1. leht 1-st

Aero tuvastamine mootori vaatluse teel...

Postitatud: N Mai 18, 2006 14:22
Postitas AERO-plaan
Kas keegi oskab öelda, mida on 9-5 aero kapoti all sellist, mida tavalise 2,3 turbo kapoti all ei ole? Puhtalt vaatluse meetodil tuvastatavat.(mingi kirjake kusagil, kood, märge või spetsiifiline jubin)

Küsimus võib tunduda rumal, kuid mulle oleks sellest palju abi.

Aero tuvastamine mootori vaatluse teel...

Postitatud: N Mai 18, 2006 14:52
Postitas teager
Särav Mitsubishi turbo peaks olema kapot all, tähisega TD04HL-15G, part numberiga võin eksida, aga see võib olla 9172180.

terv, teager

Aero tuvastamine mootori vaatluse teel...

Postitatud: N Mai 18, 2006 15:26
Postitas AERO-plaan
Algselt postitas: teager
Särav Mitsubishi turbo peaks olema kapot all, tähisega TD04HL-15G, part numberiga võin eksida, aga see võib olla 9172180.

terv, teager

Kust kohast seda numbrit peaks otsima, et kuhu ma peaksin vaatama? Paraku puudub eelnev kogemus:red:

Aero tuvastamine mootori vaatluse teel...

Postitatud: N Mai 18, 2006 15:35
Postitas teager
Algselt postitas: AERO-plaan
Kust kohast seda numbrit peaks otsima, et kuhu ma peaksin vaatama? Paraku puudub eelnev kogemus:red:

Ma pakun praegu huupi, pildilolev turbo on Mitsu oma, kuid ei ole TD04 - siiski saad ehk aimu, kust numbreid otsida.


Pilt

Aero tuvastamine mootori vaatluse teel...

Postitatud: N Mai 18, 2006 15:39
Postitas AERO-plaan
Algselt postitas: teager
Algselt postitas: AERO-plaan
Kust kohast seda numbrit peaks otsima, et kuhu ma peaksin vaatama? Paraku puudub eelnev kogemus:red:

Ma pakun praegu huupi, pildilolev turbo on Mitsu oma, kuid ei ole TD04 - siiski saad ehk aimu, kust numbreid otsida.


Pilt
Tänud!

Paistab, et tuleb autoalla ronima minna :D....aga kui tean kust otsida siis vast leian üles kah...

Aero tuvastamine mootori vaatluse teel...

Postitatud: N Mai 18, 2006 16:00
Postitas andres
kui auto reaalselt olemas vaata vin koodi. või on kahtlus et seda on rikutud või vahetatud vms.

Aero tuvastamine mootori vaatluse teel...

Postitatud: N Mai 18, 2006 17:33
Postitas suur
Sorisin natuke müügikuulutuste ajaloos ja leidsin päris mitu 9-5-le mõeldud turbo pilti. Nii garreti kui mitsu oma.

Kõigepealt üks selline väga vana teema, kus kasutaja steffy (ärge aint näkku lööge) müüb ühte p-sseläind garreti turbot. Pilt kah juures. Saad Garreti väljanägemisest mingi ligikaudse pildi:
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=758

Nüüd kaks teemat, kus kodanik smargus äritseb mitsu turbosid, mis on teatavasti tehase poolt Aerodele peale kruvitud. Nagu näha ilutseb mitsu turbo külje peal ka Mitshubishi logo:
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2331
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2420

Aero tuvastamine mootori vaatluse teel...

Postitatud: N Mai 18, 2006 18:35
Postitas Cyber
VIN kood peaks sulle ütlema seda. Otsi siit foorumist üles saabnet.ru peal asuva VIN dekoodri link. Saad sealt ilmselt vastuse ka.

Aero tuvastamine mootori vaatluse teel...

Postitatud: N Mai 18, 2006 18:41
Postitas andres
kas siis tõesti mitsu turbo on see AERO näitaja. aga kui turbo vahetatud?

Aero tuvastamine mootori vaatluse teel...

Postitatud: N Mai 18, 2006 18:45
Postitas sigaelmar
Nagu ma aru saanud olen, siis Mitsu turbod ei vaja vahetamist :cool: Tegelt hämmastav, et Mitsu ka midagi kvaliteetset toota suudab...

Aero tuvastamine mootori vaatluse teel...

Postitatud: N Mai 18, 2006 18:53
Postitas Trionic
Algselt postitas: teager
Särav Mitsubishi turbo peaks olema kapot all, tähisega TD04HL-15G, part numberiga võin eksida, aga see võib olla 9172180.

terv, teager

Üldiselt ei sära 9-5`l seal midagi,sest kuumaekraan on ees.Altpoolt saab kogenud silm aru,millega tegu,kuid seegi on keeruline,sest silt ei paista ja mitsu vurr pole ka aeroks olemise eelduseks.Ikka VIN ja Tech-2.

Aero tuvastamine mootori vaatluse teel...

Postitatud: N Mai 18, 2006 18:58
Postitas Trionic
Algselt postitas: sigaelmar
Nagu ma aru saanud olen, siis Mitsu turbod ei vaja vahetamist :cool: Tegelt hämmastav, et Mitsu ka midagi kvaliteetset toota suudab...

Iga liikuv asi vajab ükskord vahetamist.Ega see Mitsu vurr mingi imeasi pole,lihtsalt GT-17 on nii ebaõnnestunud mudel,et saabi karterituulutuseprobleemid viivad ta imeruttu rivist välja.Mitsu oma on laagritel ja veidi parema kvaliteediga.Samas korralikud Garrett`i mudelid annavad Mitsule iga kell silmad ette.
Kui tuunimiseks läheb,pole selle mitsuga miskit peale hakata...