1. leht 1-st

Saab 9-3 2004 SS 2.2 TiD veider ja ootamatu mootori surm

Postitatud: R Juun 05, 2015 11:20
Postitas saab93
Tere,

juhtus siis üks hommik selline lugu, et foori tagant minema kiirendades 2. käiguga kui pöörde olid 3000 ringis käis mootoris mingi kerge pauk millele järgnes auto välja suremine ja tee äärde jäämine ning enam starter mootorit järgi ei võtnud. Sai auto haiglasse toimetatud tuttava juurde ja diagnoos järgmine: mootorikett lendas maha ning mootor seest sodi . Edasised võimalused on osta uus mootor või auto juppideks müüa kuna parandamine läheks väga kalliks.
Odomeetri näiduks sel hetkel oli 208 000km ja hooldused olid väga korralikult troostis tehtud. Keti purunemisele ei eelnenud ka mingisuguseid veidraid hääli mis oleks viidanud sellele et kett vahetust tahaks.

Igaljuhul sain selles oopeli diislil kõvasti pettuda. Teab keegi välja tuua võimalusi mis sellise ootamatu käekäiguni võis viia ?

Saab 9-3 2004 SS 2.2 TiD veider ja ootamatu mootori surm

Postitatud: R Juun 05, 2015 11:33
Postitas D116
1. Õli vahetuse intervallid.
2. Kas oled kindel odomeetri näidus? Vast x2 või isegi x3
3. Seda 2.2 Opeli motot vast pole nii keeruline leida normaalse hinnaga.

Võib olla läksid õli kanalid kinni ja peale seda kettil oli raske ja lendas maha? Diisli müra on selline, ega ei kuule midagi, pidevalt koliseb, traktor :)

Saab 9-3 2004 SS 2.2 TiD veider ja ootamatu mootori surm

Postitatud: R Juun 05, 2015 11:51
Postitas ivomets
1. Diisli müra on selline, ega ei kuule midagi, pidevalt koliseb, traktor :)


Kui see 2,2, mootor töötab nagu traktor, siis on süüte värk ikka vale. just mõni aeg tagasi sai ühel sellisel mootoril kuulda ehtsat traktori häält. Põhjustas mittetöötav väntvõlli pöörete andur.