M: T16 Klassik Aero ehk 900 turbo Aero Swiss edition manuaal k. Müüdud!
Postitatud: K Nov 11, 2015 2:25
Pakun esmalt puhast tõugu Aero Saabi müügiks vaid siin Saabi sõpradele. Perre on sündimas 5-es laps ja hobiautole ei ole enam rakendust.
Pea kümmekond aastat on minu käes selline isend. Olen püüdnud teda säiltada originaali läehedasena, sest seda ta enamasti ka on. Tiivakaaredki on tehase stansi jälgedega ja ilma vähimagi roosteta orginaal värvis. Auto ise on pea 30 aastat vana, kuid tugevalt on eeldusi, et säilb vähemalt teist nii palju, sest kere on praktiliselt keevitamata (klassiku ehitajad aimavad milline väärtus selles peitub). Mootori ruumist foto tegemiseks pole ka seda pestud enne pildistamist (kõik näebki nii välja
). Jõudu on küll 129kw tehnilise passi järgi, kuid edasi liikumise tunne on palju vägevam. Teel püsib eeskujulikult, ja seda aitavad saavutada nii esimene kui tagumine stabikas tehase poolt (mis tolle aja klassikutel enamasti puudub). Samuti on piduri osad originaalid (käsipidur ees), seal hulgas esimesed ventileeritavad kettad (mis minu teada samuti enamustel selle aja klassikutel tehase poolt puuduvad). Kesklukustusega, el akende ja auto piloodiga. Ühtegi vedelikku juurde ei ole vaja lisada hooldusvälpade vahepeal va. klaasipesu vedelik ja kütus 
Kastis on kuulda juba 10 aastat 5-dal käigul laagri häält (eeldan, et see kahin tuleneb laagrist) aga hääl ei ole siiani suurenenud. Käigud lülituvad hästi ja täpselt ning püsivad kõik sees.
Autol ei tööta esitulede pesurid (ei ole kunagi süvenenud probleemi).
Alles nüüd ütles üles armatuuri valgustuse heleduse reguleerija (momendil on otse ühendatud) ja lae riie on liimist lahti
. Esimese kahe probleemi vastu on kõik varuosad olemas, kuid mind ei ole see seganud ja kutsunud vahetama.
Autoga saab kaasa soovi korral väga palju varuosi (toimiv komplektne mootor ja käigukast, uus jagaja, teine jooks orginaal velgi talverehvidega jne.) mida siiani pole vaja läinud. Olen neid jubinaid kogunud kunagi nagu hobi korras Rootsis Saabi tehase turult ja mujalt.
4500euri eest tõeliselt elavat ajalugu ja hindamatud sõiduelamust, ise hakanud tuunijatest puutumatus koosluses.
56676322
Paul
Lisatud failid
Pea kümmekond aastat on minu käes selline isend. Olen püüdnud teda säiltada originaali läehedasena, sest seda ta enamasti ka on. Tiivakaaredki on tehase stansi jälgedega ja ilma vähimagi roosteta orginaal värvis. Auto ise on pea 30 aastat vana, kuid tugevalt on eeldusi, et säilb vähemalt teist nii palju, sest kere on praktiliselt keevitamata (klassiku ehitajad aimavad milline väärtus selles peitub). Mootori ruumist foto tegemiseks pole ka seda pestud enne pildistamist (kõik näebki nii välja


Kastis on kuulda juba 10 aastat 5-dal käigul laagri häält (eeldan, et see kahin tuleneb laagrist) aga hääl ei ole siiani suurenenud. Käigud lülituvad hästi ja täpselt ning püsivad kõik sees.
Autol ei tööta esitulede pesurid (ei ole kunagi süvenenud probleemi).
Alles nüüd ütles üles armatuuri valgustuse heleduse reguleerija (momendil on otse ühendatud) ja lae riie on liimist lahti

Autoga saab kaasa soovi korral väga palju varuosi (toimiv komplektne mootor ja käigukast, uus jagaja, teine jooks orginaal velgi talverehvidega jne.) mida siiani pole vaja läinud. Olen neid jubinaid kogunud kunagi nagu hobi korras Rootsis Saabi tehase turult ja mujalt.
4500euri eest tõeliselt elavat ajalugu ja hindamatud sõiduelamust, ise hakanud tuunijatest puutumatus koosluses.
56676322
Paul
Lisatud failid