1. leht 1-st

El. kliimaseade

Postitatud: R Okt 15, 2004 18:18
Postitas MAREKJUU
Tervist!

Oskate äkki öelda paar sõna elektroonilise kliimasedme kohta?
Nimelt mitte üks tera külma õhku ei tule, ainult sooja ja kuuma!

El. kliimaseade

Postitatud: R Okt 15, 2004 18:41
Postitas iisak
tere ka minu poolt!
mul täpselt sama mure:( Ükskõik,mis temp.paned,ikka tuleb aint kuuma.Äkki keegi teab öelda,milles asi?

El. kliimaseade

Postitatud: R Okt 15, 2004 23:41
Postitas Trionic
Tavaliselt ei tööta servomootor,mis sooja-külma kkappi liigutab,või on
lahti tross(traat),mis neid ühendab.Viimane variant enimlevinud.Võiks kõigepealt kalibreeringu teha,tihti piisab ka sellest.

El. kliimaseade

Postitatud: L Okt 16, 2004 9:39
Postitas Viki
lisaks trionicule pakutule juhtub vahest ka selline lugu,et murdub hoob,mis ühendab trossi soojust reguleeriva lapatsiga.näha saab kapoti alt pärast kojameeste aluse plasti eemaldamist. enne tasuks muidugi üle kalibreerida

El. kliimaseade

Postitatud: L Okt 16, 2004 14:45
Postitas MAREKJUU
Aitäh nõuannete eest, kohe vaatan asja üle:)!

El. kliimaseade

Postitatud: L Okt 16, 2004 14:47
Postitas MAREKJUU
Siis selline küsimus veel:

Hommikuti külma mootoriga viliseb mingi rihm, aga ei tea, milline, umbes 10 sekundi pärast kaob ära. Äkki peaks mingit rihma pingutama?
Ise olen mõelnud, on see roolivõimu rihm ?

El. kliimaseade

Postitatud: P Okt 17, 2004 10:18
Postitas Trionic
Tonnisel ei ole eraldi roolivõimurihma,kuni 89ni oli eraldi kondits.kiilrihm
ja ülejäänud modru vedas lamellrihm,mõlemad käsitsi pingutatavad.2,3
tulekuga tuli üks rihm ja automaatpinguti,ei tea ju,milline mootor su saabil on.

El. kliimaseade

Postitatud: E Okt 18, 2004 17:50
Postitas MAREKJUU
Mul on 2.0 turbo

El. kliimaseade

Postitatud: E Okt 18, 2004 20:03
Postitas ristosaab
Helista,aitame!:cool::P

El. kliimaseade

Postitatud: E Okt 18, 2004 20:29
Postitas Trionic
Kuna MAREKJUU ei paku järjekindlalt saabi väljajaskeaastat ei tea me,kas
on 202 või 204 mootor,ehk siis mõlemad pingutusvariandid välja pakkuda.

El. kliimaseade

Postitatud: K Okt 20, 2004 8:59
Postitas Trionic
Lisaksin kliimaseadme jutule veel,et praeguste ilmadega tulebki torudest
ainult sooja,või kuuma õhku,ehk kui displeil on 17 kraadi,siis umbes sellist
sealt ka tuleb,kui õues on 1 kraad sooja,siis tundub 17 juba leitsakuna.
Külma hakkab tulema ainult LO asendis.

El. kliimaseade

Postitatud: N Okt 21, 2004 10:18
Postitas MAREKJUU
Ok, thanks, uurime asja!

El. kliimaseade

Postitatud: N Nov 11, 2004 17:01
Postitas Factor
Hmm... mul jälle vastupidine mure, nimelt mul asi sedapidi, et kui paned tmp-i HI- peale siis tuleb sooja ja kui lased mõne kraadi peale (juba 27 kraadist alates) hakkab külma puhuma :(
Autu ise on Saab 9000 92.a 2,3 Turbo bensiin

El. kliimaseade

Postitatud: N Nov 11, 2004 17:31
Postitas Arno
Ikka esimesena proovida seda kalibreerimist, kasvõi sõidu ajal korraga vajutada <Auto> ja <---> (oli see kõige parempoolsem alumine) nuppe ja kontrollitakse reguleerimisklappide käigud ning ulatused üle.

El. kliimaseade

Postitatud: R Nov 12, 2004 6:06
Postitas Factor
Nu jah siin siis nüüd need teemad juba kattuvad :P Ühesõnaga:
Njhaaa proovisin siis selle testi läbi ja alguses oli ilusti 0 aga hiljem siis kui test esi akna peale jõudis siis näitas 1 ja kui nüüd neid koodi tabeleid uurisin siis seal on koodid hoopis koos tähtetega 1C jne... kuidas seda mõista??? ja selle 1C tähendus on ingliskeele mingi Shorted, mis see tähendab? Otsisin vastet aga ei leidnud, sõnale shorten- sain tähenduseks lühendama või lühenema!!!! Ei mõista!!!!
Ja seda kah uskuda ei saa, mis ta testi alguses näitas 0, sest mul kiima ei toimi!!

El. kliimaseade

Postitatud: R Nov 12, 2004 6:07
Postitas Factor
Algselt postitas: Factor
Nu jah siin siis nüüd need teemad juba kattuvad :P Ühesõnaga:
Njhaaa proovisin siis selle testi läbi ja alguses oli ilusti 0 aga hiljem siis kui test esi akna peale jõudis siis näitas 1 ja kui nüüd neid koodi tabeleid uurisin siis seal on koodid hoopis koos tähtetega 1C jne... kuidas seda mõista??? ja selle 1C tähendus on ingliskeele mingi Shorted, mis see tähendab? Otsisin vastet aga ei leidnud, sõnale shorten- sain tähenduseks lühendama või lühenema!!!! Ei mõista!!!!
Ja seda kah uskuda ei saa, mis ta testi alguses näitas 0, sest mul kiima ei toimi!!

Sain nüüd teise topicu all vastuse et see on lühis vms. Nii aga kuidas sma seda lühist nüüd siis otsima pean hakkama?

El. kliimaseade

Postitatud: E Nov 15, 2004 15:04
Postitas Factor
Hmm lammustasin siis selle ploki mis armatuuris on laiali ja :S see niskest elektroonikat täis et ilma skeemita ei oska küll midagi ette võtta, kuid kas viga on õige sealt ostima hakata?

El. kliimaseade

Postitatud: E Nov 15, 2004 15:13
Postitas duesenberg
kui nüüd Factor kah ära näitaks, mis aasta auto tal on, saaks ju asja edasi uurida. Nimelt näitab vaid ACC1 veakoodi displeyl. ACC2 näitab üksnes leitud vigade arvu. Veakoodi enda saab siis lugeda ISATi või TECH2-ga

El. kliimaseade

Postitatud: T Nov 16, 2004 20:13
Postitas Factor
duesenberg njah sry siin teemas jäi auto märkimata:o aga muidu Saab 9000 CS automaat 2,3 turbo (bens) 92 a.
Ootan ettepanekuid:P

El. kliimaseade

Postitatud: T Nov 16, 2004 21:17
Postitas duesenberg
järelikult ACC2 ja veakoode saab lugeda ülalnimetet vahenditega.
ACC juhtplokist ei ole mõtet viga otsida - pigem on mingi andur töölepingu üles öelnud vms.