1. leht 1-st
Roolivõimu õli kadumine
Postitatud: T Nov 24, 2015 14:18
Postitas kurimees
Autoks 9-3 ,2,2 tid 85kw . Kusagilt on hakanud lahkuma roolivõimu õli. Veider on see, et visuaalsel vaatlusel justkui ei tuvasta lekkekohta. On kellelgi kogemusi, kuskaudu see vedelik kaduda võib ja mis on levinumad lahkumisteed.
Roolivõimu õli kadumine
Postitatud: T Nov 24, 2015 14:53
Postitas aednik
Mul kaob ka kusagil veerand liitrit rohelist õli aastas, pumba vahetasin kunagi uue vastu, järelikult lati kaudu läheb ja vist on mingid tihendid seal, mida tuleks uuendada?
Roolivõimu õli kadumine
Postitatud: T Nov 24, 2015 16:08
Postitas S9K
Kui jagamispea kuiv, siis võib lati otstest lekkida, sel juhul peaks kummide all hulk õli olema või kummid pealt õlised/kakased. Või mõni voolik lekib? Pole ju palju kohti

Roolivõimu õli kadumine
Postitatud: T Nov 24, 2015 22:07
Postitas kurimees
Niih, leidsin ka selle lekkekoha . Roosteuss on jagu saanud sellest metalltorust, mis pampri alt läbi jookseb ja roolivõimu pumpa siirdub. Metallosa seal kinnitusklambri juures on ussitanud.
KAs see toru on parandatav ?
KAs seda toru võib asendada nt. hydroscandi voolikuga?
On äkki kellelgi pakkuda tervet seda toru ?
Või on äkki kellelgi veel häid mõtteid ?
Lisasin ka pildi manusesse.
Lisatud failid katkine-toru (201.6 KB)