1. leht 1-st
9-5 - 2.3t, 2.3T ja AERO
Postitatud: K Mai 31, 2006 10:23
Postitas eston21
kogu mootori foorum läbi vaadatud ning ei leidnud sellekohast teemat/teemasid. küsimus(ärge välja naerge kui liiga loll on), et mis vahe neil kolmel mootoril on? kas ainult turbo ja ajud? kas vanematele 9-5tele 2.3T üldse peale pandi või olid ainult 2.3t ja AERO?
ja siis veel selline küsimus, et milles tuleks alustada 2.3t mootri upitamisel? garreti vurr mitsu oma vastu esimene asi, aga peale seda? aju? väljalase?
9-5 - 2.3t, 2.3T ja AERO
Postitatud: K Mai 31, 2006 10:32
Postitas Cyber
t - LPT mootor (136kW vist)
T - FPT mootor (??kW) kah ilmselt teised settingud, sama vurr mis LPT-l
Aero - Teine vurr, teised ajusettingud, 167-185kw sõltuvalt aastast.
Siin ei tee ilma aju näppimata midagi ära. Niisama mitsu vurri vahelepanek sulle ilmselt mingit erilist tulemust ei anna, kui ehk kundlust, et ei kärva nii ruttu.
9-5 - 2.3t, 2.3T ja AERO
Postitatud: K Mai 31, 2006 10:40
Postitas teager
9-5 mootorite ülevaade oli mudu siin täiest olemas -
http://home.swipnet.se/danny/9-5engines.htm
terv, teager
9-5 - 2.3t, 2.3T ja AERO
Postitatud: K Mai 31, 2006 11:07
Postitas eston21
tänud..

eks tuleb siis makarone sööma hakata, et turbo ja aju jaoks raha säästa

9-5 - 2.3t, 2.3T ja AERO
Postitatud: R Juun 02, 2006 12:50
Postitas eston21
ok. kui turbo vahetatud, kas oleks mõtet aero aju peale mõelda või oleks mõtekam mõne saabi tuuningfirma aju soetada?
9-5 - 2.3t, 2.3T ja AERO
Postitatud: P Juun 04, 2006 23:38
Postitas Maandy
Kui sa paned aero turbo siis oleks ka mõtekam aero aju panna aga kui mingi muu turbo siis vahet pole parem oleks niguinii peale turbo installi minna aju programmeerima et kõik asjad omavahel kooskõlas oleks ja rõhud paika peaks
9-5 - 2.3t, 2.3T ja AERO
Postitatud: T Juun 06, 2006 6:20
Postitas Trionic
Algselt postitas: Maandy
Kui sa paned aero turbo siis oleks ka mõtekam aero aju panna aga kui mingi muu turbo siis vahet pole parem oleks niguinii peale turbo installi minna aju programmeerima et kõik asjad omavahel kooskõlas oleks ja rõhud paika peaks
Peale vurrivahetust pole midagi vaja progeda,baasrõhud paika ja tuld.T-7 on iseõppiv süsteem.
Ka mitsu vurri paigaldamisel pole mingit otsest vajadust ecu`t vahetada.Seda oleks siis tarvis,kui plaanis võimsuse tõstmine.
9-5 - 2.3t, 2.3T ja AERO
Postitatud: T Juun 06, 2006 11:30
Postitas eston21
võimsust tahaks tõsta küll, sellest ka küsimus. aero aju on ju ka progetud teatud võimsuseni, kuigi mootorist oleks võimalik rohkem kätte saada. samas aero 169 kW võrreldes praeguse 125 kWga on suur hüpe. sealt edasi on võimalik vist ka muud moodi mootori potensiaali kammitsaist vabastada(sisse- ja väljalase)