1. leht 1-st
K. Kuumaks kisub
Postitatud: E Juun 15, 2015 19:29
Postitas Nukister
Tervist saabi omanikud, mul on oma klassikuga mure. Sai hiljuti ostetud ja nüüd tahaks seal haavu lappida. Olen ausalt öeldes üsna võhik autode poole pealt, kuid üritan seda viga parandada.

Igatahes asja juurde, klassikul on selline probleem, et koha peal seistes pärast sõitu hakkab õrnalt kapoti alt suitsu tulema ja mootori temperatuur tõuseb üle normi. Kui taas sõitma hakkan, langeb näidik taas normi ja asi vinks-vonks. Lisaks sellele võtab ebanormaalselt palju jahutusvedelikku. Võib seal plokikaanega ehk midagi olla? Või mingi muu huvitav isend ehk umbes? Ehk keegi tark oskaks vastata...

K. Kuumaks kisub
Postitatud: E Juun 15, 2015 20:01
Postitas ARZT
Plokikaanetihend võib kohe kindlapeale vigane olla. Kontrolli lekkeid. Lisaks ventilaator ja termostaat.
K. Kuumaks kisub
Postitatud: E Juun 15, 2015 21:05
Postitas ivomets
alustada võiks radika küljes olevast termolülitist. sealt otsade kokku pannes peab vent tööle minema, kui ei lähe, siis kaitsmetest ja releleedest otsida, et kust voolu termoreleesse peale ei tule. lisaks võib vaadata/kontrollida, kas "-" tuleb venti korralikult. Pahatihti juhtmed ussitanud alt kereküljes olevas kohas, kus paljud massi juhtmed kokku saavad. asub paremal pool radika alumise nurga juures.
kui vendi käima saad sooja mootoriga, siis võib asju edasi hakata vaatama
Vanade klassikute hädaks veel vanad radikad kus ribidevahelised kärjed maha pudisenud.
K. Kuumaks kisub
Postitatud: N Juun 18, 2015 20:03
Postitas Nukister
Radikas läheb vahetusse, see omadega väga õhtal. Loodan, et jahutusvedelik ja ja ebanormaalne kuumus tolle pärast. Igatahes mismoodi ma jahutussüsteemi õhutan klassikul, kui tahan uut radikat panna?

E: Mootor ise 2.1 16valve, kui aitab.
K. Kuumaks kisub
Postitatud: R Juun 19, 2015 0:21
Postitas saabu14jr
Termostaadi korpuse küljes on nippel, keerad töötava mootoriga lahti ja ootad kuni jahutust hakkab välja ajama.
K. Kuumaks kisub
Postitatud: P Juul 05, 2015 20:57
Postitas Nukister
Tänud abi eest! Klassik liigub nüüd. Vaja veel pidurid üle vaadata, aeg-ajalt teeb pidurdamisel ebameeldivat häält, äkki klotsid vahetusse? Pärast seda peab ette võtma 600km sõidu, et temaga Soomest Eesti sõita.

Varsti teen lugejate autode alla ka vast teema.
