mure Saab 9-3 vector 1,9 TDI 110 kw 2008a
Postitatud: E Juun 08, 2015 1:23
Tervist,
sai mõnda aega tagasi soetatud Saab 9-3 vector 1,9 TDI 110 kw, 2008 aasta. Nimelt oli alguses selline mure, et kompuuter näitas eelsüüteküünalde viga, kõik eelsüüteküünlad said ära vahetatud, kuid siis tuli veateade, et eelsüüteküünalde põlemine liiga lühike, mis peaks viitama ehk eelsüüteküünalde releele ? Selle vahetasin ära, kuid ikka sama viga. Otseselt see midagi väga ei mõjuta, küll aga külmast peast võiks ta väheke paremini käima minna, ei oska hetkel küll arvata, aga talvel külmaga ei pruugi ta nii üldse käima minna. Oskab keegi ehk midagi soovitada?
Samuti küsiksin nõu möödunud nädalal juhtunud probleemiga, nimelt lõi põlema mootoritule ning näitas EGR klapi viga, EGR sai maha võetud ning korralikult ära puhastatud(jube tahmane ja jube oli), algul tundus, et asjast oli kasu, kuid päev hiljem lõi mootoritule taas põlema, vahepeal küll kustus jälle ära aga paar päeva tagasi kui uuesti põlema lõi, siis rohkem pole ära kustund.. Sõitmist iseenesest ei sega, kinni ei poo ning jõud ära ei kao, tuttav ütles, et las ta olla kuni sõitmist segama ei hakka, küll aga olen kuulnud, et võib mingi hetk DPF peeti keerata ning siis juba järgmine probleem kaelas.. Kas tasub miskit veel proovida või on klapp ise füüsiliselt väsind ja lihtsalt uus EGR panna või välja see üldse programmeerida..
sai mõnda aega tagasi soetatud Saab 9-3 vector 1,9 TDI 110 kw, 2008 aasta. Nimelt oli alguses selline mure, et kompuuter näitas eelsüüteküünalde viga, kõik eelsüüteküünlad said ära vahetatud, kuid siis tuli veateade, et eelsüüteküünalde põlemine liiga lühike, mis peaks viitama ehk eelsüüteküünalde releele ? Selle vahetasin ära, kuid ikka sama viga. Otseselt see midagi väga ei mõjuta, küll aga külmast peast võiks ta väheke paremini käima minna, ei oska hetkel küll arvata, aga talvel külmaga ei pruugi ta nii üldse käima minna. Oskab keegi ehk midagi soovitada?
Samuti küsiksin nõu möödunud nädalal juhtunud probleemiga, nimelt lõi põlema mootoritule ning näitas EGR klapi viga, EGR sai maha võetud ning korralikult ära puhastatud(jube tahmane ja jube oli), algul tundus, et asjast oli kasu, kuid päev hiljem lõi mootoritule taas põlema, vahepeal küll kustus jälle ära aga paar päeva tagasi kui uuesti põlema lõi, siis rohkem pole ära kustund.. Sõitmist iseenesest ei sega, kinni ei poo ning jõud ära ei kao, tuttav ütles, et las ta olla kuni sõitmist segama ei hakka, küll aga olen kuulnud, et võib mingi hetk DPF peeti keerata ning siis juba järgmine probleem kaelas.. Kas tasub miskit veel proovida või on klapp ise füüsiliselt väsind ja lihtsalt uus EGR panna või välja see üldse programmeerida..