1. leht 1-st

klassiku plokikaane vahetus

Postitatud: K Juun 07, 2006 12:57
Postitas MadMan
selline rumal mõte tekkis, et kas 2.0T 8v H-mootorile saab panna ka NG900 2.0 16v plokikaane?
st on need 1:1 või on odavam hankida 16v Turbo mootor.

ps otsisin siit ja mujalt, kuid ei leidnud sellist infot.

klassiku plokikaane vahetus

Postitatud: K Juun 07, 2006 14:05
Postitas aljoga
julgen selles 1:1 väga kahelda, 8v plokk tundub ikka oluliselt kitsam olevat kui 16v oma. võid ju minu omalt mõõdud saada, kui tahad ;)

klassiku plokikaane vahetus

Postitatud: K Juun 07, 2006 16:32
Postitas farmacoma
klassikute 8v ja 16v plokk on sama, mul on mõlemad kõrvuti maas, tundub küll aga pole tal tegelikult vahet midagi. kuigi ng ja og plokid on vist küll erinevad.

klassiku plokikaane vahetus

Postitatud: K Juun 07, 2006 16:36
Postitas MadMan
plokikaane tihendi pilti vaadates ei paista erinevat, kuigi paar augukest on nagu teises kohas. lihtsalt fantaseerin siin teemal, et mida teha korraliku NG900 plokikaane ja mõne 8v turbokaga nagu ntx finlandia...
kuid sisse- ja väljalasked on ikka erinevad?

klassiku plokikaane vahetus

Postitatud: K Juun 07, 2006 17:57
Postitas farmacoma
ma olen näinud mingit pilti kus klassikul oli ng mootor ja klassiku käigukast. siinsamas foorumis kuskil oli link.

klassiku plokikaane vahetus

Postitatud: K Juun 07, 2006 21:58
Postitas Cyber
Algselt postitas: farmacoma
ma olen näinud mingit pilti kus klassikul oli ng mootor ja klassiku käigukast. siinsamas foorumis kuskil oli link.
Need on rahakate inimeste fantaasiad..;)

Ma arvan, et korralik NG plokikaas keiab mõne NG, mille külge end lasta panna ja 8vT jätab omale õige kaane...

Kui tahad 16v siis võta kohe terve mootor ja vaheta, vaeva vähem, ainult elektri vedamine on suurem töö.

klassiku plokikaane vahetus

Postitatud: N Juun 08, 2006 9:59
Postitas MadMan
eks ta nii kipub olema jah.

klassiku plokikaane vahetus

Postitatud: N Juun 08, 2006 10:03
Postitas farmacoma
ma ei viitsi elektritki vedada esialgu aga tööle saan ikkagi :P