1. leht 1-st

tere saabi omanikud

Postitatud: K Juun 28, 2006 10:02
Postitas coco
ma siis olen uus liige teil siin ja seisan valiku ees kas osta saab 9000 turbo 95a vöi jääda kindlaks oma vanale margile.:wall:
otsust suht raske teha aga veenmise pärast ma siia ei kirjuta pigem hoopis et tervitada teid :head:
ja öelda et teil on ikka ühed mugavamad masinad kasutada:thumb:

tere saabi omanikud

Postitatud: K Juun 28, 2006 10:08
Postitas IFF
Algselt postitas: coco
ma siis olen uus liige teil siin ja seisan valiku ees kas osta saab 9000 turbo 95a vöi jääda kindlaks oma vanale margile.:wall:
otsust suht raske teha aga veenmise pärast ma siia ei kirjuta pigem hoopis et tervitada teid :head:
ja öelda et teil on ikka ühed mugavamad masinad kasutada:thumb:

Tervitus. Luura ringi siin on kõvasti 9000'ndest kirjutatud ning arutatud. ;)

tere saabi omanikud

Postitatud: K Juun 28, 2006 10:11
Postitas Arno
Mis sa tast siis just täpselt 95 aasta omana sihiks seadsid?

tere saabi omanikud

Postitatud: K Juun 28, 2006 10:48
Postitas ivomets
9000 on nii vana mudel- aastast 1985. ehk oleks aeg hoopis uuemaid vaadata.... näteks 900 ng. mõne aata pärast pole 9000 enam suurt mingit turuväärtust- vaata mis 91...92 a. masinad maksavad

tere saabi omanikud

Postitatud: K Juun 28, 2006 10:51
Postitas coco
95 a on üks tartus kena aparatuur pakkuda. usun et hinnad langevad. millise margi omad ei lange:P

masin ise selline;
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... bf623512a3

parim mis hetkel minu piiratud summa eest pakkuda on.
ma ei hakka seda markki ütllemagi millele ma enne truu olin ja tegelt tahaks jäädagi sest sellega talvel rohkem teha kui saabiga.
kahjuks sellist pole korraliku turul pakkuda hetkel (juba 1,5 kuud)
:(

tere saabi omanikud

Postitatud: K Juun 28, 2006 11:00
Postitas Cyber
Algselt postitas: coco
masin ise selline;
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... bf623512a3
See ju poolepeeruturbo..:P Madalsurveturbo siis. Muidu paistab päris viks ja viisakas... Istmeidki pole ribadeks istutud.

tere saabi omanikud

Postitatud: K Juun 28, 2006 11:03
Postitas vulkanus
Kui tänapäeval 9000 det osta siis vali ikka midagi haruldasemat griffin ,anny või aero varu aega ja kogu raha juhtub et tuleb ka väljamaale sõita ,kuid usu see tasub ära ja auto hind ei landge ka nii märgatavat
Aga pole ka sellel isendil viga .

tere saabi omanikud

Postitatud: K Juun 28, 2006 11:03
Postitas coco
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: coco
masin ise selline;
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... bf623512a3
See ju poolepeeruturbo..:P Madalsurveturbo siis. Muidu paistab päris viks ja viisakas... Istmeidki pole ribadeks istutud.

mis siis, mulle sobib. pole vajagi mingit kiirendus pilli ju.:D
tuttaval ja arvatavasti ka siin foorumis tihe külaline on 162kw turbo saab ja kummid eest kogu aeg läbi:headbang:

tere saabi omanikud

Postitatud: K Juun 28, 2006 11:17
Postitas suur
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: coco
masin ise selline;
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... bf623512a3
See ju poolepeeruturbo..:P Madalsurveturbo siis. Muidu paistab päris viks ja viisakas... Istmeidki pole ribadeks istutud.
No poolepeeruturbo saab ju suhteliselt lihtsate vahenditega ning mõningase riskiga pooleteisepeeruturboks teha. Võimu saaks tublisti juurde ja boonusena ei kasva lisakilovattide pealt kindlustusmakse.

