1. leht 1-st

1.9tid 110kw mootori probleem, turbo.

Postitatud: P Mai 10, 2015 0:13
Postitas saab-mees
Tere, mure siis selline, et täna mööda maanteed sõites vahepeal mootorituli põles, selline tunne nagu turbo oleks liiga kuumaks läinud ja kaotas turbo tagant ära natuke, kui ma 90 peale kiiruse langetasin ja sõitsin mingi aeg siis läks asi vaikselt normaalseks. Asi hakkas sellest pihta, et kiirendades 110 pealt lihtalt suretas mootori välja, mõtlesin algul, et nüüd on korras kah. Igaljuhul käivitus kohe ja jõudsin kohale, tagasi tulles sõitis hästi ja check engine light kadus kah ära.
Täpselt selline tunne, et sisselaske õhu temperatuur läks liiga suureks.
Temp ja kõik asjad olid okeid.

Kas võib olla mingi väike vaakumleke, või hakkab raibel turbo otsad andma ?

1.9tid 110kw mootori probleem, turbo.

Postitatud: P Mai 10, 2015 7:10
Postitas rantto
Kontrolli kas cooler ja torud on korras. Mootorituli võib süttida ka kinni tahmanud EGR-i või turborõhu andudi pärast. Puhasta need ja kui mured ei koa, aitab diagnostika.

1.9tid 110kw mootori probleem, turbo.

Postitatud: E Mai 18, 2015 19:34
Postitas saab-mees
Kontrollisin vaakumvoolikud ja egr.i üle.
Egr natuke oli tahmane aga ei midagi hullu ja vaakumtrass ka korralik.
Pöördun diagnosti ja seal saab siis turbo geomeetria liikumist ka kontrollida.

Ega rohkem polegi seda asja juhtund aga jah kui maanteel möödasõidu ajal auto välja sureb siis see suht ohtlik.

1.9tid 110kw mootori probleem, turbo.

Postitatud: T Mai 19, 2015 17:55
Postitas saab-mees
Asi oli siiski turbo rõhu anduris ! Puhastasin ära ja parem kui varem. Tänud !

1.9tid 110kw mootori probleem, turbo.

Postitatud: T Mai 19, 2015 19:45
Postitas Heiko93
Huvi pärast vaataks oma autol ka selle turbo rõhu anduri üle - aga puudub teadmine kus ja milline see on ja mida seal täpsemalt puhastada? :)

1.9tid 110kw mootori probleem, turbo.

Postitatud: T Mai 19, 2015 20:18
Postitas crowman


Lisatud failid

1.9tid 110kw mootori probleem, turbo.

Postitatud: T Mai 19, 2015 20:36
Postitas Heiko93
Tänud, ronin homme kallale! ☺
ex siis näis mis sealt välja tuleb

1.9tid 110kw mootori probleem, turbo.

Postitatud: T Mai 19, 2015 23:37
Postitas rantto
Olen täheldanud, et iga 5000km tagant võiks puhastada.

1.9tid 110kw mootori probleem, turbo.

Postitatud: K Mai 20, 2015 23:28
Postitas Heiko93
Täna veel kallale ei jõudnud aga pole varem näppinud ka neid - sõitnud olen ca. 70 000km (ei taha nüüd ära sõnuda aga kõik toimib normaalselt) ex siis paistab mis välja tuleb! :)

1.9tid 110kw mootori probleem, turbo.

Postitatud: N Mai 21, 2015 10:26
Postitas praktikant
turbo rõhuanduri puhastamine on selline tore töö, mida on kerge teha ja tulemus on silmnähtav. Ainult et autol on sellest suht savi. Normaalne tahm ei sulge andurit hermeetiliselt.

1.9tid 110kw mootori probleem, turbo.

Postitatud: N Mai 21, 2015 20:56
Postitas Heiko93
Nii - puhastatud nii turbo rõhuandur kui ka egr + egr kanalid kollektoris!
Ei olnud nagu väga hull (minu arust) see olukord seal ja ega midagi ei muutunud ka kui aus olla (mina ei taju vähemalt). :D
Aga mis tehtud, see tehtud - loodame siis jätkuvaid muretud kilomeetreid! :beer:

1.9tid 110kw mootori probleem, turbo.

Postitatud: E Mai 25, 2015 13:14
Postitas saab-mees
Minu omal oli andur üleni pigi täis, arvan et kui troost uue kollektori külge pani siis see jäi puhastamata aga eitea öelda ka nii :)

1.9tid 110kw mootori probleem, turbo.

Postitatud: P Aug 09, 2015 19:55
Postitas saab-mees
Eile tehti autole service ja tuli välja, et kütusefilter oli mingit imelikku ollust täis, sellest ka limp mode.
Mehaanik ütles, et kas pole filtrit ammu vahetatud või siis talvel suvist kütet saanud. mott

1.9tid 110kw mootori probleem, turbo.

Postitatud: E Aug 10, 2015 22:46
Postitas viper85
Kui see check engine põlemas ja pikemalt sõita, siis tahmatab andurid ja sisselaske ära. Hiljem lisandub ka muid hädasi. Mõistlik on tõesti kohe kontrollida ja neid filtreid iga paari aasta tagant vahetada.