1. leht 1-st

Saab 9-5 2.3T 136kW, 2002, ---ardo----

Postitatud: L Okt 10, 2015 17:11
Postitas ---ardo---
Tere foorumlased.oman paar nädalat juba (kasutaja arne20) SAABI 9-5 YS3E 2002a sedaan automaati.mootoriks on 2.3 turbo passis 136 kw. omaniku väitel on 200kw (mida ma ei usu kuidagi),kuna dyno pole käinud oma silm pole näinud.
vigasi on:
ilu vigu,mootor ajab õli välja,suitseb(turbo),esisild koliseb, roolilint katki,käigukast vahest avariis ja suurel kiirusel pole nagu pidureid (vist vaakumi teema)

Tehtud tööd arne poolt :) nii ja naa:headbang:
27.08.15.ketivahetus,veepump,soonrihm koos kõigega (vist)
03.09.15 esisilla õõtshoova puksid,sarniirid stabika kerevahelised,stabika vardad,raami puksid 6tk (kahtlane koliseb hirmsalt)
05.09.15 4x kettad,klotsid (klotis on vahetatud aga kettad on mingid vanad)
06.0915 uus bensiinipump (vist)
07.0915 3Tolli väljalase otsast lõpuni (tehtud ning täitsa olemas)
14.0915 Klapikaas,4x kolvid, kolvirõngad,uued saaled,kõik uued tihendid,tõukurid(vist)

kelle on pakkuda turbo,mis korras võib kirjutada samas roolilinti.












Lisatud failid

Saab 9-5 2.3T 136kW, 2002, ---ardo----

Postitatud: P Okt 11, 2015 11:39
Postitas Pootsman
Nokitsemist jagub, 200kw on reaalne 3" summuti, CR softi ja Aero turboga. Kasutajal Ivomets olid nii Aero kui lpt turbod olemas mõni aeg tagasi, Aero oma koos vee/õli torudega.

Saab 9-5 2.3T 136kW, 2002, ---ardo----

Postitatud: P Okt 11, 2015 22:58
Postitas ---ardo---
uurisin natuke ning tõsi. sebastian oli softi muutnud selle.
nokitsemist jagub jah !!! esisilla õõtshoova puksid,sarniirid stabika kerevahelised,stabika vardad,raami puksid on vahetatud tõesti. leidsin kolina põhjustaja ülese amorditugilaager.
uut mootori oleks vaja kuna karteris on surve sees.kelle pakkuda antku teada

Saab 9-5 2.3T 136kW, 2002, ---ardo----

Postitatud: P Okt 11, 2015 23:16
Postitas ivomets
Kle, kui ikka suur töö tehtud ja kolvid-rõngad vahetatud, siis viga milleski muus, ehk uuri seda karterituulutuse süsteemi.
kui ise jagu ei saa, pea trionicuga nõu.


Ja kui rõngad vahetatud, siis peaks see ka rõngastest tingitud tossu ära hoidma-- siis kulunud turbo värk

9-5 plokid on piisavalt kõvad, et neid , mingi 300000 km eriti ära ei näri, seega ma usun, et rõngad peavad.

Muidugi jäävad ka klapisääretihendid.....

Saab 9-5 2.3T 136kW, 2002, ---ardo----

Postitatud: P Okt 11, 2015 23:23
Postitas D116
Ära rikku mootorit, Ivometsal hea soovitus!

Saab 9-5 2.3T 136kW, 2002, ---ardo----

Postitatud: E Okt 12, 2015 0:01
Postitas ---ardo---
kes teab kuidas see mootor kokku pandi pole juures olnud.ma tulen järgmin nädal äkki pärnu näitam sulle IVO seda masinat :) näed oma silmaga et tagant ajab tossu,eest ajab õli korgi vahelt välja.täna tegi sellise pulli, kiirendasin ning suri välja ja enam käima ei läinud.ootasin 20-30min keerasi võttit ja käis jälle.

Saab 9-5 2.3T 136kW, 2002, ---ardo----

Postitatud: P Okt 18, 2015 22:32
Postitas ---ardo---
hetkel auto seisab kuna tõesti turbos lõtk on sees.
otsin turbot ilma lõtkuta võib pakkuda!!
tõmbasin pulkateks turbo.külma koja tiivik on õrnalt seina käinud sooned sees.

samas keegi selise asjag kokku puutunud on http://www.ebay.com/itm/Turbo-charger-C ... Zu&vxp=mtr





Lisatud failid

Saab 9-5 2.3T 136kW, 2002, ---ardo----

Postitatud: P Okt 18, 2015 23:02
Postitas D116
hetkel auto seisab kuna tõesti turbos lõtk on sees.
otsin turbot ilma lõtkuta võib pakkuda!!
tõmbasin pulkateks turbo.külma koja tiivik on õrnalt seina käinud sooned sees.

samas keegi selise asjag kokku puutunud on http://www.ebay.com/itm/Turbo-charger-C ... Zu&vxp=mtr



"Part Brand: gyturbo " kui garretti toodang oleks, siis võiks osta
USA´st + tolli maksud tulevad juurde
milleks võtsid juppideks, nüüd "vana" korda tegemisel, pead kindlasti tasakaalustada!