tere saabi omanikud

Postitatud: K Juun 28, 2006 12:44
Postitas maxuud
Algselt postitas: ivomets
9000 on nii vana mudel- aastast 1985. ehk oleks aeg hoopis uuemaid vaadata.... näteks 900 ng. mõne aata pärast pole 9000 enam suurt mingit turuväärtust- vaata mis 91...92 a. masinad maksavad

No küll panid pirni :freak:
Kas ei ole siinsamas foorumis mitte räägitud, et osta tuleb Saabi (ja ka teiste autode puhul) tehnilist seisukorda mitte aastaarvu !!!
No ja mis siis, et ajalugu ulatub 84-85 aastasse aga tehti ju korralik tükk valmis. Isiklikult ei imponeeri ng minu jaoks ka praegu mingi ihaldusobjektina (kui disain välja jätta) ja vaevalt, et paari aasta pärast paremal seisukohal oleksin. Ja no turul ei valitse ng -de hulgas defitsiiti just nagu ka hetkel ehk siis jalust maha ei jookse sind keegi.

Peace :beer:, mingit lahingut ma ng ja tonniste meeste vahel ei soovi aga pidasin vajalikuks oma aadete eest seista. (jätame cl. välja, need meeldivad mulle niikuinii).

tere saabi omanikud

Postitatud: K Juun 28, 2006 12:56
Postitas suur
Algselt postitas: maxuud
Algselt postitas: ivomets
9000 on nii vana mudel- aastast 1985. ehk oleks aeg hoopis uuemaid vaadata.... näteks 900 ng. mõne aata pärast pole 9000 enam suurt mingit turuväärtust- vaata mis 91...92 a. masinad maksavad

No küll panid pirni :freak:
Kas ei ole siinsamas foorumis mitte räägitud, et osta tuleb Saabi (ja ka teiste autode puhul) tehnilist seisukorda mitte aastaarvu !!!
No ja mis siis, et ajalugu ulatub 84-85 aastasse aga tehti ju korralik tükk valmis. Isiklikult ei imponeeri ng minu jaoks ka praegu mingi ihaldusobjektina (kui disain välja jätta) ja vaevalt, et paari aasta pärast paremal seisukohal oleksin. Ja no turul ei valitse ng -de hulgas defitsiiti just nagu ka hetkel ehk siis jalust maha ei jookse sind keegi.

Rahu-rahu ;). Ivomets, va Nossov, üritab oma enngeedest lahti saada. muud midagi.

tere saabi omanikud

Postitatud: K Juun 28, 2006 13:38
Postitas coco
:P uus mees tekitas kohe vaidluse jah :notworthy:

:beer: rahu mehed

tere saabi omanikud

Postitatud: K Juun 28, 2006 13:43
Postitas Arno
NG pole veel nii hull aga need klassikud, no kus see ilu seal veel on. Tundub, et puhas isetegemisrõõm :evil:

tere saabi omanikud

Postitatud: K Juun 28, 2006 13:53
Postitas coco
Algselt postitas: Arno
NG pole veel nii hull aga need klassikud, no kus see ilu seal veel on. Tundub, et puhas isetegemisrõõm :evil:
ma ei saa nagu hästi aru et 9000 95a on klassik ja pole ilus vöi?
see on ju ikkagi maitse asi:cool:
ma arvasin et saabi pooldajaid nii vähe et austatakse ka siis köikke saabe aga näe pole nii.
vaata selle uuema ostuga selline lugu et pappi ka vaja ju.
minu arust jätab 900 veidi nagu soovida aga 9000 täitsa ilus (mitte köik aga selline nagu ma lingina panin ja aerod jne):thumb:

tere saabi omanikud

Postitatud: K Juun 28, 2006 13:55
Postitas andres
Algselt postitas: coco
Algselt postitas: Arno
NG pole veel nii hull aga need klassikud, no kus see ilu seal veel on. Tundub, et puhas isetegemisrõõm :evil:
ma ei saa nagu hästi aru et 9000 95a on klassik ja pole ilus vöi?
see on ju ikkagi maitse asi:cool:
ma arvasin et saabi pooldajaid nii vähe et austatakse ka siis köikke saabe aga näe pole nii.
vaata selle uuema ostuga selline lugu et pappi ka vaja ju.
minu arust jätab 900 veidi nagu soovida aga 9000 täitsa ilus (mitte köik aga selline nagu ma lingina panin ja aerod jne):thumb:
to coco : oled õigel teel......

