M: Saab 9-5 Aero universaal MY04
Postitatud: T Aug 25, 2015 20:07
Müüa kiire ja korralik SAAB! Auto on korralikult hooldatud ja kõik vajalikud investeeringud tehtud. Kuskilt otsast lagunema ei ole lastud ja paljud asjad on preventiivselt tehtud. Hind tundub ehk esialgu krõbe, kuid auto on seda väärt.
1. SAAB 9-5
2. Universaal
3. Hõbedane
4. 2003/11
5. Automaat
6. 2.3 225kw R4
7. 4000€
8. 5688 2260; siimfeldmann@gmail.com; PS
9. Pärnu
10. YS3EH59G443011480, reg nr. 818AXC
Nimekiri modifikatsioonidest:
Suurem vahejahuti + roostevaba torustik (Tig Worx)
3" roostevaba downpipe (Tig Worx)
2.5“ cat-back (Simons)
NGK BCPR7ES-11 küünlad
ECU modifitseering (Crossroad Performance)
2015 aprill Tartu Maaülikooli dünolaboris sai mõõdetud CR softi ja 3“ downpipega 222kw ja 464nm. Miilisõidul pisut lekkiva sisselaske torustikuga sai 227km/h sõidetud. Nullist sajani on võimalik spurtida alla 7 sekundi mis pole küll märkimisväärne näitaja tänapäeval, kuid 80-... km/h on erakordne. Automaat Aerot ei peaks pelgama, As kasparius said: „Enne selle auto omamist arvasin, et atm rikub kogu selle kiirenduse, mida turbosaabid pakkuda suudavad,aga võta näpust. Ole mees ja kui julged S nuppu vajutada.... You will be amazed! „ Mingeid kõhklus hetki ei ole, minek on sujuv iga käiguga ja mingeid anomaaliaid ei esine. Käivitub hästi, ei suitse ja üleliigseid helisi kuskilt ei kostu. Mulle ja mu elukaaslasele ei ole kordagi probleeme tekitanud ega tee äärde jätnud. (v.a miilisõidul kui õhutoru laiali lendas)
Soovi korral võimalus tuning varuosade asendamine originaalidega ja sellest lähtuvalt langeb ka müügihind.
Hooldustöödest:
Ls 327000km, viimane hooldus 320.700km
Igasugu osade ja hoolduse arveid on enda poolt päris mitmeid kaasa anda.
Kasutatud ainult täissünteetilist mootoriõli (vahetatud iga 7000km tagant), küünlad ja õhufilter vahetatud iga 10000km tagant.
Karteripõhi ja õlivõttur puhastatud, uued rõngas tihendid ja anaeroobse hereetikuga vann alla tagasi pandud 2015 suvel. Klapikambrikaane tihend vahetatud ja kaan ise puhastatud. Generaator remont ja stendimine - uued laagrid, uus pingeregulaator ja harjade sooned puhastatud 2015 kevadel.
Karterituulutuse õli separaator, õlirõhuandur ja CPS vahetatud kuna õlilekked olid nendega seoses.
Veepump, tosool, rihmapinguti koos rulliga, ülemine ja keskmine rihmarull, soonrihm (pikk) ja temperatuuri andur vahetatud 2014 sügisel. Umbes sama aegselt roolivõimendi hüdraulikaõli ja automaatkäigukasti õli vahetatud. 2014 september/oktoober umbes siis kui auto ostetud sai vahetatud kütusefilter, käigukasti leevendus padi, pidurivedelik DOT4, esimesed ja tagumised pidurikettad/klotsid (ka käsipiduri klotsid) ning stabika otsa vardad. 2015 jaanuar tagasillas kõik puksid. Kõik vaakumvoolikud, erinevad vaakum süsteemi klapid ja BPC vahetatud, IAT ja MAF puhastatud. Koos väljalaske süsteemi uuendusega said tripid ja klambrid uued hangitud. Esisillad on tehtud paremale õõtshoovale täielik uuendus kuur, tagumine puks Powerflex, esimene OEM ja sarniir oli Lemförder. Teise poole peale on puksid olemas aga vahetuseni ei ole asi veel jõudnud. Kevadel sai ka sildade reguleerimine tehtud.
Eelmine omanik oli ka asjaarmastaja ja tuline Saabi fänn. Auto oli tema käes 8 aastat. Hooldas ta Saabi AINULT Viking Motorsis, sealne ajalugu on ka kõik olemas ja kontrollitav. Keti komplekt on vahetatud 200.000km pealt, DI kassett on 2012 toodang, umbes samast ajast pärinesid ka tagumised amordid ja vedrud. Õlivahetused tehtud Vikingis 15000km tagant. Kuni 280.000km oli mäletamist mööda Vikingi ajalugu olemas.
Varustus/interjöör:
Helisüsteem on ilmselt AS2, taga subwoofrit ei ole. Originaal stereole on omalt poolt lisatud AUX-IN sisend . Istmed on Aero tüüpi sportlikumad, kahetoonilised ja nahast. Kahjuks ei liigu nad elektriliselt ega ole ka ventileeritavad. Omalt poolt on lisatud veel püsikiirusehoidja ja tagumisetele klaasidele toonklaas. Muus osas on üsna tavaline 9-5 – el aknad, peeglid, peegli soojendused, xenon pooltuled, udutuled ja vihma sensor. Salongi soojendusahi on värskelt remonditud ja puhub nii sooja kui külma ning igas suunas. Pirnid on LED-idega asendatud. SID ja kliimadisplei omavad kõiki piksleid.






