Saab 900ng-le 9000 2.3t mootor.
Postitatud: K Juun 17, 2015 18:08
Tervist,
Kuna kasutult seisab 9000 pealt tulnud mootor (92a 143kw), siis tekkis küsimus selle paneku kohta 900NG-le, millel algselt 2.0t 136kw.
Täpsemalt siis mootorit uurides selgus, et 1. väntvõlli andur on tollel teises kohas, 900-l loeb ta ju vända küljes olevalt võrult, kuid antud mootoril rihmaratta küljest.
2. 900 käigukast ei ühti kohe mitte selle mootori külge, kinnitused siis tsipake erinevad.
3. Karter ei ühti samuti tollele mootorile.
Huvipärast siis küsingi, et äkki mõni teadjam inimene oskab öelda, kui nüüd asetada mootor komplektsena, nii nagu ta tuli tonnise pealt, minu 900-le, siis selge on see, et mootorikinnitused ei ühti nendel kohe mitte.. nendega ei oleks nagu väga probleemi kuna käed on otsas ja need saab teha, KUID kuidas on lood selle vända anduriga? Kas sellel on vahet kui ta loeb impulssi rihmarattalt mitte võrelt?
Ja 2. siis käigukasti kohta, et kui nüüd kasutusele võtta tonnise käigukast koos pooltelgedega, mis probleem nendega ette võib tulla? Sest ise arvan, et pooltelgede pikkused ja äkki ka nuutide arv on erinev?
Sai võibolla sogane jutt, kuid äkki keegi saab aimdust mis silmas pean..
Olekski lihtsalt vaja mõne teadjama isiku käest kuulda kas selline kompott üldse oleks võimalik või tasub üldse ära unustada.
Siim.
Kuna kasutult seisab 9000 pealt tulnud mootor (92a 143kw), siis tekkis küsimus selle paneku kohta 900NG-le, millel algselt 2.0t 136kw.
Täpsemalt siis mootorit uurides selgus, et 1. väntvõlli andur on tollel teises kohas, 900-l loeb ta ju vända küljes olevalt võrult, kuid antud mootoril rihmaratta küljest.
2. 900 käigukast ei ühti kohe mitte selle mootori külge, kinnitused siis tsipake erinevad.
3. Karter ei ühti samuti tollele mootorile.
Huvipärast siis küsingi, et äkki mõni teadjam inimene oskab öelda, kui nüüd asetada mootor komplektsena, nii nagu ta tuli tonnise pealt, minu 900-le, siis selge on see, et mootorikinnitused ei ühti nendel kohe mitte.. nendega ei oleks nagu väga probleemi kuna käed on otsas ja need saab teha, KUID kuidas on lood selle vända anduriga? Kas sellel on vahet kui ta loeb impulssi rihmarattalt mitte võrelt?
Ja 2. siis käigukasti kohta, et kui nüüd kasutusele võtta tonnise käigukast koos pooltelgedega, mis probleem nendega ette võib tulla? Sest ise arvan, et pooltelgede pikkused ja äkki ka nuutide arv on erinev?
Sai võibolla sogane jutt, kuid äkki keegi saab aimdust mis silmas pean..
Olekski lihtsalt vaja mõne teadjama isiku käest kuulda kas selline kompott üldse oleks võimalik või tasub üldse ära unustada.
Siim.