1. leht 1-st
Saab 9-3 Aero Sport Sedan 2.0 154 kW
Postitatud: T Mai 23, 2006 23:54
Postitas Herli
Tere Saabi pere!
Plaan soetada SAAB ja peaaegu sama nagu see kuulutus ->(v.a. navigatsiooniseade, autotelefon, hind jv)
2003a 9-3 Aero Sport Sedan 2.0 154 kW ,kuid ma ei tea saabidest eriti midagi!
Nimelt siin uurinud 2päeva teie foorumit, selle auto kohta suurt ei leia miskit! Siiski mõni teema oli, kuid teatud aja möödudes oli teema poolikuks jäänud ja auto kohta lubatud vastukaja pole antud auto omanikud enam edastanud!
Seega huvitab, kes sellist mudelit omanud või vähemalt korragi sõitnud mingit vastukaja!
Disaini autol on ja muu ka kõik vajalik, mis tahta!
Bensukulu on nagunii vastavalt jalaraskusele ja eks automaat ka annab tunda, kuid mis ta enamvähem keskmine tuleb?
Kuidas hindad auto mugavust, vastupidavust - vajab tihti teenindust ja kuidas teenindushinnad/jupid!? Muidugi eesti teed on nagu on, et selge see iga auto vajab hoolitsust, aga lihtsalt uurin inimeste arvamusi ja kogemusi autost!? Kas mingeid tüüpvigasi, mida peaks jälgima? Mida arvata esisillaveost? Ksenoontuled vajavad tihti vahetamist? Mida turbost arvata?
Ei ole üldse kursis, kuna oman 91a autot ja elu on edasi läinud
Kes vähegi raatsib pajatada, siis tänan ette!
Mõned lingid jäid veel silma:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Saab+93+SS+AERO/id=197677
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/158/auto_php-id=226158-www_auto24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/299/auto_php-id=228299-www_auto24_ee.html
Saab 9-3 Aero Sport Sedan 2.0 154 kW
Postitatud: K Mai 24, 2006 0:08
Postitas waldoS
Ei noh, hea pill. Sai ise ka proovitud seda, aga põhjus, miks võtsin hoopis 9-5e, on see, et autos on ruumi pisut vähe. Eks hind mängis ka rolli. Olen 190 cm pikk, 9-5s saab minu taga istuda ka täisinimene, 9-3el on aga see võimatu. Samuti nagises selle auto plasmass täitsa koledalt, mida katsetamas häisin (üks hõbedane, aga see on vist juba müüdud).
Saab 9-3 Aero Sport Sedan 2.0 154 kW
Postitatud: K Mai 24, 2006 0:21
Postitas Herli
Saab 9-3 Aero Sport Sedan 2.0 154 kW
Postitatud: K Mai 24, 2006 8:29
Postitas aeronaut
Tere!
9-3 Sport Sedani kohta antud foorumis infot paraku tõesti vähe.
Ise olen pikemalt sõitnud nii 9-5 Aero kui 9-3 Aero Sport Sedaniga. Kui oluline on ruumikus, siis tõepoolest parem valik 9-5 (ehkki n. lapsevanker mahub vabalt ka Sport S pakiruumi). Naginate osas samuti eelistus 9-5 (9-3 plastmass kipub tõesti pisut rohkem nagisema, samas siiski mitte oluliselt ja sõltub palju ka konkreetsest autost). Bensiinikulu osas olulist vahet ei ole, ehk sõltub sõidustiilist (linn-maantee pooleks olen ise mõlemaga ca 9l-ga hakkama saanud). Mis puudutab mugavust, siis 9-5 istmed on tõesti head (sh pakuvad pisut paremat külgtuge). Mõõtudest tulenvalt 9-5-ga sõit ka pisut "pehmem". Salonigimüra osas olulist vahet ei ole tunnetanud; kiirendamisel 9-5 isegi pigem mürarikkam. Vatupidavuse osas eelistaksin siiski 9-3-e (pikemalt võib põhjustest lugeda erinevatest vanematest postitustest 9-5 kohta; loomulikult sõltub palju sellest, kuidas autot eelnevalt hooldatud ja kus sõitnud). Teeninduse osas ei nurise ja ei usu, et oleks oluliselt kallim, kui mõne teise margi puhul. 9-3 hooldusvälp 30000km ja hind mõistlik, töö kiire ja asjatundlik (olen ise kasutanud Vikingit). Mingeid tüüpvigasid ei ole 9-3 Sport S-l täheldanud (vastupidiselt 9-5-le). Ksenoontulesid ei ole ise pidanud veel vahetama, seega ei oska kommenteerida.
Ühesõnaga lõpuks ikkagi maitse asi, aga kui põhiargumendiks mugavus, siis 9-5, kui sportlikkus siis 9-3 Aero Sport Sedan. (Lisaks viimasele eelistan ise 9-3 Sport Sedani veel interjööri tõttu).
Kirjutaks pikemalt, kuid hetkel napib kahjuks aega (aga kui soovid Aerot proovida, võta ühendust).
Parimat
Saab 9-3 Aero Sport Sedan 2.0 154 kW
Postitatud: K Mai 24, 2006 8:34
Postitas miku
Mölaööbik 2 võtab sõna 9-3 sport sedaani interjööri kohta. Andke andeks, aga see plastmass ja tõrvapapp lahendus interjöörimaterjalina tuletab mulle väga meelde Opelit, Pesu ja Sidrunit. Kokkuhoid paistab absoluutselt igast nurgast välja. Samas hind on sama...
Mkm. Ma tean, et ma olen paha... a ma pidin selle välja pritsima.
Saab 9-3 Aero Sport Sedan 2.0 154 kW
Postitatud: K Mai 24, 2006 8:38
Postitas Cyber
Algselt postitas: Herli
Mida arvata esisillaveost? Ksenoontuled vajavad tihti vahetamist? Mida turbost arvata?
Kuna kõik saabid (ok 9-7 mitte) on esisillaveolised siis ei oska nagu midagi arvata ..