1. SAAB 9-5
2. Universaal
3. Hõbedane
4. 2003/11
5. Automaat
6. 2.3 225kw R4
7. 4000€
8. 5688 2260; siimfeldmann@gmail.com; PS
9. Pärnu
10. YS3EH59G443011480, reg nr. 818AXC
Nimekiri modifikatsioonidest:
Suurem vahejahuti + roostevaba torustik (Tig Worx)
3" roostevaba downpipe (Tig Worx)
2.5“ cat-back (Simons)
NGK BCPR7ES-11 küünlad
ECU modifitseering (Crossroad Performance)
2015 aprill Tartu Maaülikooli dünolaboris sai mõõdetud CR softi ja 3“ downpipega 222kw ja 464nm. Miilisõidul pisut lekkiva sisselaske torustikuga sai 227km/h sõidetud. Nullist sajani on võimalik spurtida alla 7 sekundi mis pole küll märkimisväärne näitaja tänapäeval, kuid 80-... km/h on erakordne. Automaat Aerot ei peaks pelgama, As kasparius said: „Enne selle auto omamist arvasin, et atm rikub kogu selle kiirenduse, mida turbosaabid pakkuda suudavad,aga võta näpust. Ole mees ja kui julged S nuppu vajutada.... You will be amazed! „ Mingeid kõhklus hetki ei ole, minek on sujuv iga käiguga ja mingeid anomaaliaid ei esine. Käivitub hästi, ei suitse ja üleliigseid helisi kuskilt ei kostu. Mulle ja mu elukaaslasele ei ole kordagi probleeme tekitanud ega tee äärde jätnud. (v.a miilisõidul kui õhutoru laiali lendas)
Soovi korral võimalus tuning varuosade asendamine originaalidega ja sellest lähtuvalt langeb ka müügihind.
Hooldustöödest:
Ls 327000km, viimane hooldus 320.700km
Igasugu osade ja hoolduse arveid on enda poolt päris mitmeid kaasa anda.
Kasutatud ainult täissünteetilist mootoriõli (vahetatud iga 7000km tagant), küünlad ja õhufilter vahetatud iga 10000km tagant.
Karteripõhi ja õlivõttur puhastatud, uued rõngas tihendid ja anaeroobse hereetikuga vann alla tagasi pandud 2015 suvel. Klapikambrikaane tihend vahetatud ja kaan ise puhastatud. Generaator remont ja stendimine - uued laagrid, uus pingeregulaator ja harjade sooned puhastatud 2015 kevadel.
Karterituulutuse õli separaator, õlirõhuandur ja CPS vahetatud kuna õlilekked olid nendega seoses.
Veepump, tosool, rihmapinguti koos rulliga, ülemine ja keskmine rihmarull, soonrihm (pikk) ja temperatuuri andur vahetatud 2014 sügisel. Umbes sama aegselt roolivõimendi hüdraulikaõli ja automaatkäigukasti õli vahetatud. 2014 september/oktoober umbes siis kui auto ostetud sai vahetatud kütusefilter, käigukasti leevendus padi, pidurivedelik DOT4, esimesed ja tagumised pidurikettad/klotsid (ka käsipiduri klotsid) ning stabika otsa vardad. 2015 jaanuar tagasillas kõik puksid. Kõik vaakumvoolikud, erinevad vaakum süsteemi klapid ja BPC vahetatud, IAT ja MAF puhastatud. Koos väljalaske süsteemi uuendusega said tripid ja klambrid uued hangitud. Esisillad on tehtud paremale õõtshoovale täielik uuendus kuur, tagumine puks Powerflex, esimene OEM ja sarniir oli Lemförder. Teise poole peale on puksid olemas aga vahetuseni ei ole asi veel jõudnud. Kevadel sai ka sildade reguleerimine tehtud.
Eelmine omanik oli ka asjaarmastaja ja tuline Saabi fänn. Auto oli tema käes 8 aastat. Hooldas ta Saabi AINULT Viking Motorsis, sealne ajalugu on ka kõik olemas ja kontrollitav. Keti komplekt on vahetatud 200.000km pealt, DI kassett on 2012 toodang, umbes samast ajast pärinesid ka tagumised amordid ja vedrud. Õlivahetused tehtud Vikingis 15000km tagant. Kuni 280.000km oli mäletamist mööda Vikingi ajalugu olemas.
Varustus/interjöör:
Helisüsteem on ilmselt AS2, taga subwoofrit ei ole. Originaal stereole on omalt poolt lisatud AUX-IN sisend . Istmed on Aero tüüpi sportlikumad, kahetoonilised ja nahast. Kahjuks ei liigu nad elektriliselt ega ole ka ventileeritavad. Omalt poolt on lisatud veel püsikiirusehoidja ja tagumisetele klaasidele toonklaas. Muus osas on üsna tavaline 9-5 – el aknad, peeglid, peegli soojendused, xenon pooltuled, udutuled ja vihma sensor. Salongi soojendusahi on värskelt remonditud ja puhub nii sooja kui külma ning igas suunas. Pirnid on LED-idega asendatud. SID ja kliimadisplei omavad kõiki piksleid.
