lisan esimesel võimalusel ka oma autost pilte.

Hirsch'i aju

Postitatud: K Mai 10, 2006 17:35
Postitas andreas
suht arusaamatu jutt iseenesest :poke:

vaata siis äkki järgi, mis aju peal kirjas on

Hirsch'i aju

Postitatud: K Mai 10, 2006 22:33
Postitas qdwin
Just just Andreas.
Aga kirjas ei pruugi midagi olla. Näiteks itaalia 2 liitrised aerod on sünnist saati BPC klapi ja vastava saabi enda softiga.

Veidi kipub jälle minema teemasse et mis on tuuning? Et kas mootori kallal tehtu on tuuning ja kas kere kallal tehtu on ka tuuning. Spoilasid oli Saabilgi mitmeid.

Hirsch'i aju

Postitatud: N Mai 11, 2006 8:32
Postitas miku
tegelikult on ju tuninguid mitmesuguseid, üldlevinud definitsioon tuningule on see, et on muudetud auto tehase parameetreid (kas siis välimuse või mootori koha pealt) muutmaks isend paremini liikuvaks või siis ilusamaks (kellegi arvates).

Ehk siis tänapäeva auto-meesomasooiharad on asja juba mitmeks splittinud:

- performance tuning (mootor, jne)
- audio tuning (tehase transistor vahetatakse millegi asjalikuma vastu välja :evil: )
- misiganestuuning (muudetakse mida iganes mis iganes suunas)

NB! See postitus ei ole mõeldud mingi kohutava fleimi alustamiseks teemal, kas koonusfiltri panemine kvalifitseerub tuuningu alla.

Hirsch'i aju

Postitatud: N Mai 11, 2006 9:29
Postitas tripp
Algselt postitas: miku
tegelikult on ju tuninguid mitmesuguseid, üldlevinud definitsioon tuningule on see, et on muudetud auto tehase parameetreid (kas siis välimuse või mootori koha pealt) muutmaks isend paremini liikuvaks või siis ilusamaks (kellegi arvates).

Aga mis siis, kui tehase parameetrite muutmisega auto mitte ei hakka paremini liikuma, vaid hoopistükkis viletsamalt? Kas siis on ka tuuning? Performance tuuningut pean silmas.

Hirsch'i aju

Postitatud: N Mai 11, 2006 9:35
Postitas qdwin
Tuuning on tuuning. Jürka ütles kunagi et hea kui peale turbo lisamist 30% jõust alles jääb. Negatiivne tulemus ju ka tulemus. Et siis p...s tuuning.

Hirsch'i aju

Postitatud: N Mai 11, 2006 9:36
Postitas teager
Sõbrad, sõbrad, olete natuke hiljaks jäänud. Tjuuningu alal kaklemise koht oli siin - Kust lõpeb renoveerimine ja algab tuuning

terv, teager

Hirsch'i aju

Postitatud: N Mai 11, 2006 9:57
Postitas tripp
Algselt postitas: miku
tegelikult on ju tuninguid mitmesuguseid, üldlevinud definitsioon tuningule on see, et on muudetud auto tehase parameetreid (kas siis välimuse või mootori koha pealt) muutmaks isend paremini liikuvaks või siis ilusamaks (kellegi arvates).

Aga mis siis, kui tehase parameetrite muutmisega auto mitte ei hakka paremini liikuma, vaid hoopistükkis viletsamalt? Kas siis on ka tuuning? Performance tuuningut pean silmas.

Hirsch'i aju

Postitatud: N Mai 11, 2006 10:07
Postitas andreas
Algselt postitas: qdwin
Just just Andreas.
Aga kirjas ei pruugi midagi olla. Näiteks itaalia 2 liitrised aerod on sünnist saati BPC klapi ja vastava saabi enda softiga.

oot, aga siis tavalisel 165KW aerol pole BPC klappi või? ja trionic on ikka ECUks juu........ või ei? :freak:

EDIT: või, et neil 2-stel aerodel on mingi spets BPC?

