Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 manuaal, 2008, Vermont Tuning stage 0, vmaster

Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 140
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#126

P Apr 22, 2018 22:33

Kui sa n-ö tunde järgi ei pargi, siis ei tohiks 225 viga olla.

Välimus on 5+ kuigi, mina langetaks autot võib-olla tsipa :D
:drive: Diisel lennuk
Pilt
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1478
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#127

E Apr 23, 2018 10:24

Marko647 kirjutas:
P Apr 22, 2018 22:33
Kui sa n-ö tunde järgi ei pargi, siis ei tohiks 225 viga olla.

Välimus on 5+ kuigi, mina langetaks autot võib-olla tsipa :D
Madalam võiks olla. Valikud on Maptun või D2
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 140
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#128

E Apr 23, 2018 11:11

vmaster kirjutas:
E Apr 23, 2018 10:24
Marko647 kirjutas:
P Apr 22, 2018 22:33
Kui sa n-ö tunde järgi ei pargi, siis ei tohiks 225 viga olla.

Välimus on 5+ kuigi, mina langetaks autot võib-olla tsipa :D
Madalam võiks olla. Valikud on Maptun või D2
Ma coilidest ei tea midagi, aga see sumpalahendus D2 lingil oleks ka 5+ su autol :lol:
:drive: Diisel lennuk
Pilt
AndresV
Postitusi: 898
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 vedu
Kontakt:

#129

E Apr 23, 2018 17:01

Kuidas nüüd, paar kuud hiljem, rahul oled värvkatte töötlusega aasta algul?
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1478
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#130

E Apr 23, 2018 18:29

AndresV kirjutas:
E Apr 23, 2018 17:01
Kuidas nüüd, paar kuud hiljem, rahul oled värvkatte töötlusega aasta algul?
Mu arust eriti midagi muutunud pole. Keraamikakiht paistab endiselt samasugune.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1478
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#131

N Mai 31, 2018 15:56

Paar suuremat täiendust jällegi tehtud
1. Hirschi velgedelt kõik kriimud eemaldaldatud ja pulbervärvitud Rehvitaksos. Veljed nagu uued :)
2. Tellitud ja paigaldatud VKM Motorsist vesi-metanoolipritse süsteem http://www.vkmmotors.ee/pood/boost-cool ... -maf-1-8t/.
Kuna softiga kippus mootor kõrgematel pööretel veidi detoneerima, siis soovitati proovida nimetatud süsteemi. Antud süsteem alandab ka IAT ja EGT temperatuure, ei lase sisselaskeklappidele süsiniku jääke tekkida jne.
Millalgi peaks jõudma ka modifitseeritud tarkvara vesimeta jaoks. Prooviks peale seda uuesti dünos käia.
Lisan hiljem mõned pildid ka paigaldusest.
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2093
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#132

N Mai 31, 2018 20:55

Tundub vägev! Pane siis miilile ka kirja, näeb praktikas ka tulemuse ära:)
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1478
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#133

N Mai 31, 2018 21:58

Miiliga samal ajal on Intsaab pluss mõni muu samaaegne üritus. Kardan et miilisõidu peab ohverdama kuigi tahaks minna.
Sõitisn õhtupoole veidi ringi ja peab ütlema, et kiirenduse osas on ka ilma custom softita tunda paranemist. Tootja väidab 10-25% vōimsuse kasvu. Kiirendamised on sujuvad, midagi kahtlast tunda ei ole. Vb peab kontrollerit veidi seadistama aga eks näis.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1478
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#134

R Juun 01, 2018 10:32

Paigaldusest. Algul oli mõte kaustada klaasipesuvedeliku paaki ja talvist klaasipesuvedelikku. Kuna metanooli sisaldus nendes vedelikes on teadmata, ei hakanud riskima ja kasutan ainult segu 50/50 metanool/vesi pluss mõned lisandid. Leidsime, et sobilik koht paagi jaoks on pagasiruum. Samuti sai sinna paigaldatud kontroller. Pump ise läks tagastange alla. Pihusti jaoks tuli vedada voolik läbi salongi. Pihusti sai ühendatud intercooleri torusse enne throttle-body-t. Kokku läks paigaldusele 15h ja tulemus on minuarust väga viisakas. Nüüd VKM-le ka 9-3ga kogemus olemas ja tulevikus võiks kiiremini minna.

1. Vesi-metanooli paak suurusega 3l. Sellest suurusest peaks piisama, kuna süsteem aktiveerub 3000rpm-st, siis linnasõidul eriti vedelikku ei kulu.
Pilt

2. VC-MAFU kontoller. Võtab MAF-sensori signaali ajust. Saab seadistada missuguse MAF sensori pinge juures süsteem aktiveerub ja missuguse pinge juures pump töötab maksimaalsel võimsusel. Praegu pumba töövahemik 2-4 volti. Süsteem aktiveerub umbes 3000 rpm juures.
Pilt

3. Pihusti paigaldatud vahejahutist throttle-body-sse minevasse torusse. 200-350 hj jaoks sobib 175 ml/min pihusti.
Pilt

4. Süsteemi aktiveerimise märgutuli (roheline led) ja vedeliku taseme märgutuli (kollane led) salongi.
Pilt
Vasta