1. leht 2-st

Opel Astra GSi

Postitatud: N Mai 14, 2015 22:37
Postitas motoroller
Mootor:B204L
3" koonusfilter
2.5" rv sisselaske torustik
intercooler 550x230x65 2,5"
Bov HKS replica type III
2.5" rv downpipe teibitud
kepsu ja raamsaale 0,25 by tõukur
saab 9000 vl kolle t3
Turbo nissan skyline GTT
MBC
pihustid 350cc
küünlad NGK BCPR7ES
õli LiquiMoly 10w60 Racing
Oil catch paak
Pidurid:
Ees 310mm ketas, nelja kolviga Brembo
Taga 288mm ketas, kahe kolviga
Veermik:
Ees bilstein b8 amort ja fk -60 vedru
Taga koni kollane amort ja fk -40 vedru
17" veljed 205/40/17
Kere:
Gsi custom esistange
Gsi + rieger tagastange
Gsi+ m-style custom küljelaiendid
custom esimesed tiivad
rieger luugitiib
Oli varem kange Let mootoriga.


Pilt



Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Esimene käivitus
https://www.youtube.com/watch?v=HQM4ZHxZq1Q
Lasin korra soojaks mootori aga millegipärast puterdab ja pöördepealt langedes sureb välja, mitte ei jää tühikäigule. Küünlad mustad, rikka segu lõhn kh üleval.
Ideid ???

Opel Astra GSi

Postitatud: N Mai 14, 2015 22:43
Postitas wilddog
Mis süsteemiga seda B204L-i juhitakse?

EDIT: DI peal, seega T5?

Opel Astra GSi

Postitatud: N Mai 14, 2015 22:46
Postitas motoroller
Mis süsteemiga seda B204L-i juhitakse?

EDIT: DI peal, seega T5?
just nii

Opel Astra GSi

Postitatud: N Mai 14, 2015 22:46
Postitas S9K
Ohhhoooooo. Cool värk. Üks asi mis ma sulle kohe ütlen, vaheta starter ära. See on peetis sul. Saabid ei taha käima minna kui starter lolli mängib. Pingelang tekib ja Trionic ei lülita ühtegi asja järgi. Hääle järgi on aru saada, et starter kas poob või on tõmberelee kontaktid omadega läbi. Ma just vahetasin oma tonnisel starteri ära uue vastu, ennem oli pidev käivitumise probleem ja aku läks ka päev päevalt tühjemaks. Nüüd on uus peal, no problemos. Uus maksab mingi 100€.
Mis küünlad sul on?
Tühikäigu klapp võib nii öelda kulunud olla, siis hakkab lollitama.
Lambda on järel?

Opel Astra GSi

Postitatud: N Mai 14, 2015 22:48
Postitas KorK
4WD ?

Opel Astra GSi

Postitatud: N Mai 14, 2015 22:53
Postitas motoroller
Ohhhoooooo. Cool värk. Üks asi mis ma sulle kohe ütlen, vaheta starter ära. See on peetis sul. Saabid ei taha käima minna kui starter lolli mängib. Pingelang tekib ja Trionic ei lülita ühtegi asja järgi. Hääle järgi on aru saada, et starter kas poob või on tõmberelee kontaktid omadega läbi. Ma just vahetasin oma tonnisel starteri ära uue vastu, ennem oli pidev käivitumise probleem ja aku läks ka päev päevalt tühjemaks. Nüüd on uus peal, no problemos. Uus maksab mingi 100€.
Mis küünlad sul on?
Tühikäigu klapp võib nii öelda kulunud olla, siis hakkab lollitama.
Lambda on järel?
Starter peaks veel toimetama aga aku on imepisike pagasis. Lisaks sellele tegi see starer tööd viimati noh väga ammu. Starter muide on pärit opeli c20xe mootori küljest.
küünaldest tean niipalju, et beru ja 2 elektroodiga see on kõik.
tyhikäiguklapi takistus vähemalt vastas eeskirjadele

Opel Astra GSi

Postitatud: N Mai 14, 2015 22:59
Postitas S9K
Mul on projektika peal murutraktori aku, seega ma tean mida ma räägin :D.
Küünlad viska minema kohe. Hoobilt, naabri aeda. Pane NGK BCPR7ES, mingi 3 euri tükk ja elektroodi vahe vist pidi 1mm olema??? Keegi võiks parandada.
Klapi takistus võib kindlasti õige olla aga klapi asend on ära kulunud, siis võib lollusi tegema hakata. Ma olen kunagi üht klappi uurinud ja sellel oli ära kulutanud koha kus klapp toetub puhke asendis, klapp oli juba nii öelda teistpidi augu suhtes.

Opel Astra GSi

Postitatud: N Mai 14, 2015 23:16
Postitas wilddog
Pane NGK BCPR7ES, mingi 3 euri tükk ja elektroodi vahe vist pidi 1mm olema???

1mm ja kõik on okas. R-tähistusega küünal PEAB olema. Ülalmainitud mark on põhimõtteliselt ainuõige.

Madal pinge T5-le ei meeldi. Aku olgu korras ja laadimine (ka juhtmed/massid).

Opel Astra GSi

Postitatud: N Mai 14, 2015 23:34
Postitas motoroller
4WD ?
FWD

Küünlad vahetan ära!

