1. leht 1-st
Kiirendades katkus ja lõpuks mootor seiskus.Key not accepted
Postitatud: P Aug 23, 2015 14:25
Postitas tauber
Kiirendades katkus ja lõpuks mootor seiskus.Key not accepted
Postitatud: P Aug 23, 2015 15:38
Postitas Marx
Pakun vända andurit
Endal läks mõlemal autol sama moodi kiirendades
Hakkas katkuma.
Kiirendades katkus ja lõpuks mootor seiskus.Key not accepted
Postitatud: P Aug 23, 2015 16:14
Postitas tauber
Pakun vända andurit
Endal läks mõlemal autol sama moodi kiirendades
Hakkas katkuma.
Sageli on katkumiste põhjuseks olnud ka kütusefiltri ummistumine.Kas see vända andur veateadet ei peaks andma ? Mul isegi check engine tuli ei põlenud.
Üks asi on see katkumine ja selle põhjuse välja selgitamine aga miks tal nüüd süüte sisse keeramisel mingi kummaline relee kõrin kostub ja võtit ei tunnista ? Kas lõi mingi avariiluku peale ? Tean ühte juhtumit kui BMW umbes kütusefiltri tõttu algul katkus ja lõpuks lakkas töötamast.Pärast mitut edutut käivitamist lõi süütesüsteemi "lukku" ja maha sai selle nn. luku esinduses.
Kiirendades katkus ja lõpuks mootor seiskus.Key not accepted
Postitatud: E Aug 24, 2015 9:45
Postitas Jupats
No offence aga kindel, et paagis kütust on? Pole ennekuulmatu ju, et kütuseandur villast paneb.
Kiirendades katkus ja lõpuks mootor seiskus.Key not accepted
Postitatud: K Sept 02, 2015 19:37
Postitas tauber
Viga lahendatud !
Alustuseks sai siis võti autoga tuttavaks tehtud.Olevat olnud immo probleem.Vahetusse läks mingi "kivi" süüteluku juures olevalt elektriskeemilt.
Mootori katkumise ja seiskumise põhjustas kütuserelee nigel maandus,mis tekitas sädelust ja rikkus releed.Sellest ka see kaootiline relee kõrin.Maandused olevat olnud seal armatuuri all releede blokis mitmed oksüdeerunud ja need said puhastatud.Elektriku sõnul oli tegu kahe täiesti erialdiseisva veaga ja mõlema vea üheaegne ilmnemine lihtsalt halbade asjade kokkusattumus.