1. leht 1-st
Saab 9-5 Aero
Postitatud: E Apr 27, 2015 14:42
Postitas RnR
Tere!
kuna pole varem saabiga kokku puutunud ja veelvähem aero versiooniga, ss hakkas huvitama selline isend, aga mis kogenumad mehed/naised oskavad öelda, mida peaks jälgima mis on nõrgad kohad ja kas sellel hind üldse reaalne?
http://www.auto24.ee/used/1970185
Saab 9-5 Aero
Postitatud: E Apr 27, 2015 16:16
Postitas 9-5LPT
Karterituulutus, keti seisukord, rooste..tagasilla "niidirullid" kipuvad kägisema, kliima kontrolli et puhub mõlemalt poolt sooja ja külma (Mingi plastikvidin kipub seal murduma).
Saab 9-5 Aero
Postitatud: E Apr 27, 2015 16:23
Postitas Myke
Ja kõige tähtsam jäi mainimata SAALED kontrollida:butt:
Ehk siis lühidalt kokkuvõttes mootor maha ja laiali või osta loterii ja hoia 1k taskus ootel ...
Saab 9-5 Aero
Postitatud: E Apr 27, 2015 16:32
Postitas RnR
Et siis paras loterii sellist osta, aga kas see kehtib ka tava mudelil või ainutl aero variandil?
Saab 9-5 Aero
Postitatud: E Apr 27, 2015 17:23
Postitas D116
Et siis paras loterii sellist osta, aga kas see kehtib ka tava mudelil või ainutl aero variandil?
Kasutatud auto ost ongi loterii
Aerol on teine turbo, pidurid, jäigem vedrusrtus ja spoilerid, muu kõik sama.
Myke soovitus suht hea, aga vaevalt seda keegi teeb. Hea kas või õlivanni eemaldada ja vaadata kui sodine on õlivõtturi sõel.
Kuulutuses on kirjas "korrapäraselt hooldatud saabiantis,olemas kõik arved hoolduse ja remondi kohta" uuri asja, tee ostueelne kontroll.
Saab 9-5 Aero
Postitatud: E Apr 27, 2015 17:26
Postitas RnR
Kas autoremonditöökojad annavad ss suvalistele lihtsalt küsimise peale ülevaate autost?
Saab 9-5 Aero
Postitatud: E Apr 27, 2015 18:26
Postitas S9K
Kepsiku saalesi saab alt kaudu vahetada. Kui juba õlivann maas, siis lihtne ümber visata. Saaled mingi 30 euri ainult. (Juhul kui on toimunud normaalne kulumine).
Saab 9-5 Aero
Postitatud: E Apr 27, 2015 18:31
Postitas D116
Kas autoremonditöökojad annavad ss suvalistele lihtsalt küsimise peale ülevaate autost?
Saabianti tegelevad SAABidega, ei ole nurgatagune koht.
Saab 9-5 Aero
Postitatud: E Apr 27, 2015 18:32
Postitas D116
Kepsiku saalesi saab alt kaudu vahetada. Kui juba õlivann maas, siis lihtne ümber visata. Saaled mingi 30 euri ainult. (Juhul kui on toimunud normaalne kulumine).
Ja tolku sellel? Raamsaaled ka vaja vahetada.
Saab 9-5 Aero
Postitatud: E Apr 27, 2015 18:32
Postitas RnR
Et kui helistada ss auto reg märgi järgi vuristab auto seisukorra ette ja et mis tehtud?

Saab 9-5 Aero
Postitatud: E Apr 27, 2015 18:44
Postitas S9K
Kepsiku saalesi saab alt kaudu vahetada. Kui juba õlivann maas, siis lihtne ümber visata. Saaled mingi 30 euri ainult. (Juhul kui on toimunud normaalne kulumine).
Ja tolku sellel? Raamsaaled ka vaja vahetada.
Sa muidu igapäevaselt tegeled auto remondiga?
Saab 9-5 Aero
Postitatud: E Apr 27, 2015 19:39
Postitas 9-5LPT
Ja kõige tähtsam jäi mainimata SAALED kontrollida:butt:
Ehk siis lühidalt kokkuvõttes mootor maha ja laiali või osta loterii ja hoia 1k taskus ootel ...
Kõike ka ei jõua meeles pidada, aga eks ta ikka üks loterii ole suuresti..keegi ei hakka autot nii juppideks kiskuma

