1. leht 1-st

M: Saab 9-5 Aero universaal MY04

Postitatud: T Aug 25, 2015 20:07
Postitas Pootsman
Müüa kiire ja korralik SAAB! Auto on korralikult hooldatud ja kõik vajalikud investeeringud tehtud. Kuskilt otsast lagunema ei ole lastud ja paljud asjad on preventiivselt tehtud. Hind tundub ehk esialgu krõbe, kuid auto on seda väärt.

1. SAAB 9-5
2. Universaal
3. Hõbedane
4. 2003/11
5. Automaat
6. 2.3 225kw R4
7. 4000€
8. 5688 2260; siimfeldmann@gmail.com; PS
9. Pärnu
10. YS3EH59G443011480, reg nr. 818AXC

Nimekiri modifikatsioonidest:

Suurem vahejahuti + roostevaba torustik (Tig Worx)
3" roostevaba downpipe (Tig Worx)
2.5“ cat-back (Simons)
NGK BCPR7ES-11 küünlad
ECU modifitseering (Crossroad Performance)

2015 aprill Tartu Maaülikooli dünolaboris sai mõõdetud CR softi ja 3“ downpipega 222kw ja 464nm. Miilisõidul pisut lekkiva sisselaske torustikuga sai 227km/h sõidetud. Nullist sajani on võimalik spurtida alla 7 sekundi mis pole küll märkimisväärne näitaja tänapäeval, kuid 80-... km/h on erakordne. Automaat Aerot ei peaks pelgama, As kasparius said: „Enne selle auto omamist arvasin, et atm rikub kogu selle kiirenduse, mida turbosaabid pakkuda suudavad,aga võta näpust. Ole mees ja kui julged S nuppu vajutada.... You will be amazed! „ Mingeid kõhklus hetki ei ole, minek on sujuv iga käiguga ja mingeid anomaaliaid ei esine. Käivitub hästi, ei suitse ja üleliigseid helisi kuskilt ei kostu. Mulle ja mu elukaaslasele ei ole kordagi probleeme tekitanud ega tee äärde jätnud. (v.a miilisõidul kui õhutoru laiali lendas)

Soovi korral võimalus tuning varuosade asendamine originaalidega ja sellest lähtuvalt langeb ka müügihind.

Hooldustöödest:

Ls 327000km, viimane hooldus 320.700km
Igasugu osade ja hoolduse arveid on enda poolt päris mitmeid kaasa anda.
Kasutatud ainult täissünteetilist mootoriõli (vahetatud iga 7000km tagant), küünlad ja õhufilter vahetatud iga 10000km tagant.
Karteripõhi ja õlivõttur puhastatud, uued rõngas tihendid ja anaeroobse hereetikuga vann alla tagasi pandud 2015 suvel. Klapikambrikaane tihend vahetatud ja kaan ise puhastatud. Generaator remont ja stendimine - uued laagrid, uus pingeregulaator ja harjade sooned puhastatud 2015 kevadel.
Karterituulutuse õli separaator, õlirõhuandur ja CPS vahetatud kuna õlilekked olid nendega seoses.
Veepump, tosool, rihmapinguti koos rulliga, ülemine ja keskmine rihmarull, soonrihm (pikk) ja temperatuuri andur vahetatud 2014 sügisel. Umbes sama aegselt roolivõimendi hüdraulikaõli ja automaatkäigukasti õli vahetatud. 2014 september/oktoober umbes siis kui auto ostetud sai vahetatud kütusefilter, käigukasti leevendus padi, pidurivedelik DOT4, esimesed ja tagumised pidurikettad/klotsid (ka käsipiduri klotsid) ning stabika otsa vardad. 2015 jaanuar tagasillas kõik puksid. Kõik vaakumvoolikud, erinevad vaakum süsteemi klapid ja BPC vahetatud, IAT ja MAF puhastatud. Koos väljalaske süsteemi uuendusega said tripid ja klambrid uued hangitud. Esisillad on tehtud paremale õõtshoovale täielik uuendus kuur, tagumine puks Powerflex, esimene OEM ja sarniir oli Lemförder. Teise poole peale on puksid olemas aga vahetuseni ei ole asi veel jõudnud. Kevadel sai ka sildade reguleerimine tehtud.

Eelmine omanik oli ka asjaarmastaja ja tuline Saabi fänn. Auto oli tema käes 8 aastat. Hooldas ta Saabi AINULT Viking Motorsis, sealne ajalugu on ka kõik olemas ja kontrollitav. Keti komplekt on vahetatud 200.000km pealt, DI kassett on 2012 toodang, umbes samast ajast pärinesid ka tagumised amordid ja vedrud. Õlivahetused tehtud Vikingis 15000km tagant. Kuni 280.000km oli mäletamist mööda Vikingi ajalugu olemas.

Varustus/interjöör:

Helisüsteem on ilmselt AS2, taga subwoofrit ei ole. Originaal stereole on omalt poolt lisatud AUX-IN sisend . Istmed on Aero tüüpi sportlikumad, kahetoonilised ja nahast. Kahjuks ei liigu nad elektriliselt ega ole ka ventileeritavad. Omalt poolt on lisatud veel püsikiirusehoidja ja tagumisetele klaasidele toonklaas. Muus osas on üsna tavaline 9-5 – el aknad, peeglid, peegli soojendused, xenon pooltuled, udutuled ja vihma sensor. Salongi soojendusahi on värskelt remonditud ja puhub nii sooja kui külma ning igas suunas. Pirnid on LED-idega asendatud. SID ja kliimadisplei omavad kõiki piksleid.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

M: Saab 9-5 Aero universaal MY04

Postitatud: T Sept 01, 2015 8:47
Postitas Pootsman
:freak: null huvi?