tere saabi omanikud

Postitatud: K Juun 28, 2006 13:58
Postitas Cyber
Algselt postitas: coco
ma ei saa nagu hästi aru et 9000 95a on klassik ja pole ilus vöi?
EIEI... see pole mingi klassik..:) Klassik on vana 900, mida toodeti 79-93, selline, mille nina mu avatari pealt vastu vaatab.

tere saabi omanikud

Postitatud: K Juun 28, 2006 13:58
Postitas ivomets
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: maxuud
Algselt postitas: ivomets
9000 on nii vana mudel- aastast 1985. ehk oleks aeg hoopis uuemaid vaadata.... näteks 900 ng. mõne aata pärast pole 9000 enam suurt mingit turuväärtust- vaata mis 91...92 a. masinad maksavad

No küll panid pirni :freak:
Kas ei ole siinsamas foorumis mitte räägitud, et osta tuleb Saabi (ja ka teiste autode puhul) tehnilist seisukorda mitte aastaarvu !!!
No ja mis siis, et ajalugu ulatub 84-85 aastasse aga tehti ju korralik tükk valmis. Isiklikult ei imponeeri ng minu jaoks ka praegu mingi ihaldusobjektina (kui disain välja jätta) ja vaevalt, et paari aasta pärast paremal seisukohal oleksin. Ja no turul ei valitse ng -de hulgas defitsiiti just nagu ka hetkel ehk siis jalust maha ei jookse sind keegi.

Rahu-rahu ;). Ivomets, va Nossov, üritab oma enngeedest lahti saada. muud midagi.

autoäri on yks teema aga vanad 9k hoopis teine.eriti kui siit foorumist nende remondimuresidja sellega seonduvaid kulusid vaadata. ( ketivahetus 18 k. raha - auto ise sama palju!)
aga mul hea meel, et tõelisi 9k fänne leidub ja loodan, et see entusiasm ei vähene ja rauge ka mõne aasta pärast, vaid ikka 9k tagumikuall ja ei mingeid uuemaid mudeleid.
näitena kasutan ennast: minul saab 96- juba aastast 1995 seega 11 aastat! olge samasugused margifännid!

tere saabi omanikud

Postitatud: K Juun 28, 2006 14:08
Postitas coco
to ivomets; sa oled ikka suur saabi fänn, vaadataes sinu saabe läbi aegade. :head: lahe ja edu sulle;)

tere saabi omanikud

Postitatud: K Juun 28, 2006 14:13
Postitas andres
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: coco
ma ei saa nagu hästi aru et 9000 95a on klassik ja pole ilus vöi?
EIEI... see pole mingi klassik..:) Klassik on vana 900, mida toodeti 79-93, selline, mille nina mu avatari pealt vastu vaatab.
:poke: äkki ikka seletad pikalt laialt kõigile mis tähendab sõna klassik! ka uuematel mersudel on küljel klassik. kas ei tähtsustata seda sõna liiga üle!

tere saabi omanikud

Postitatud: K Juun 28, 2006 15:14
Postitas stennadi
Ah jää parem vanale margile truuks. Ei pea SAAB i iseärasuste tundmaõppimisega vaevama ennast ( kui see just eesmärk omaette ei ole):evil:

tere saabi omanikud

Postitatud: K Juun 28, 2006 16:36
Postitas Arno
Naiste valik.

Millise naise peaks hankima..?

