1. leht 1-st
Küsimus turbo kohta!
Postitatud: N Juun 11, 2015 23:44
Postitas devil82
Tervist!Olles värske Saab omanik ja ühtlasi ka esimese turbomootori omanik minu näol siis tekkis turbo osas küsimus ühe varda osas mis turbo juures kinnitus mingi liigendi külge,nimelt mul ei ole ta seal liigendi küljes kinni see varras,mida see möjutab ja kas rikub turbo ära kui see ei ole seal liigendi küljes kinni,samas minek on nagu okei kuigi vahel viskab mootoritule pölema ja siis jälle kustub ära ja ei pöle tükk aega,vabandan ette minu vöhikliku küsimuse osas aga ehk harite mind!Panen pildi kah näidiseks mida mötlen...
Lisatud failid
Küsimus turbo kohta!
Postitatud: N Juun 11, 2015 23:49
Postitas ivomets
Oh pagan! Sul stage 8, tuuningsüsteem! ja 2 vedrut! Lahe!
Aga sealt peab ühendus ikka kinni olema ja korralik splint ees. Seal on auk, mida vedrudega süsteem mitte kergelt lahti lasta taha; ja kui auk lahti, läheb pool vurtsu sealt mööda ja masin vaid lonkab edasi.
Küsimus turbo kohta!
Postitatud: N Juun 11, 2015 23:55
Postitas devil82
Oh pagan! Sul stage 8, tuuningsüsteem! ja 2 vedrut! Lahe!
Aga sealt peab ühendus ikka kinni olema ja korralik splint ees. Seal on auk, mida vedrudega süsteem mitte kergelt lahti lasta taha; ja kui auk lahti, läheb pool vurtsu sealt mööda ja masin vaid lonkab edasi.
Ee pilt oli netist näidis ikka vöetud

mul on teise poole liigendi küljes lahti ja ma proovisin see liigend ise liigub mingi 1.5 cm edasi tagasi ainult,kas peaksin rohkem jöudu rakendama liigendile vöi seda varrast sikkutama liigendi poole rohkem:(
Küsimus turbo kohta!
Postitatud: R Juun 12, 2015 7:35
Postitas ivomets
pead proovima varrast välja sikutada niipalju, kui isase auku saad ajada. ja ongi mott. ja siis splint ette!
Küsimus turbo kohta!
Postitatud: R Juun 12, 2015 8:17
Postitas devil82
pead proovima varrast välja sikutada niipalju, kui isase auku saad ajada. ja ongi mott. ja siis splint ette!
ok aga vaadates varda kurssi siis tundub et väljatömmates jääb kurss liigendi suhtes viltu mul on liigend kella ostu kell 6 sektoris aga vaadates ülemist pilti peaks olema liigend kella 11 suunas tundub ju et seda liigendit ma peaks 6 pealt 12 suunas saama muidu ei ole paraleelselt ja wg varras jääb viltu kui nii siis kas ma vöin liigendit väänata kellaosuti liikumise suunas üles?
Küsimus turbo kohta!
Postitatud: R Juun 12, 2015 8:34
Postitas Cyber
Ära seda pilti usu, see võibki teistpidi asja kujutada. Kui sul WG aktuaatori varras WG küljes lahti on, siis lastakse kogu vurts ilma kasuta korstnasse..
See klapp liigubki miski veerand pööret maksimaalselt.
Küsimus turbo kohta!
Postitatud: R Juun 12, 2015 8:51
Postitas devil82
Ära seda pilti usu, see võibki teistpidi asja kujutada. Kui sul WG aktuaatori varras WG küljes lahti on, siis lastakse kogu vurts ilma kasuta korstnasse..
See klapp liigubki miski veerand pööret maksimaalselt.
Okei,proovin varda tagasi panna

Küsimus turbo kohta!
Postitatud: R Juun 12, 2015 11:29
Postitas Viki
Hoob koos klapiga kukub alla ja klapi taldrik jääb kuumakojas serva taha kinni. Proovi teda igat pidi logistada samal ajal üles pinget peal hoides( mingi konksuga näiteks). Vahel tuleb lihtsamalt, vahest mitte. Olen korra isegi toru otsast ära keerama pidanud, et seest klapile ligi pääseda. Kõik sõltub kui palju taldriku kinnitus kulunud on ja hoova küljes logiseb.
Küsimus turbo kohta!
Postitatud: R Juun 12, 2015 13:32
Postitas devil82
Hoob koos klapiga kukub alla ja klapi taldrik jääb kuumakojas serva taha kinni. Proovi teda igat pidi logistada samal ajal üles pinget peal hoides( mingi konksuga näiteks). Vahel tuleb lihtsamalt, vahest mitte. Olen korra isegi toru otsast ära keerama pidanud, et seest klapile ligi pääseda. Kõik sõltub kui palju taldriku kinnitus kulunud on ja hoova küljes logiseb.
sul on öigus kahjuks,mul ongi see klapp all tulnud ja serva taga kinni,proovin öhtul veel logistada ja nats wd40 määret äkki vahele lasta kui vb aga hullem variant kui peab seda turbot lahti lammutama hakkama

aga kas seda oskad öelda kumba pidi see liigend seal lahti peaks end andma kas kellaosuti liikumise suunal vöi päripäeva ja kui seda töest lahti ei sa siis kas piisab kui ma väljalaske poldid enne lamdat lahti keeran,kas väljalase annab end nii palju eemale et saaksin turbost seest selle klapi lahti teha ja norm liikuma panna ja kas tohib kasutada wd40 selle klapi liikuma panemiseks kasutada vms? ?
Küsimus turbo kohta!
Postitatud: R Juun 12, 2015 16:22
Postitas devil82
Nii sain vahepeal targemaks,päripäeva üles 12 suunda:)
Njaa see üritus läks kahjuks luhta,proovisin WD40 ja löksutasin seda hooba edasi ja tagasi,olin juba käega löönud ja mötlesin,et keeran sumpa turbo küljest lahti aga üks poltidest otsustas,et tema enam ei kavatse normaalselt lahti keerata ja murdus:wall:nii siis proovisin veel lootuses lokerdada seda hooba koostöös WD40 sussutamisega aga ei käis kröps ja hoob oli peos,ühesönaga korras.WD 40 ise igatahes jöudis sinna sisse kyll sest kui käima panin auto siis mönda aega auras nats tagant.Minek ei läind hullemaks ega kah paremaks,siuke rahulik,ilmselt tuleb see turbo vöiduka löpuni lasta ja siis uue panema.Aga sellegipoolest aitäh köigile kes aitasid nöu ja kaasa mötlemisega

Lisatud failid