esisillavedu nagu esisillavedu ikka..

See 9-3SS peaks vist omama ka seda tagasillakeeramise optsiooni... ei mäleta kuidas see kolmatäheline lühend oli selle kohta... Ksenoonid peaks idee poolest pidama ikka pikemalt, kui tavalised, muidu oleks väljaminek nende pealt suht karm..

miski 1700 tk. Turbo...

:drive:

Siin pole midagi arvata.
154kW peaks seda kere liigutama küll ja veel..

Automaat sul ilmselt bensukulu ei suurenda eriti, võrreldes manuaaliga. Meil pole enam pime keskaeg, kus automaatkastid olid bensukulu (kahe)kordistina arvele võetud. Lambist arvata võiks mingi 10-12 keskmiseks pakkuda? Oleneb palju pikki maanteeotsi on ja palju linnaummikuid.
Aga nagu Valdo mainis, mine istu sisse ja katsu, kas on ruumi sinu jaoks. Pidi teine pisut kitsavõitu olema suuremate inimeste jaoks.
Saab 9-3 Aero Sport Sedan 2.0 154 kW
Postitatud: K Mai 24, 2006 9:21
Postitas qdwin
9-3 SS-i (ilmselt ka SC, kuigi lühikest aega turul olnud) loetakse üheks paremini õnnestunud ja töökindlamaks Saabiks.
Saab 9-3 Aero Sport Sedan 2.0 154 kW
Postitatud: K Mai 24, 2006 14:31
Postitas Herli
niih kuna tuttav müüb, siis auto minevik suht kindel ja korralik!
Sain siis ka tiirutada vähe! Esmamulje ikka 2003 aasta auto kohta väga meeldiv, kuigi jah natuke nagu jäik tundus, aga tuttav ütles, et sportvedrustus pidavat olema ja see teeb kangemaks! Kuigi, mis see juurde annab peale selle, et teel paremini hoiab?
Korralikul asfaldil oli küll lust sõita.
Nahksisu ja istmed ei tundunud üldse ebamugavad, ise olen samuti 1.89 pikk, aga enda taha ei vaadanud palju ruumi jäi. Suurt polstrinaginat nagu ka ei täheldanud, aga kui mügarlik tee oli, siis veidi rahutu oli sees küll!
Ise hindan just müravaikust, kuna iga nigin ja kolin häirib!
Hetkel oman E34 bmw(räägitakse, et suur auto, aga taga küll vabalt istuda ei saa) kuid kui aus olla, siis müra poolest parimaid autosi millega sõitnud olen, lihtsalt uskumatu 91a auto kohta! Kuigi jah tüdinenud sellest autost ja manuaalkastist ja üldse bmw mainest, häbi sõita kohati! samas E36 bmw ,mis tiba uuem jätab suu lahti kui sõita, selline tunne, et opel! Seda nüüd ei saa üldistavalt võtta, aga 2-3 sellisega sõitnud ja nagu kits teel ütleks!
Olen sõitnud ka palju 2000 aasta universaal passatiga ja see ei kannata üldse rääkimist, nii ebamugav auto, et ei ole sõnu!
foorumist lugesin, et mingi mootorijama saabidel, aga ma nüüd ei tea mis tüüpi see mootor on ja kas see puudutab üldse antud autot?
armatuuri kohta ei saa nagu laita ja ei ole ka otseselt paha sõna! Selline lihtne ja tagasihoidlik tundus ning kergeks kasutamiseks tehtud.
toon 2 teemat antud auto kohta veel esile:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=915
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=804
Viimases teemas loeb välja, et auto uimane.
Kuigi kui ma proovimise ajal vajutasin, siis ei saaks öelda, et uimane! Samas oleneb, mis autot eelnevalt keegi omanud on.
Mis tähele panin oli see, et kui aeglustad ja uuesti gaasi anda, siis nagu hing jääb korraks kinni ja kogub ning siis läheb nagu linnusirinal! Kas see automaatkasti omapära või antud auto või turbo või mingi viga hoopis?
Tänan Valdo pakkumast