Opel Astra GSi

Postitatud: P Mai 17, 2015 11:58
Postitas motoroller
Eelmainitud küünlad peal, töötavalt isendilt pärit tühikäigumootor. Tulemus endine

Opel Astra GSi

Postitatud: P Mai 17, 2015 13:11
Postitas S9K
Map sensor? (saabil oli vist vooliku läbimõõt ja pikkus isegi tähtis)
Vaakumid?

Oma kogemus 4barise sensoriga. Tegin Suites 4bar sensor conversioni ja ei töötand korralikult, võib olla oli sensor ise peetis.

Check Engine vigu ei näita? Paned süüte sisse ja ootad, hakkab vilkuma (kui vigu on).

Opel Astra GSi

Postitatud: P Mai 17, 2015 15:55
Postitas motoroller
Mapil jällegi takistuse järgi ok. Map vaakumvoolig orig. Brake cleaneriga yritanud lisaõhku leida aga ei saa naq miskid aru.
Veakoode pole

Opel Astra GSi

Postitatud: P Mai 17, 2015 16:10
Postitas S9K
Ecu soft?

Pistikud kõik õigesti?

K: Nukkade ajastus õige?

Vastus:

K: Kindel? :P

(varsti ei oska küsida enam midagi).

Opel Astra GSi

Postitatud: P Mai 17, 2015 17:44
Postitas motoroller
Ecu soft õõõ väga keeruline.
Jõudsid juba nukkade ajastust küsida vl sai hammas edasi keerata ja käib okeilt. Kusjuures märkide järgi enam vägahästi ei kattu (vist oleks aeg kett vahetada).Välja ei sure. Pööre kohati kõigub veic aga see ei ole enam teemaks.
Tänan kaasamõtlejatele.

Opel Astra GSi

Postitatud: P Mai 17, 2015 20:38
Postitas S9K
Just nädal tagasi oli see teema käsil omal. Mõtlesin ka tükk aega kuidas parem oleks, aga panin õigesti. Pööre võib kõikuda sellepärast, et ecu õpib tühikäiku alles. Aga krt, siis on hea kui asi korras. Keep us informed.

Opel Astra GSi

Postitatud: T Mai 19, 2015 20:45
Postitas motoroller
Esimene triip maha tõmmatud. Liigub küll aga kindlasti tuleb juurde.
Boosti tuli vaid 0.3 bar.

Opel Astra GSi

Postitatud: T Mai 19, 2015 21:14
Postitas wilddog
Esimene triip maha tõmmatud. Liigub küll aga kindlasti tuleb juurde.
Boosti tuli vaid 0.3 bar.

tundub, et nagu oleks base boost? Wastegate varda seade võiks anda baseboostiks vähe rohkem. Tundub, et peaks lugema/logida veakoode, et miks nõnda vähe tuleb.

Opel Astra GSi

Postitatud: K Mai 20, 2015 13:57
Postitas kroom
Siin räägitakse veakoodidest ja Check Engine tulest, aga kas ja kuidas sa üldse näidikute ploki tööle said (kui said)? Opeli oma ei ole ju "plug and play", isegi teise Saabi oma ei ole.

Opel Astra GSi

Postitatud: K Mai 20, 2015 14:09
Postitas S9K
Check Engine on lihtne põlema saada. Võtad LED-i, plussi ühendad otse, miinus läheb ecu külge. Või siis otsid Opeli ChkEng tulukese miinuse välja ja ühendad selle ecuga.

Opel Astra GSi

Postitatud: K Mai 20, 2015 21:34
Postitas motoroller
no mis te räägite kellad ikka kõik tööle pandud.
Mõned vajalikud jutud on veel piilaris.
https://www.youtube.com/watch?v=dpcLJhnMfT4

Opel Astra GSi

Postitatud: K Mai 27, 2015 22:03
Postitas motoroller
boosti tuleb 0,5x bar. Miks niivähe pole hetkel kindel ilmselt boostcontroller vigane.
Lambda veateate lööb sõiduaeg sisse aegajalt.
Muidu hakkab valmis saama.

Pilt

Pilt

Opel Astra GSi

Postitatud: K Mai 27, 2015 22:08
Postitas wilddog
Ma ei usu, et see boosti probleeme hetkel tekitab, aga IAT-le see koonuse asukoht head ei tee. Rohkem küljele õue ei anna panna ja CAI juurde meisterdada?

Opel Astra GSi

Postitatud: K Mai 27, 2015 22:17
Postitas motoroller
Ma ei usu, et see boosti probleeme hetkel tekitab, aga IAT-le see koonuse asukoht head ei tee. Rohkem küljele õue ei anna panna ja CAI juurde meisterdada?
CAI ?

Opel Astra GSi

Postitatud: K Mai 27, 2015 22:18
Postitas Jupats
Cold Air Intake äkki?:eureka:

Opel Astra GSi

Postitatud: K Mai 27, 2015 22:24
Postitas wilddog
Cold Air Intake ehk miski aretus, et filter oleks kuumast eraldatud ja sinna siseneks võimalikult külm õhk.

Muide. Originaal T5 klapp on sigakirves. Selle saab softi abil asendada T7 klapiga, mis on kordades odavam ja töökindlam. Teine võimalus on MBC ehk Manual Boost Controller, käsikraan. Lihtsam viis rõhku tõsta ja ka kui vaja turbo õhku lasta. MBC on temperatuuridele väga vastuvõtlik. Õues +5 on boost üks ja +25 hoopis teine. Peaks ikka uurima, miks nood vead tulevad, mida ECU märkab.