Hirsch'i aju

Postitatud: N Mai 11, 2006 12:23
Postitas qdwin
Tahtsin öelda et tavalisel 2 liitrisel turbomootoril ei ole BPC-d üldse, mida aju võiks juhtida ja fuel cut off-i piir on ka softi abil vastikult madala rõhu peale seatud. Kui 2 liitrisel on enam kilovatte, siis see võib olla Saabi ametlik töö (nagu näiteks 2 liitrise aero puhul, kus ei ole ühtegi vastavat kleepsu aju peal) või järgi aidatud mingi kolmanda firma poolt (kes loomulikult jätab endast kasvõi reklaami eesmärgil jälje maha).

Hirsch'i aju

Postitatud: N Mai 11, 2006 15:58
Postitas daidalus
Mul oli kunagi üks tuttav mees, kellel oli kana aju.

Tal oli pärakuventiilis kontrollrõhk nii madalaks aetud, et võimatu oli seltskonnas viibida, muudkui löristas.

Ei jäänudki muud üle, kui pidi mehele Hirschi aju panema. Alguses oli kõik nagu korras, aga siis ta lõpuks jooksis kokku, sest rõhk ajas kehatemperatuuri liiga kõrgeks ja neerud ei pidanud vastu.

Võibolla kana ajuga liiguks mees siiamaani. Tal olid kana neerud. Ega ilmaasjata ei öelda, et laps räägib siis kui kana pissib.

Hirsch'i aju

Postitatud: N Mai 11, 2006 19:08
Postitas Trionic
Algselt postitas: qdwin
Tuuning on tuuning. Jürka ütles kunagi et hea kui peale turbo lisamist 30% jõust alles jääb. Negatiivne tulemus ju ka tulemus. Et siis p...s tuuning.

Jürka ei ütelnud päris nii,ta tsiteeris vana ja kulunud jänkide tarkusetera-kui peale sadu töötunde ja kulutatud sadu tuhandeid tuunimiseks on säilinud 30 % esialgsest võimsusest,siis võib kogu üritust kordaläinuks tunnistada:thumb:

Hirsch'i aju

Postitatud: N Mai 11, 2006 19:12
Postitas Trionic
Algselt postitas: qdwin
Tahtsin öelda et tavalisel 2 liitrisel turbomootoril ei ole BPC-d üldse, mida aju võiks juhtida ja fuel cut off-i piir on ka softi abil vastikult madala rõhu peale seatud. Kui 2 liitrisel on enam kilovatte, siis see võib olla Saabi ametlik töö (nagu näiteks 2 liitrise aero puhul, kus ei ole ühtegi vastavat kleepsu aju peal) või järgi aidatud mingi kolmanda firma poolt (kes loomulikult jätab endast kasvõi reklaami eesmärgil jälje maha).

on ka kaheliitristel fpt mootoritel bpc küljes,oli juba classicu 16 klapilistel.

Hirsch'i aju

Postitatud: N Mai 11, 2006 20:05
Postitas sebastian
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: qdwin
Tahtsin öelda et tavalisel 2 liitrisel turbomootoril ei ole BPC-d üldse, mida aju võiks juhtida ja fuel cut off-i piir on ka softi abil vastikult madala rõhu peale seatud. Kui 2 liitrisel on enam kilovatte, siis see võib olla Saabi ametlik töö (nagu näiteks 2 liitrise aero puhul, kus ei ole ühtegi vastavat kleepsu aju peal) või järgi aidatud mingi kolmanda firma poolt (kes loomulikult jätab endast kasvõi reklaami eesmärgil jälje maha).

on ka kaheliitristel fpt mootoritel bpc küljes,oli juba classicu 16 klapilistel.

...sest LPT tuli hoopis hiljem. Alguses olid kõik turboga tonnised FTP-d ehk siis turborõhku reguleeris ikkagi BPC klapp, välimuselt ja omadustelt natuke teistsugune kui uuematel Trionic5 ajuga tonnistel.
Oleks siis teadnud, et 'vanal' ajul võis performance jaoks ka mõningaid potekaid kruttida...aga ei teadnud, kurjam. Nüüd pole Trionic5-l miskit kruttida, kuigi mõnikord õudselt tahaks :P

Hirsch'i aju

Postitatud: N Mai 11, 2006 21:19
Postitas qdwin
Nüüd läks päris käest ära.
Ok. Lähen nurka seisma ja häbenen veidi.

Hirsch'i aju

Postitatud: N Mai 11, 2006 21:43
Postitas timutit
Algselt postitas: daidalus
Mul oli kunagi üks tuttav mees, kellel oli kana aju.