Saab 9-3 Aero Sport Sedan 2.0 154 kW
Postitatud: K Mai 24, 2006 14:41
Postitas qdwin
Algselt postitas: Herli
foorumist lugesin, et mingi mootorijama saabidel, aga ma nüüd ei tea mis tüüpi see mootor on ja kas see puudutab üldse antud autot?
See ei puuduta SS-e ja SC-sid. Mainisin just et neid 9-3, peetakse ühetedeks õnnestunumaiks ja töökindlamaiks Saabideks üldse.
Saab 9-3 Aero Sport Sedan 2.0 154 kW
Postitatud: K Mai 24, 2006 14:46
Postitas Cyber
Krt, mul ei meenu hetkel, kellega see jutt oli autoostu teemadel, aga jutt oli enam-vähem selline:
Kui käid autot vaatamas ja meeldib ja tahaks seda omale, siis mine võta viina õhtul ja kui järgmisel päeval ikka veel tahad, siis mine osta ära..

Saab 9-3 Aero Sport Sedan 2.0 154 kW
Postitatud: K Mai 24, 2006 14:49
Postitas Herli
Algselt postitas: Cyber
Krt, mul ei meenu hetkel, kellega see jutt oli autoostu teemadel, aga jutt oli enam-vähem selline:
Kui käid autot vaatamas ja meeldib ja tahaks seda omale, siis mine võta viina õhtul ja kui järgmisel päeval ikka veel tahad, siis mine osta ära..
:) kah võimalus, aga krt see järgmine päeva otsus äki ei ole kõige õigem!
Saab 9-3 Aero Sport Sedan 2.0 154 kW
Postitatud: K Mai 24, 2006 15:06
Postitas KaidoV
Mis tähele panin oli see, et kui aeglustad ja uuesti gaasi anda, siis nagu hing jääb korraks kinni ja kogub ning siis läheb nagu linnusirinal! Kas see automaatkasti omapära või antud auto või turbo või mingi viga hoopis?
Turboviive vist, võtab hetke aega enne kui vurr uuesti tuurid üles võtab.
Rallikad põletavad selle ära hoidmiseks kütust väljalaskes (väljendub paukumisena gaasijala lõdvestamisel) - hoiab vurri pidevalt tagajalgadel.
Saab 9-3 Aero Sport Sedan 2.0 154 kW
Postitatud: K Mai 24, 2006 15:28
Postitas qdwin
Algselt postitas: Cyber
Krt, mul ei meenu hetkel, kellega see jutt oli autoostu teemadel, aga jutt oli enam-vähem selline:
Kui käid autot vaatamas ja meeldib ja tahaks seda omale, siis mine võta viina õhtul ja kui järgmisel päeval ikka veel tahad, siis mine osta ära..
Vist see teema.
:red:
Saab 9-3 Aero Sport Sedan 2.0 154 kW
Postitatud: K Mai 24, 2006 15:41
Postitas Garu
Kui meeldib siis osta ära, ega siin midagi põdeda ei ole. Nagu siin enne mainiti et üks töökindlamaid Saabe pidi olema. Sõiduomadustelt pidi ka üks paremaid olema. Ja tagarattad pööravad ka

