1. leht 1-st

ECU vahetus: B207L -> B207E (LAHENDATUD)

Postitatud: P Sept 20, 2015 16:56
Postitas raimoj
Tervist!
Auto mootor on B207E, ECU on vigane.

Lammutusest sain sama tootekoodiga ECU (55352688).

Käisin autoga spetsialistide juures vahetamas. Vanalt ECU-lt tõsteti immo kood üle ja mootor käivitub, kuid ei jää korralikult käima.

Tuli välja, et uus ECU on B207L mootoriga autolt.
Olen aru saanud, et nende mootorite vahe on ainult tarkvaraline.

Mis võib olla probleemi põhjuseks? Kas ka käigukasti tüübist võib tarkvara oleneda?

LAHENDUS:

Hädast aitas välja Crossroad Performance'i Sebastian, kes laadis uuele ECU-le vana ECU tarkvara peale ja voila,
minu Saabist sai jälle lennuk. :P

Lammutusest saadud ECU oli (ilmselt) võetud mootori pealt, millel oli "rauda" tuunitud. Kas suuremad pihustid vms. ja tarkvara oli selle järgi seadistatud. Ühesõnaga ei olnud stock B207L tarkvara, millega teoreetiliselt oleks võinud plug-and-play olukord olla.

ECU vahetus: B207L -> B207E (LAHENDATUD)

Postitatud: P Sept 20, 2015 23:38
Postitas daags
L ja E kasutavad t6esti sama rauda ja auto peaks korralikult töötama. Tsekka üle segusiibri alune väike vaakumpõlv, enamasti on SS pöörete kõikumine antud katkisest vaakumtorust või segusiibri vigadest.
Võimalik on muidugi , et uus aju adapteerub alles sinu autoga. SS puhul mõnikord suht vaevaline nähtus, juhul kui sinu autol pole kõik tip top korras.
Küsiksin parem, mismoodi see immokoodi tõstmine käib ? :cool:

ECU vahetus: B207L -> B207E (LAHENDATUD)

Postitatud: P Sept 20, 2015 23:59
Postitas raimoj
Immo kood saadi Tech2-ga kopeeritud.

Kolmes kohas, kus ma teda näitamas olen käinud, pole ühtegi vaakumileket või üldse mehaanilist viga kui sellist leitud. Aga never say never :freak:

Ühesõnaga, ECU peaks töötama koheselt, ilma, et tarkvaras mingeid muudatusi peaks tegema?

EDIT: Immo koodi ei kopeeritud, seal tehti mingi muu asi selle Tech2-ga, et uus ECU tööle hakkaks. :P