1. leht 1-st
Saab 9000 2.0 R4 16v 1995
Postitatud: T Mai 16, 2006 21:03
Postitas hothead
Tervist.
On tõsine huvi endale mõnus Saab soetada. Vaatasin netist olevad kuulutused läbi ja sõelale jäi umbes 7 NG900't, aga need on üle Eesti laiali ja peaks kõik läbi käima, et valikut teha. Siis komistasin ühe ilusa tonnise otsa ja soovikski teada, et äkki keegi siit on selle konkreetse autoga kokku puutunud või teab midagi ta kohta rääkida. Link:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Tänud ette.
Saab 9000 2.0 R4 16v 1995
Postitatud: T Mai 16, 2006 22:15
Postitas suur
Alustan jälle tavapärase jutuga ...
96 kw on tonnise kere jaoks vähe. Võiks olla vähemalt 2,0 lpt või 2,3 vabalthingav. Aga see on isiklik arvamus. Piltide järgi tundub väljast kobe, aga juhiiste paistab kuidagi väsinud ja hooldamata. Määrdunud juhiistmest võib teha teatavaid järeldusi omaniku suhtumise kohta autosse (kui lihtsaid asju ei suudeta korda teha, mis siis veel suurtest rääkida).
See oli nüüd arvamus puhtalt piltide põhjal.
Veel pisiasjadest. Piltidelt paistavad autol M+S tüüpi rehvid all olema ehk siis hädapärased rehvid. See sisuliselt tähendab jooksu suverehvide (ca 5 kilo) ja hiljem ka jooksu talverehvide (teine 5 kilo) hankimist.
Võibolla on praegune omanik siinses foorumis kasutaja ning ehk oskab tema sulle rohkem ja täpsemalt pajatada.
Pilt määrdunud esiistmest:
Lisatud failid
Saab 9000 2.0 R4 16v 1995
Postitatud: T Mai 16, 2006 22:40
Postitas Cyber
Kapotialune see-eest särab..

(kui muidugi on sama auto oma, võrreldes ülejäänud piltidega on see kuidagi lumisel ajal tehtud, tsk-tsk..

)
Saab 9000 2.0 R4 16v 1995
Postitatud: T Mai 16, 2006 23:03
Postitas ivomets
see tundub just mitte selle auto mootori pilt olema:
1. suurendada ei saa.
2.200000 km ja väljalaskekollektor nagu uus ( kusjuures veel yhel myygis olevatest saabidest on ka väljalaskekollektor kenasti hõbevärviga ära värvitud; aga roostemullid paistavad kenasti selle värvi alt välja ( praegu otsida ei viitsi))
3.kojameeste alt paistab on mõnus lumi- teistel piltidel lumi puudub
ja veel 200000 km puhul natuke imelik, et roolirattalt kõik naha pealmine läikiv kiht maha kulunud. piduri pedaali kummikate kah ilma mustrita.
Saab 9000 2.0 R4 16v 1995
Postitatud: K Mai 17, 2006 0:47
Postitas hothead
Samad asjad jäid endalegi silma. Mootori pildi lumi tundub kahtlust äratav ning juhiiste samamoodi. Lisainfos on küll kirjas suverehvid ja talverehvid (naastrehvid), aga eks sinna võib kõike kirjutada.
Kui 2.0 mootor tonnist hästi edasi ei vii, siis kuidas sajasega lood on? Endale jäi silma ivometsa pakutav 900 2.0 turbo, aga tuttavate arvates on seegi liiga palju (arvestades et tegemist on minu jaoks esimese autoga). Mis te arvate, kas turbo ja mitteturbo kütusekulu ja hoolduskulud tuleksid arvestatavalt suuremad?
Saab 9000 2.0 R4 16v 1995
Postitatud: K Mai 17, 2006 6:48
Postitas Trionic
Eriti kallimad ei tule,juhul,kui vurr ja süütekassett sinu omanikuksolemise ajal saba ei anna.Turbol kütusekulu suhteliselt väiksem,kõik muu on enam-vähem samas hinnaklassis.
Saab 9000 2.0 R4 16v 1995
Postitatud: R Mai 19, 2006 12:49
Postitas Nastix
Praegu vaatasin seda Saabi kuulutust hoolikamalt - see masin, seisab mul töökoha parklas. Oli teine eelmine suvi kah müügis ja siis 85 000. Esiistmed on tal mõlemad üsna kehvas seisus.
Saab 9000 2.0 R4 16v 1995
Postitatud: R Mai 19, 2006 13:48
Postitas KrikU
Kuidas saab olla tonnisele 96kw vähe kui VAG toodab uusi (raskeid täis turvavarustust jms.) PASSATEID 1.6 mootoriga!
Saab 9000 2.0 R4 16v 1995
Postitatud: R Mai 19, 2006 14:03
Postitas teager
Algselt postitas: KrikU
Kuidas saab olla tonnisele 96kw vähe kui VAG toodab uusi (raskeid täis turvavarustust jms.) PASSATEID 1.6 mootoriga!
Tehnoloogia areng. Mu klassik aastast 89, 2.0 l mootor ja automaatkast, tonnine aastast 94, 2,3 l mootor ja automaatkast - ning bensukulu on võrdne - ca 12-13 sajale.
Väär arvamus, et suure töömahuga mootoriga autod rüüpavad julmalt - uus A8, 4,2L mootor võtab normaalselt sõites linnas kesmiselt 14L sajale.
P.S Vaata nt Mazda RX-8't - mootor 1,3L, võimsus 170kW - tehnoloogia areng on see kõik.
terv, teager
Saab 9000 2.0 R4 16v 1995
Postitatud: R Mai 19, 2006 14:19
Postitas Cyber
rx-8 ei ole ottomootor..