Teenindus on hea, kui Tallinnas elad. Lõunaosariikides esindust pole. Jupid ja teeninduse hinnad enamvähem samas suurusjärgus nagu BMW puhul, kui mitte odavamad. Turboviivitus on turboga masinate omapära, sellega harjub kiiresti.
Kui mul endal oleks pappi sellise tarvis, siis ei kõhklekski.
Saab 9-3 Aero Sport Sedan 2.0 154 kW
Postitatud: K Mai 24, 2006 16:42
Postitas Garu
Saab 9-3 Aero Sport Sedan 2.0 154 kW
Postitatud: K Mai 24, 2006 22:03
Postitas Cyber
Algselt postitas: Herli
Algselt postitas: Cyber
Krt, mul ei meenu hetkel, kellega see jutt oli autoostu teemadel, aga jutt oli enam-vähem selline:
Kui käid autot vaatamas ja meeldib ja tahaks seda omale, siis mine võta viina õhtul ja kui järgmisel päeval ikka veel tahad, siis mine osta ära..
:) kah võimalus, aga krt see järgmine päeva otsus äki ei ole kõige õigem!
See otsus peab siis eriti õige olema..

To Qdwin: võimalik, et sina see olid...
Õigustan pisut oma staatust ja asi läheb väga offtopicuks aga seda piisonikarja teooriat tead??
Piisonikarjas jäävad ellu tugevamad, nõrgemad süüakse huntide poolt. Sama pidavat käima ka ajurakkude kohta. Võtad viina, nõrgemad hävivad, tugevamad ja paremini mõtlevad jäävad alles...

Saab 9-3 Aero Sport Sedan 2.0 154 kW
Postitatud: K Mai 24, 2006 22:49
Postitas Herli
Piisonikarjas jäävad ellu tugevamad, nõrgemad süüakse huntide poolt. Sama pidavat käima ka ajurakkude kohta. Võtad viina, nõrgemad hävivad, tugevamad ja paremini mõtlevad jäävad alles...

[/quote]
seega tulevad kõige produktiivsemad mõtted ja aju genereerib kõige paremat

Saab 9-3 Aero Sport Sedan 2.0 154 kW
Postitatud: N Mai 25, 2006 9:24
Postitas smargus
See must Aero, mille link sul esimese postituse allpool ka toodud oli, kuulub nüüd mul töökaaslasele. mis ma oskan öelda, ilus, värske, jäik, trimmis, nagu iga noor auto.
Soomes trassil möödasõitu tehes oli tunda selget turboviivet ja pikemat kui seda minu 9-5 lpt puhul (LPT on siis Aerost madalam versioon nii maakeeli öeldes). Ja see oli ausalt öeldes häiriv, samas oli jällegi hilisem tõmme nagu sujuvam. Peale 200km sõitu, kus sain nii linna kui ka maanteed proovida oli mulje hea. Vedrustus on omaette asi, maanteel on jäik hea, linnas ei ütleks seda, sõidad Tallinnas nagu trepist üles-alla

Siiski, ühtin nende arvamustega, et 9-5 on mugavam - ruumi on rohkem, istmete mugavus isiklikult meeldib rohkem.
Aga osta auto ikkagi ära, sest siis jälle üks kena Saab foorumis lisaks.

Saab 9-3 Aero Sport Sedan 2.0 154 kW
Postitatud: N Mai 25, 2006 11:06
Postitas qdwin
Järgnev on pigem OT.
http://www.trollhattansaab.net/ kirjutab kuulukatest 2007 aasta 9-3-l tehtavate muudatuste kohta:
ALL >9-5 MY06 air.con controls >9-5 MY06 instruments >SID display will leave top of dash and goes into instruments as the 9-5 MY06
Vector
>aluminium look plat surrounding the dash + top of glove compartment
Arc
>lighter (much lighter) wood colour
Minu töökaaslane ostis 9-3 paljus just nende punktide pärast, mida nüüd ära tahetakse muuta.