Saab 9-5 2.3T 136kW, 2002, ---ardo----

Postitatud: E Okt 19, 2015 9:05
Postitas skyline
Turbot vaata pigem Lätis Neringsist http://www.nerings.lv/ Eestikeelne leht olemas ja saadavad kauba kenasti Eestisse.
Nende taastatud turbo saad suht soodsalt kätte ja ehk veidi kindlam kaup kui hiinakad, aga enda vana pead Lätti neile vastu saatma.
Müüvad ka eBays.

Saab 9-5 2.3T 136kW, 2002, ---ardo----

Postitatud: E Okt 19, 2015 9:12
Postitas ivomets
Lätlastest saabiremontijate suhtumine taastatud turbodesse hinnaga alla 500 euro, on rohkem kui negatiivne.
ühesõnaga nad ise neid odavamaid ei kasuta, palju praaki ja sellest ka palju jama.

Samas väga loll oli sul turbo lahti lammutada. see, et turbol on lõtk, ei tähenda veel, et ta pe...es oleks, või et ta õli läbi laseb. Ka lõtkuga turbod töötavad korralikult, lihtsalt see on märk, et asi on töötanud ja kuigipalju kulunud.
See, et sul tossab, võib olla täitsa vabalt paljude muude probleemide või probleemideahelate rida.

Niimoodi kõiki asju huupi vahetades sa ei saagi teada, milles probleem on ennem kui kõik asjad vahetatud. Aga siis tuleb hea mootor küll!

Saab 9-5 2.3T 136kW, 2002, ---ardo----

Postitatud: T Nov 03, 2015 16:54
Postitas ---ardo---
tere pole ammu kirjutanud nimelt auto taas sõidab.hetkel läks peale Garrett GT1752 mille sain ma Marx käest.GT1752 on tosooli kanalid suuremad kui TD04HL, tegin torud ümber 10-12 peale.vana turbo oli td04hl kumb parem on?kust leiaksin vaakum voolikute skeemi?vaakumitega on selline naljakas lugu et pannin turbo kella ja selgus et puhub 0.5 bar :D wastegate küljes ühendasin vaakumi vooliku lahti ja 1.0-1.2bar :cool: palju tehase poolt bar on???

samas GT1752 on ava3.4mm ja TD04HL oli 2.9mm
sissetuleval oli 2mm vahet.



Lisatud failid

Saab 9-5 2.3T 136kW, 2002, ---ardo----

Postitatud: T Nov 03, 2015 18:34
Postitas ivomets
O,5 pole mingi surve turbosaabile. :beer:

Saab 9-5 2.3T 136kW, 2002, ---ardo----

Postitatud: T Nov 03, 2015 19:17
Postitas D116
:head: downgrade
Milleks sa Mitsut oled äralõhkunud?
Kui Garretti nüüd paigaldasid, siis peaksid ka softi muuta.

Saab 9-5 2.3T 136kW, 2002, ---ardo----

Postitatud: T Nov 03, 2015 20:51
Postitas ---ardo---
puksid ja võll kulunud Mitsu omal!samas miks see dt04hl parem on?kunagi lasen taastad ära.
ega jah 0.5 eriti survet ei tekkita aga 1.0 hakkab alles elu vaim sisse tulema

Saab 9-5 2.3T 136kW, 2002, ---ardo----

Postitatud: E Nov 30, 2015 22:56
Postitas ---ardo---
talvehooaeg on hoos alla pannid naastud 225/50/17. auto käis silla stendis(Auto&Service OÜ) rool oli suht viltu ja kiskus natuke.sai siin oma 4 nädalt tagasi cooler maha kistud ja läbi pestud.see ei aitanud ikka tossab.turbos asi ei ole peab mootori kallale asuma millalgi.leidam enne endale sooja garaasi.
ja siis mootor välja tõsta.leitsin et üks vaakumi klappitest oli tagur pidi ning auto kohe erksam.rõhku hetkel 1.5 bar.kolme tollise sumba pean ümber tegema kuna see suht madal ning juba mitu korda lahti tulnud sõites.otsin hetke rooli linti kellel on,pakku mulle!!!








Lisatud failid

Saab 9-5 2.3T 136kW, 2002, ---ardo----

Postitatud: T Dets 01, 2015 13:31
Postitas loffa
Sisselase ju puhta õline seest, pole ime et tossab. See õli peab sul ikka turbost tulema, mujalt ta sinna ei saa..

Saab 9-5 2.3T 136kW, 2002, ---ardo----

Postitatud: T Dets 01, 2015 14:52
Postitas saabu
Karteri tuulutusega midagi mäda pole?

Saab 9-5 2.3T 136kW, 2002, ---ardo----

Postitatud: N Mai 26, 2016 14:19
Postitas ---ardo---
pole ammu kirjutanud.auto on seisnud jõuludest saati kuna hakkas pooma kinni.mõtlesin maha müüa aga hinna lasin juba nii odavaks lihtsalt kahju müüa.see nädal võtsin asja käsile ja mootor on maas pulkadeks.
ivomets, D116 ning kes siin veel ütlesid et ära rikku mootorit et suur töö on tehtud.aga mis kasu on sellest kui sittasti teha mootorit :wall: õhtul pannen pilte mis sealt välja tuli kõike