Saab 9-5 Aero
Postitatud: E Apr 27, 2015 19:40
Postitas D116
Kepsiku saalesi saab alt kaudu vahetada. Kui juba õlivann maas, siis lihtne ümber visata. Saaled mingi 30 euri ainult. (Juhul kui on toimunud normaalne kulumine).
Ja tolku sellel? Raamsaaled ka vaja vahetada.
Sa muidu igapäevaselt tegeled auto remondiga?
Ei, hobbi oli. Kui mäletad, ise oled ka ühe moto müünud mulle
Mittu motot lahi teinud ja kokku pandnud olen. Kuidas saaled kuluvad olen näinud, raamsaaled vist ruttem isegi kuluvad ja sealt tuleb probleem edasi.
Saab 9-5 Aero
Postitatud: E Apr 27, 2015 20:29
Postitas S9K
raamsaaled vist ruttem isegi kuluvad ja sealt tuleb probleem edasi.
Vastupidi. Sellepärast mainisingi ainult kepsusaalesi.
Saab 9-5 Aero
Postitatud: E Apr 27, 2015 20:51
Postitas Myke
raamsaaled vist ruttem isegi kuluvad ja sealt tuleb probleem edasi.
Vastupidi. Sellepärast mainisingi ainult kepsusaalesi.
Poleju vahet kumb ennem keyword ikkagi SAALED
Saab 9-5 Aero
Postitatud: T Apr 28, 2015 0:38
Postitas RnR
Aga kumba masinat pigem eelistasa, kui rääkida ainult töökindlusest, jätame kütusekulu ja mineku hetkel kõrvale, kas postituse alguses mainitud aerot või seda:
http://www.auto24.ee/used/1977435
Saab 9-5 Aero
Postitatud: T Apr 28, 2015 0:53
Postitas tõh
Aga kumba masinat pigem eelistasa, kui rääkida ainult töökindlusest, jätame kütusekulu ja mineku hetkel kõrvale, kas postituse alguses mainitud aerot või seda:
http://www.auto24.ee/used/1977435
Seda. 2004. aastal muudeti see mootor kestvamaks. Ime et see sellise hinnaga veel alles on. Tundub ideaalne hõlptulu projekt.
Saab 9-5 Aero
Postitatud: T Apr 28, 2015 8:26
Postitas Cyber
Ühesõnaga... läks lahmimiseks siin jälle..

Et nagu peale iga ostu-müügi tehingut tuleks Saabil saalesid vahetada.
Üldine soovitus - mine käi
pädevas töökojas ostueelsel ülevaatusel. Mootorit keegi osandama muidugi ei hakka, aga üle vaadatakse sellegipoolest. Autoga kaasa tulevad remondiarved oleks boonuseks. Siis näeb, mida tehtud ja kes teinud. Kas on hoolas omanik olnud. Esimeses vastuses on vast enamik kontrollitavaid asju kirjas.
Saab 9-5 Aero
Postitatud: T Apr 28, 2015 9:45
Postitas D116
Aga kumba masinat pigem eelistasa, kui rääkida ainult töökindlusest, jätame kütusekulu ja mineku hetkel kõrvale, kas postituse alguses mainitud aerot või seda:
http://www.auto24.ee/used/1977435
Aero esistange sellele paigaldatud ja tavalised comfort istmed

Saab 9-5 Aero
Postitatud: T Apr 28, 2015 9:45
Postitas Renee_
Üldjoontes mulje on mullegi jäänud, et 9-5 ostes kaob niiehknaa varem või hiljem õlirõhk. Eelistada tuleb alates 2004a ja tuleb loota, et ei lähe laiali. Soovin isegi endale head 9-5 Aerot leida, kuid ma ei tea kas ma viitsin mingisuguse projektiga tegeleda. Kui mul oli ostuteemas 9-5 ostusoov, siis kõik kolm Aerot mida mulle pakuti olid saanud just mootoriremondi. Mingisugune kestvusetalon see 235 mootor ilmselt pole.
Saab 9-5 Aero
Postitatud: T Apr 28, 2015 9:53
Postitas veldur
Ühesõnaga... läks lahmimiseks siin jälle..

Et nagu peale iga ostu-müügi tehingut tuleks Saabil saalesid vahetada.
Üldine soovitus - mine käi
pädevas töökojas ostueelsel ülevaatusel. Mootorit keegi osandama muidugi ei hakka, aga üle vaadatakse sellegipoolest. Autoga kaasa tulevad remondiarved oleks boonuseks. Siis näeb, mida tehtud ja kes teinud. Kas on hoolas omanik olnud. Esimeses vastuses on vast enamik kontrollitavaid asju kirjas.
Seda, et mootor õli põletab, ostueelses kontrollis ei tuvastata.
Kõik kes tahavad osta 9-5-t 2,0 ja 2,3 (97- 03?) võiks teada, millega nad riskivad.