INFO Saab 9-3 X XWD 2.0 T 154kW auto 24
Postitatud: K Dets 23, 2015 11:23
tere. kuivõrd jooksis see konkreetne sõiduk foorumist läbi ja sain juba seda ostma asudes siit ka tagasiside, et on tegu tegelikult taastatud sõidukiga, annan omakorda tagasiside, kuhuni selle auto ja müüjaga jõudsime.
Käisin tee lõpuni.
http://www.auto24.ee/used/2118691
enne http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=ee
lugu: autot müüb ja omab hr Tõnis Visnap, Rovex OÜ. On pikka aega taastanud autosid ja neid pakkunud. vb on lugejal kokkupuuteid olnud, vähemalt Madisel Troostist on küll. minul varasem kogemus puudus.
taastatud sellel sõidukil:
Paigaldatud uued originaaldetailid:
1. kapott (tehase originaalvärv), tellitud värvikoodi järgi.
2. esituled
3.esistange
4.esistange võred ja lisad
5.tiivalaiend
6.esitiib
7.esipaneel
Paigaldatud kasutatud detailid.
1. esistange tala
2. jahutusradiaator
3. kliimaradiaator
4. intercooler
Värvitud esistange, esitiivad..
hindamisakt: hindamisakti paljud ei väljasta, kuna tegemist on USAs mahakantud sõidukiga. Autotest OÜ selle siiski tegi, kus ütleb, et hinnad seda klassi sõidukil 16-21 T. taastatud ca 40% ja ajalugu viivad hinna 11 500ni, taastamisdokumendid (osade ostuarved) võimalik esitada.
väike läbisõit- miilides, aga ka kilomeetrites. ARK registreering.kellel huvi, võin hindamisakti edastada. hind 50 €.
kasko: kui esitada kaskopäring nö pimesi kindlustuse kodulehe kaudu, tuleb automaatpakkumine. kui küsida liisingkaskot nt 5.a. peale ja lisada sõiduki ajalugu, tuleb eitav vastus
liising: Eesti pangad sellist autoostu ei finantseeri, käisime tee lõpuni SEBs ja LHVs, siis sai isu otsa.
Teadmiseks. Loomilikult müüakse autot kasutatuna, loomulikult mitte kapitaalses avariis olnuna. Faktid taastamisest selguvad hiljem. Troost Autos käisime nö stendil, arvuti pääses kaustadesse sisse, veateateid ei olnud va. paisupaak ja aknapesu paak. Leitud vead on müüja sõnul täna kõrvaldatud. Raami vigastusi visuaalselt ei tähelda, kuid mis nt järgmisel põrutusel juhtub või kuidas uued turvapadjad käituvad, ei tea keegi. Proovisõit oli üürike, kuid käitus korralikult ja midagi kuhugi ei kiskunud.
Kui on huvi sellise taastatud auto järele, siis Eesti turul ja ka lähi-Euroopas teist sellist pole (ikkagi XWD ja hind...). Tasusime müüja tingimustel (teised ostjad ukse taga) käsiraha, info tausta ja liisingu kohta hakkas laekuma alles vastavalt protsessi edenemisele. Käsiraha (märkimisväärne) ei ole tagasi saanud, ehkki andsime juba alguses teada, et ost sõlmitakse, kui liising sõiduki kõlbulikuks tunnistab. Meist mitteolenevalt ostu kahjuks ei toimunud. Me ei ole piisavalt võimsad, et müüja soovide täitmiseks pangareegleid muuta. Küllap siiski õiglus toob käsiraha tagasi.
Seega- selgelt huvitav ja erandlik sõiduk. Meie loobusime.
PS ja ütlen ausalt- ei tulnud pähegi, et täna peab kõike ja kõiki esmalt VIN koodi järgi kontrollima ja siis kohe ka foorumit ja siis kohe kõiki teisi sotsiaalgruppe... Ja siis ennetavalt pangast sobivuse üle küsima- sest hmm- mis veel võiks kuidagi varjatud olla?
Käisin tee lõpuni.
http://www.auto24.ee/used/2118691
enne http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=ee
lugu: autot müüb ja omab hr Tõnis Visnap, Rovex OÜ. On pikka aega taastanud autosid ja neid pakkunud. vb on lugejal kokkupuuteid olnud, vähemalt Madisel Troostist on küll. minul varasem kogemus puudus.
taastatud sellel sõidukil:
Paigaldatud uued originaaldetailid:
1. kapott (tehase originaalvärv), tellitud värvikoodi järgi.
2. esituled
3.esistange
4.esistange võred ja lisad
5.tiivalaiend
6.esitiib
7.esipaneel
Paigaldatud kasutatud detailid.
1. esistange tala
2. jahutusradiaator
3. kliimaradiaator
4. intercooler
Värvitud esistange, esitiivad..
hindamisakt: hindamisakti paljud ei väljasta, kuna tegemist on USAs mahakantud sõidukiga. Autotest OÜ selle siiski tegi, kus ütleb, et hinnad seda klassi sõidukil 16-21 T. taastatud ca 40% ja ajalugu viivad hinna 11 500ni, taastamisdokumendid (osade ostuarved) võimalik esitada.
väike läbisõit- miilides, aga ka kilomeetrites. ARK registreering.kellel huvi, võin hindamisakti edastada. hind 50 €.
kasko: kui esitada kaskopäring nö pimesi kindlustuse kodulehe kaudu, tuleb automaatpakkumine. kui küsida liisingkaskot nt 5.a. peale ja lisada sõiduki ajalugu, tuleb eitav vastus
liising: Eesti pangad sellist autoostu ei finantseeri, käisime tee lõpuni SEBs ja LHVs, siis sai isu otsa.
Teadmiseks. Loomilikult müüakse autot kasutatuna, loomulikult mitte kapitaalses avariis olnuna. Faktid taastamisest selguvad hiljem. Troost Autos käisime nö stendil, arvuti pääses kaustadesse sisse, veateateid ei olnud va. paisupaak ja aknapesu paak. Leitud vead on müüja sõnul täna kõrvaldatud. Raami vigastusi visuaalselt ei tähelda, kuid mis nt järgmisel põrutusel juhtub või kuidas uued turvapadjad käituvad, ei tea keegi. Proovisõit oli üürike, kuid käitus korralikult ja midagi kuhugi ei kiskunud.
Kui on huvi sellise taastatud auto järele, siis Eesti turul ja ka lähi-Euroopas teist sellist pole (ikkagi XWD ja hind...). Tasusime müüja tingimustel (teised ostjad ukse taga) käsiraha, info tausta ja liisingu kohta hakkas laekuma alles vastavalt protsessi edenemisele. Käsiraha (märkimisväärne) ei ole tagasi saanud, ehkki andsime juba alguses teada, et ost sõlmitakse, kui liising sõiduki kõlbulikuks tunnistab. Meist mitteolenevalt ostu kahjuks ei toimunud. Me ei ole piisavalt võimsad, et müüja soovide täitmiseks pangareegleid muuta. Küllap siiski õiglus toob käsiraha tagasi.
Seega- selgelt huvitav ja erandlik sõiduk. Meie loobusime.
PS ja ütlen ausalt- ei tulnud pähegi, et täna peab kõike ja kõiki esmalt VIN koodi järgi kontrollima ja siis kohe ka foorumit ja siis kohe kõiki teisi sotsiaalgruppe... Ja siis ennetavalt pangast sobivuse üle küsima- sest hmm- mis veel võiks kuidagi varjatud olla?