Tal oli pärakuventiilis kontrollrõhk nii madalaks aetud, et võimatu oli seltskonnas viibida, muudkui löristas.

Ei jäänudki muud üle, kui pidi mehele Hirschi aju panema. Alguses oli kõik nagu korras, aga siis ta lõpuks jooksis kokku, sest rõhk ajas kehatemperatuuri liiga kõrgeks ja neerud ei pidanud vastu.

Võibolla kana ajuga liiguks mees siiamaani. Tal olid kana neerud. Ega ilmaasjata ei öelda, et laps räägib siis kui kana pissib.
See oli kõige parem selgitus,mida siia üldse panna sai.
Lõhnas tuuningu järgi.
Red Bulliga saab väga vinge tiiva.Isegi kaks.Nagu Impreza Prodrive.Mingi hirsi-kirsi värk ei saa ligilähedalegi.Kana aju jääb seal siis isegi suureks.Koolibri oma oleks paras.
Ma mõtlesin vahepeal selle peale ja arvan,et koolibri aju võiks pekingi paleekoera peale panna,siis põrutaks see nii edasi,kui ka tagasi täie rauaga.Koolibri on ju ainuke,kes lendab tagasi ka(saba ees)
Muuseas see,et Rohke Debelakk rääkis raadio uudistes Savisaare Hiina visiidi ajal,et kohalik kunn ei võtnud neid kohe vastu ja neile korraldati ametlik kokkusaamine-vestlus pekingi paleekoera ja siiami kassiga.

PS-iks see,et mu ühel romul olnud Hirsch tuuningu aju peal oli aju enda välisküljel kleepekas ,,Hirsch Perfomance´´ ja veel mingit juttu-numbreid.Aga haisu sealt ei tulnud.

EDIT:Möödus pool ööpäeva.Mõtlesin,et kustutan ära,aga äkki sobib ka selgitus.Sest nalja peab ka saama ja kui keegi otsa lahti teeb,siis on see järgnev hülgemöla üsna tõenäoline.Ja jätan selle haige fantaasia edasi rippuma(mis minu kustutamist lubab).Füürer mõtleb äkki teisiti.Haige ka sellepärast,et pekingi paleekoera kere ei ole ju eriti voolujooneline-ta laup on liiga lame.Ja sellest ikka vist mingit õiget võidusõidu pilli ei saa-õhutakistus on liiga suur.Tagurpidi vist käiks paremini.Asjaarmastajale võib-olla äkki sobiks.
Algatus seisneb selles,et kui omanik istub kodus laua taga ja vaatab aknast välja enda auto poole ja mõtleb,et näe antitiib on teistsugune ja siis hakkab fantaseerima mingist konkreetsest ajust ka sinna juurde.Kuna MITTE ÜHTEGI KONKREETSET vihjet peale lõhnatundmise selle aju suhtes ei olnud.Nii võin ma öösel voodis pikutades enda traktorile lihtsalt 500 hobujõududu sättiva aju külge mõelda(mis hetkel on lihtsalt ohutuse huvides natuke mingist kruvist tagasi keeratud).
Ehk ei riivanud tundeid.
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Hirsch'i aju

Postitatud: R Mai 12, 2006 10:21
Postitas Trionic
veidi OT-näiteks T-7`l on asi lihtsam,müüakse pisikest lisabox`i,mille pistiku torkad OBD pessa.Trionicu orig.soft loetakse boxi mällu ja sealt ecusse enda vabal valikul kas stage 1,2,või 3 soft.Kui siiber saab,loed orig.softi tagasi .Ja niimitu korda,kui heaks arvad.(seda vidinat saa küll mingist VIN`st alates)

Hirsch'i aju

Postitatud: R Mai 12, 2006 10:39
Postitas karlosas
tänud härrased hommikuse huumorinurga eest, ma sain kohe lausa veerand tundi naerda seda teemat lugedes. :D

Hirsch'i aju

Postitatud: L Mai 13, 2006 0:21
Postitas timutit
Silumise eesmärgil lõin uppi,et silmitseks hoolikalt pikenenud vana suu(näpu)-pruukimist.Peaks nüüd siledam olema.
Mõni nägi enne ainult kaikaid,nüüd on kodaratest ka juttu.


:notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy: