1. leht 1-st
klassiku esituled jamavad
Postitatud: K Juun 21, 2006 9:18
Postitas aljoga
selline lugu juhtus, et peale radika vahetamiseks lahti ühendatud aku kokkuühendamist, käis aku klemmi vahel väike sirakas (nagu tavaliselt ikka), kuid seepeale süüdet keerates sirab nüüd pidevalt armatuuris kaugtulede sinine märgutuli. kaugtulede kang ei funktsi, tõmmates ei käi seda "klikki" ja midagi ei juhtu. lisaks ei põle auto esituled, v.a vasak gabariit.
mida kahtlustada? tuledereleed?!
klassiku esituled jamavad
Postitatud: K Juun 21, 2006 10:30
Postitas Cyber
kaitsmed ka igaks juhuks... aga releega võib vist midagi lahti olla küll.
Millises järjekorras ühendad aku juhtmeid?
klassiku esituled jamavad
Postitatud: K Juun 21, 2006 10:38
Postitas aljoga
võtsin lahti ainult - klemmi, + jätsin peale. imelik on see, et kaugtulede kang keeldub enda poole tõmmates üldse fikseerumast (ei tee seda "klikki").
klassiku esituled jamavad
Postitatud: K Juun 21, 2006 10:46
Postitas ivomets
vada, vaata ikka releed! suur relee seal karbis.
klassiku esituled jamavad
Postitatud: K Juun 21, 2006 14:57
Postitas sebastian
Algselt postitas: aljoga
võtsin lahti ainult - klemmi, + jätsin peale. imelik on see, et kaugtulede kang keeldub enda poole tõmmates üldse fikseerumast (ei tee seda "klikki").
Minu teada ta ei fikseerugi, kui mähis pinget ei saa, ehk siis relee peab enne tõmbuma.
Kunagi montisin klassiku tulede releed ja rohkem kui üks kord, aga vot mitte ei mäleta selle siseehitust

.
klassiku esituled jamavad
Postitatud: K Juun 21, 2006 20:38
Postitas aljoga
kuna peale radikavahetust keeldus ka ventikas tööle hakkamast, siis seda asja uurides selgus, et radika all olevasse kerekontakti (st maa) tulevad kõik pisikesed juhtmed on ära murdunud (kontakt paksult roostet täis, seega ei pidanud palju vägistama ja ilmselt murdusid kuidagi radikavahetuse käigus).
siit küsimus, et kas keegi teab, kas klassikul on esituled ka miskit moodi radika all oleva kerekontaktiga seotud? kui nii, siis pole esialgu vajadust releed süüdistada.
klassiku esituled jamavad
Postitatud: K Juun 21, 2006 21:02
Postitas mart96
kas sul siis el. skeemi pole?
mul küll on, aga see on nii kirju, et läheb tükk aega, ennem kui aru saan, kuhu kõik juhtmed lähevad, aga need maanduspunktid on väga oluline üle vaadata ja korda teha.
proovi kõigepealt need korda saada ja siis on ju näha, kas anomaalia tuledega jätkub...
mis firma radika panid ja kui kallilt kätte said??
või panid hoopis suurema intercooleri?;)
klassiku esituled jamavad
Postitatud: K Juun 21, 2006 21:41
Postitas aljoga
omast laiskusest ei viitsinud ka näpuga järge ajada. nüüd skeemid selged ja kõik viitab, et kurja juur on radikaalune maanduspunkt. kuramus, see maanduspolt on sinna nii sisse roostetanud, et seda ei võta enam miski. nüüd tuleb 13 mustale juhtmele uus maanduspunkt leida...
radikas on Saabi originaal

sõbra käest saadud, laki autos üle tehtud ja kontrollitud.
klassiku esituled jamavad
Postitatud: N Juun 22, 2006 2:36
Postitas KT100
Radika alune maanduspunkt kindel viga sul. Minu omal oli sama värk... keegi oli lihtsalt läbi lõiganud kõik mustad juhtmed sealt... ühendasin ära ja kõik toimib!
klassiku esituled jamavad
Postitatud: N Juun 22, 2006 5:14
Postitas Trionic
Algselt postitas: aljoga
omast laiskusest ei viitsinud ka näpuga järge ajada. nüüd skeemid selged ja kõik viitab, et kurja juur on radikaalune maanduspunkt. kuramus, see maanduspolt on sinna nii sisse roostetanud, et seda ei võta enam miski. nüüd tuleb 13 mustale juhtmele uus maanduspunkt leida...
radikas on Saabi originaal

sõbra käest saadud, laki autos üle tehtud ja kontrollitud.
Uue maanduspunkti peaksid tegema vana lähedale,et vältida hilisemaid jamasid uitvoolude ja raadiohäiretega.Need punktid on üpris täpselt katse-eksituse meetodil välja arvestatud-otsitud.tehase poolt.
klassiku esituled jamavad
Postitatud: N Juun 22, 2006 22:16
Postitas aljoga
saaga jätkub. uus maanduspunkt sai leitud vanast ca 3 cm vasakule ja tuled töötavad, ventikas töötab. nüüd aga käivitades on tühikäik väga ebaühtlane ja tundub justkui jätaks vahele. peale ca 1 min käiamist ühtlustub tühikäik täiesti normaalseks.
lisaks hakkas temperatuuri näiduk saapanumbreid näitama. külma mootoriga on näidik küll nullis, aga töötavaga läheb väga kiirelt üles kuni maksimumini välja ja punasest alast veelgi ülesse. kummaline on veel see, et kui käigukangi lükata täiesti paremale justkui tahaks tagakäiku sisse lükata, tõuseb näidik veelgi, ja kui kangi tagasi keskele lasta, laskub ka näidikunäit. krdi siiber on sellest huinjaast...

klassiku esituled jamavad
Postitatud: N Juun 22, 2006 22:33
Postitas Trionic
Algselt postitas: aljoga
saaga jätkub. uus maanduspunkt sai leitud vanast ca 3 cm vasakule ja tuled töötavad, ventikas töötab. nüüd aga käivitades on tühikäik väga ebaühtlane ja tundub justkui jätaks vahele. peale ca 1 min käiamist ühtlustub tühikäik täiesti normaalseks.
lisaks hakkas temperatuuri näiduk saapanumbreid näitama. külma mootoriga on näidik küll nullis, aga töötavaga läheb väga kiirelt üles kuni maksimumini välja ja punasest alast veelgi ülesse. kummaline on veel see, et kui käigukangi lükata täiesti paremale justkui tahaks tagakäiku sisse lükata, tõuseb näidik veelgi, ja kui kangi tagasi keskele lasta, laskub ka näidikunäit. krdi siiber on sellest huinjaast...
mingi mass on endiselt puudu.
klassiku esituled jamavad
Postitatud: T Juun 27, 2006 13:40
Postitas Trionic
Ja täpselt nii oligi,ainult selle vahega,et ka uuendatud massipunktis puudus keremass ja massijuhtmed olid kaotanud igasugused elektrit juhtivad omadused.
klassiku esituled jamavad
Postitatud: T Juun 27, 2006 13:54
Postitas aljoga
jep, enda poolt asja "ülekäe tegemine" oli siin ainsaks põhjuseks, miks elekter edasi kalas. nüüd on kõik el.jamad kadunud, sh kesklukuga seotud. tänud Trionicule ja minu pärast võib teema lukku panna