M: Saab 9-5 Aero universaal MY04

Postitatud: T Sept 01, 2015 18:05
Postitas rantto
Lisa kuulutus ka Soome portaalidesse.

M: Saab 9-5 Aero universaal MY04

Postitatud: T Sept 01, 2015 18:17
Postitas S9K
Idiootselt mõnusad istmed on sellel!

M: Saab 9-5 Aero universaal MY04

Postitatud: T Sept 01, 2015 18:39
Postitas Renee_
Võiks ainult sedaan olla (mul vagunitega oma teema) :freak:

M: Saab 9-5 Aero universaal MY04

Postitatud: T Sept 01, 2015 19:42
Postitas Pootsman
Võiks ainult sedaan olla (mul vagunitega oma teema) :freak:

Mõtle tuleviku peale - pisema põnni vanker ja 5.a poisi jalgratas mahuvad vabalt peale. ;)
Lisa kuulutus ka Soome portaalidesse.

http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=18&t=163008

http://www.nettiauto.com/saab/9-5/7476844

vero määr peaks jääma 1000-1200 vahele. Kui tuttavaid Soomes on võite pakkuda, omalt poolt saan pakkuda auto tasuta üle vedu Soome kui peaksi asjaks minema.

OT lõpp, küsimusi võite auto teemas küsida küll kui tekib. http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=25887

M: Saab 9-5 Aero universaal MY04

Postitatud: T Sept 01, 2015 20:21
Postitas D116

vero määr peaks jääma 1000-1200 vahele.

Vast ikka rohkem.
Minu 9-5 2007 ei Aero ja oli 1821€(auto turuhinnaks pani toll 8451€)
Tähtis asi Soomes on CO2 pass, ülevaatuse ei saa ilma. Kas see on sul? Mul polnud VM küsis selle eest 500€ ja Soomes veidi alla 200€ läks see maksma - f.... A4 leheke.

M: Saab 9-5 Aero universaal MY04

Postitatud: T Sept 08, 2015 9:17
Postitas Pootsman
:eureka:

M: Saab 9-5 Aero universaal MY04

Postitatud: P Sept 20, 2015 16:25
Postitas Pootsman
Tõstame

M: Saab 9-5 Aero universaal MY04

Postitatud: R Okt 02, 2015 6:59
Postitas Pootsman
Salongiahi värskelt remonditud, püsikiiruse hoidja lisatud.

M: Saab 9-5 Aero universaal MY04

Postitatud: R Okt 09, 2015 20:42
Postitas Pootsman
:eureka:

M: Saab 9-5 Aero universaal MY04

Postitatud: K Okt 14, 2015 13:30
Postitas Pootsman
Soomlased elavnesid 3500€ suurust hinnasilti nähes, äkki mõni kohalik ka?

M: Saab 9-5 Aero universaal MY04

Postitatud: K Okt 14, 2015 14:46
Postitas S9K
Juba kaagutasin sugulasele. Too on just otsinguil.

M: Saab 9-5 Aero universaal MY04

Postitatud: K Okt 14, 2015 15:15
Postitas Renee_
Mina ka, hind on juba nii hea, et võiks vaguniga leppida. Kuna aga mul üks saksa luksussedaan on risti jalus ja keegi seda ostma ei torma, siis pean kõrvalt vaatama.

M: Saab 9-5 Aero universaal MY04

Postitatud: E Okt 19, 2015 19:23
Postitas Pootsman
homme ja ülehomme kuni lõunani on "trahvikoguja" Tallinnas. Lisaks ka 26-ndal kuupäeval.

M: Saab 9-5 Aero universaal MY04

Postitatud: P Nov 01, 2015 9:48
Postitas Pootsman
nähtavaks, komplektsuse arvelt võib hinda muuta

M: Saab 9-5 Aero universaal MY04

Postitatud: K Nov 11, 2015 14:26
Postitas Pootsman
ülevaatus läbitud, kindlustust pikendatud.

M: Saab 9-5 Aero universaal MY04

Postitatud: K Nov 11, 2015 14:58
Postitas 13piisab
Sa ülal küll möödaminnes oma autoteemale viitad, aga toome eraldi välja:

http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=25887

paremat reklaami ei anna lihtsalt masinale teha - oleks mul allkirjas lühem autonimistu ja-või sealt (suvine üherattaveoline) suurem nn tarbesõiduk puudu, sisalduks seal ilmselt siinse teema "peategelane" ;)

M: Saab 9-5 Aero universaal MY04

Postitatud: K Nov 11, 2015 16:01
Postitas Nublik
Vahetame ära? Hehe. Istmed on lahedad!

M: Saab 9-5 Aero universaal MY04

Postitatud: K Nov 11, 2015 16:09
Postitas Pootsman
Vahetus ei paku huvi, vb siis kui ta sul parempoolse rooliga oleks :)

M: Saab 9-5 Aero universaal MY04

Postitatud: P Nov 22, 2015 15:05
Postitas Pootsman
Aero ootab endiselt uut omaniku. Helistage tulge vaadake tehke omapoolseid pakkumisi.

M: Saab 9-5 Aero universaal MY04

Postitatud: L Dets 12, 2015 11:29
Postitas Pootsman
Tehtud, võib lukku panna, liigub Tamperes nüüdsest