1. leht 1-st

ECU sobivus 167kW vs 125kW

Postitatud: E Nov 09, 2015 11:00
Postitas rantto
Nimelt on mul Trolli aju 167kW ja siis on mul tavaline 2,3t 125kW isend. Kui tõstan aju ümber, mis reaalselt muutub? Kui üldse midagi muutub.

ECU sobivus 167kW vs 125kW

Postitatud: E Nov 09, 2015 11:22
Postitas Nublik
Ei taha hästi käima minna. Immo kood on teine ja pärast on vist raudvara erinevus ka piisavalt suur. Kui ma ei eksi.

ECU sobivus 167kW vs 125kW

Postitatud: E Nov 09, 2015 12:01
Postitas Pootsman
Ei taha hästi käima minna. Immo kood on teine ja pärast on vist raudvara erinevus ka piisavalt suur. Kui ma ei eksi.

167kw puhul ei ole ju mreq nii meeletu, et Garrett seda ei suudaks tagada, max 1100mg/s. Immo kood ja VIN ringi tõsta ning proovida :)

ECU sobivus 167kW vs 125kW

Postitatud: E Nov 09, 2015 12:16
Postitas jupid
Ei taha hästi käima minna. Immo kood on teine ja pärast on vist raudvara erinevus ka piisavalt suur. Kui ma ei eksi.

167kw puhul ei ole ju mreq nii meeletu, et Garrett seda ei suudaks tagada, max 1100mg/s. Immo kood ja VIN ringi tõsta ning proovida :)

kui immo ja vin 125kW aju peale ümber tõsta, siis saad 125kW mootori endale. Peab ikka mapid ka ümber tõstma. Lihtsam muidugi kogu aju teise karbi peale ümber kopida. Siis saad enda 167 kW tagasi.

ECU sobivus 167kW vs 125kW

Postitatud: E Nov 09, 2015 13:13
Postitas Nublik
Kui pisemale Garrettile sobib, siis ei ole tõesti vaja muud teha kui kopeerida 125 kw pealt immo ja vin, kleepida need 167 kw ECU külge.

ECU sobivus 167kW vs 125kW

Postitatud: E Nov 09, 2015 21:31
Postitas rantto
Kes Tartus selle töö ära teeb?