seal on wankel
Erinevusi vaata
http://www.keveney.com/Engines.html
ja see 1.6 passat ilmselt ei liigu ju kah, kulgeb kuidagi ühest kohast teise...
Saab 9000 2.0 R4 16v 1995
Postitatud: R Mai 19, 2006 14:20
Postitas qdwin
Algselt postitas: KrikU
Kuidas saab olla tonnisele 96kw vähe kui VAG toodab uusi (raskeid täis turvavarustust jms.) PASSATEID 1.6 mootoriga!
Toodab jah sest turg nõuab. Kui autot kasutada mõnedes eestimaa rahulikumates piirkondades , saab ka 1,6l mootoriga passatil väga edukalt hakkama. Kiiret kusagile pole, möödasõitudest pole keegi kuulnudki. Aga bensiini kulu muidugi suureneb sest mootor lihtsalt ei jaksa.
Saab 9000 2.0 R4 16v 1995
Postitatud: R Mai 19, 2006 14:54
Postitas Chipy
Mazda RX8 on üldse laheda mootoriga, sel on vist 3 silindrit ka ainult... aga ma pole selles kindel. Üldiselt annab rootormootor oma võimsuse jube suurtel pööretel kuskil 8-9000 rpm. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Minu meelest võid rahulikult osta 900 2.0 turbo. ökonoomne ja mõnusa minemisega (krt, kuidas harjud ära siis ei oska hiljem ilma turbota arvestada

)
ivometsaga just sai räägitud et sõidad selle autoga ja kõik on jube mõnus ja kiire ja alati jääb võimalus gaasipedaal PÕHJA vajutada:P
Saab 9000 2.0 R4 16v 1995
Postitatud: R Mai 19, 2006 15:09
Postitas suur
Algselt postitas: Chipy
Mazda RX8 on üldse laheda mootoriga, sel on vist 3 silindrit ka ainult..
No rootormootori põlemiskambrit (tegelikult pole see isegi põlemiskamber) ei saa küll silindriks nimetada.

aga kolmest erinevast silindri analoogist võib ta koosneda küll. Sellelt lehelt saab kah rootormootori ja selle töö animatsioone vaadata:
http://auto.howstuffworks.com/rotary-engine1.htm
Saab 9000 2.0 R4 16v 1995
Postitatud: R Mai 19, 2006 16:27
Postitas andres
kui kuludest rääkida siis peale kütuse kulu on ka õli kulu RX8 mootoril