1. leht 1-st
check engine ja bensupaagi kork
Postitatud: R Juun 23, 2006 14:22
Postitas hothead
Saabiks on NG900 2.0t. Ükspäev sõitma hakates märkasin et check engine tuli põleb. Vaatasin mootori üle ja midagi silma ei hakanud. Veidi hiljem avastasin, et bensupaagi korgil on mõra sees ja kinni keerates ei tee klõpsu ära. Kas check engine tuli võib katkise paagi korgi pärast põleda?
check engine ja bensupaagi kork
Postitatud: R Juun 23, 2006 14:55
Postitas mddr
Kui CEL põleb, siis ehk vilgutab ta ka mingit veakoodi?
Keerad süüte sisse, pärast tulede testi CEL kustub ja vea korral süttib
uuesti pikemaks perioodiks, sellele järgneb mingi arv lühikesi vilksatusi,
siis jälle pikk, siis järgmine veakood (kui on). Lühikeste vilksude arv loe kokku ja otsi "Saab NG 900 CEL codes" vms.
check engine ja bensupaagi kork
Postitatud: L Juun 24, 2006 8:22
Postitas Trionic
Algselt postitas: hothead
Saabiks on NG900 2.0t. Ükspäev sõitma hakates märkasin et check engine tuli põleb. Vaatasin mootori üle ja midagi silma ei hakanud. Veidi hiljem avastasin, et bensupaagi korgil on mõra sees ja kinni keerates ei tee klõpsu ära. Kas check engine tuli võib katkise paagi korgi pärast põleda?
NG puhul ei sütti cel paagiprobleemide tõttu,küll aga suudab T-7 registreerida anomaaliad paagis.
check engine ja bensupaagi kork
Postitatud: L Juun 24, 2006 22:17
Postitas hothead
6 korda vilkus. 6 = Oxygen sensor. Mis jama sellega olla võib?
check engine ja bensupaagi kork
Postitatud: L Juun 24, 2006 23:03
Postitas qdwin
Vanadusnõtrus, mis muud.
Ajajooksul hakkab hapnikuandur (lambda) aina aeglasemalt reageerima, kuni aju peab seda veakoodi austava nime vääriliseks.
Tuleb teine lihtsalt välja vahetada ja kõik.
check engine ja bensupaagi kork
Postitatud: E Juun 26, 2006 8:21
Postitas Trionic
Algselt postitas: qdwin
Vanadusnõtrus, mis muud.
Ajajooksul hakkab hapnikuandur (lambda) aina aeglasemalt reageerima, kuni aju peab seda veakoodi austava nime vääriliseks.
Tuleb teine lihtsalt välja vahetada ja kõik.
NG`l on hoopis teised probleemid,mis sellise veakoodi sünnitavad.Tavaliselt on hapnikuandur viimane,mida süüdistada.
check engine ja bensupaagi kork
Postitatud: E Juun 26, 2006 8:29
Postitas mddr
Algselt postitas: Trionic
NG`l on hoopis teised probleemid,mis sellise veakoodi sünnitavad.Tavaliselt on hapnikuandur viimane,mida süüdistada.
Ahsoo!
Mul hakkas ka kuumade ilmadega CEL 6x vilgutama,
kaasneb tulise mootoriga mittekäivitumine või väljasuremine.
Eks nagunii oli Tallinnasse sõit plaanis.
check engine ja bensupaagi kork
Postitatud: K Juun 28, 2006 9:31
Postitas hothead
Auto Troostis nüüd. Vaatame, mis Saab.
check engine ja bensupaagi kork
Postitatud: P Jaan 29, 2012 20:13
Postitas Vitautas
Täna hommikul enne käivitamist kontrollisin vedelikke ja kui starterit andsin suri Saabik esialgu välja (nagu ikka, kui immo peale signa maha võtmist peale läheb). Panin singa peale - võtsin maha ja käivitasin uuesti. Ketras kuidagi vaevaliselt (aku on muidu korralik) ja käivitus, kuid Check Engine jäi põlema. Lasin töötada, tegin vajalikud sõidudki ära. Käivitasin korduvalt. Tundub kõik täitsa normaalselt toimivat, kuid tuluke ikka põleb.
Ise kontrollides vilgub 6 korda, mis viitab "Oxygen sensor"-ile. See siis lambda andur?
Kuid siin näen, et hr. Trionic on öelnud: "NG`l on hoopis teised probleemid,mis sellise veakoodi sünnitavad.Tavaliselt on hapnikuandur viimane,mida süüdistada."
Mis need teised asjad olla võivad?
Üks autodega pisut tihedamalt seotud inimene (võrreldes minuga) ütles, et talle tundub, lõhna järgi, et on nö. rikas segu. Ehk see info viitab millegile?
Mis tegema peaksin? Tormama esimesel võimalusel teenindusse või kannatab nõndda mõnisada kilomeeter kulgeda?
Tänud
V.
check engine ja bensupaagi kork
Postitatud: P Jaan 29, 2012 21:38
Postitas Ride
Saabiks on NG900 2.0t. Ükspäev sõitma hakates märkasin et check engine tuli põleb. Vaatasin mootori üle ja midagi silma ei hakanud. Veidi hiljem avastasin, et bensupaagi korgil on mõra sees ja kinni keerates ei tee klõpsu ära. Kas check engine tuli võib katkise paagi korgi pärast põleda?
Minumeelest on orig korgil peal kirjas ka, et ilma krõpsutegemata võib Check Engine põlema hakata, iseenesest võib viga olla siis korgis ju?
check engine ja bensupaagi kork
Postitatud: E Jaan 30, 2012 7:57
Postitas Trionic
Tsitaat:
"Minumeelest on orig korgil peal kirjas ka, et ilma krõpsutegemata võib Check Engine põlema hakata, iseenesest võib viga olla siis korgis ju?"
Vaata nii igaks-juhuks postituse,millele vastasid kirjutamise aastat:P:head: .
check engine ja bensupaagi kork
Postitatud: E Jaan 30, 2012 8:03
Postitas Trionic
to Vitautas:
Minu varasem jutt,mida tsiteerisid kehtib ainult vabalthingava ja Motronic juhtimisega mootori puhul.
CE tulukesega võib alati sõita,kui auto seda teha laseb(v.a. DI vead Trionic 7 puhul). Ju sul see O2 andur vigane on. Sõida läbi ja veendume.
check engine ja bensupaagi kork
Postitatud: E Jaan 30, 2012 11:00
Postitas Vitautas
to Vitautas:
Minu varasem jutt,mida tsiteerisid kehtib ainult vabalthingava ja Motronic juhtimisega mootori puhul.
CE tulukesega võib alati sõita,kui auto seda teha laseb(v.a. DI vead Trionic 5 puhul). Ju sul see O2 andur vigane on. Sõida läbi ja veendume.
Tänud info eest. Nüüd kohe palju "kergem" autoga sõita teades, et põhimõtteliselt on see lubatud. Aga eks võtan peagise külastuse päevaplaani.