Naist hankides peaks tähelepanu pöörama järgmistele omadustele: värv, valmistusmaa, suurus ja keremudel. Iga naise värv on sagedamini seotud maaga, kus naine on valmistatud. Edelamaade naised on värvilt märgatavalt tumedamad kui põhjamaade toodang. Tänapäeval on Eestis saadaval igat värvi naisi, nad on kas imporditud või valmistatud litsensi alusel Eestis. Naist valides tuleb tähelepanu pöörata sellele, et välismaalt hangitud naise käitumine erineb kodumaal valmistatust ning see vajab veidi harjumist. Naise suuruse järgi määratakse ära üldkulud. Väiksema keremudeliga naine on sageli majanduslikult kasulikum kui suurem mudel. Naist valides on tark tegu valida eksemplar, kus on palju varustust sest lisavarustus on küllaltki kallis. Kui siiski hilisemal uurimisel selgub, et naise varustusest on midagi olulist puudu on siiski võimalik valida laialdasest lisavarustusest endale vajaminev - push-up, make-up, shock-up jne.

Kui oled hankimas kasutatud naist tuleks samuti kindlaks teha: eelmine omanik/omanikud, töötunnid, üldine välimus (avariiline), määrdunud või hästi hoitud. Ihaldatuim naine on puhas, vähe kasutatud ja hästi hooldatud. Loomulikult tuleb teha proovisõit enne lõplikku valikut. Proovisõidul selguvad sõiduomadused ja võimalikud peitvead ja puudused. Proovisõidul tuleks proovida erinevaid sõiduasendeid ja nende mõju naise käitumisele.

KÄIVITUS
Uut naist on tavaliselt alguses natuke raske käivitada, kuid see läheb pikema sõidu peale üle. Mõnel juhul kauaaegses kasutuses olnud naine ei käivitugi. Siis on kergem hankida uus naine kui hakata vana putitama. Enne käivitust tuleb naist eelsoojendada. Eelsoojendus aeg on seda pikem mida külmem naine on. Dringi kasutus hõlbustab sageli naiste käivitamist. Vahest võib juhtuda, et naine juba käib ja on piisavalt soe või isegi ülekuumenenud. Selline naine vajab rasket ja pikka sõitu taastamaks normaaltemperatuuri.

SISSESÕIT
Kasutamata naine vajab alati sissesõitmist. Sissesõitmise ajal tuleb olla eriti ettevaatlik, sest sissesõit on määrava tähtsusega naise tulevaste sõiduomaduste suhtes. Kasutamata naise sõiduomadused alguses ei ole võrreldavad kasutatud naise sõiduomadustega, kuid need paranevad edaspidiste sõitudega.

HOOLDUS
Kui omaduste ja välimuse järgi on soovitud naine leitud, on edaspidi siiski kasulik mängida kindla peale ja hooldada naist korrapäraselt edaspidiste ebameeldivuste vältimiseks. Naise omandamisega kaasnevad aga ka kulutused. Isegi uus naine vajab pahteldamist ja värvimist pea iga päev, et ta oleks ilus vaatepilt tuttavatele ja sõpradele. Erilisi kemikaale kulub palju. Naistel on ka üks paha omadus, nimelt kippuvad nad lekkima, mitte küll sageli aga umbes kuuajase vahega. Sellistel naistel on tavaliselt sõidukeeld või on nendega sõitmine ebamugav. Remonti siiski see leke ei vaja, hoopis tõsisem on asi siis kui leket ei ilmne. Kui puudub leke, tuleb naine kohe viia hooldusesse, et vältida pisivigasid tulevikus. Neid pisivigasid võib aga esineda ja isegi palju juba kasutatud naiste puhul. Väikestel vigadel on omadus kasvada suureks probleemiks aastate jooksul, nii et neid peaks siiski vältima igal juhul. Kui naine siiski jätab vahele, raputab, jätab teele või väikesed vead kasvavad liiga suureks on aeg vahetada naine noorema vastu.

MUUD NAISED
Kui ei taha hankida oma naist on tavaliselt võimalik kasutada vabu naisi või võtta naine laenutusest. Sõprade naisi võib samuti üritada laenata. Kui sul siiski on oma naine aga sõidad rohkem töönaisega või kasutad rendinaist on targem oma naist hoida kodus.

tere saabi omanikud

Postitatud: K Juun 28, 2006 16:45
Postitas MadMan
parim post üle pika aja :D :D :D

tere saabi omanikud

Postitatud: K Juun 28, 2006 16:52
Postitas Cyber
Algselt postitas: andres
:poke: äkki ikka seletad pikalt laialt kõigile mis tähendab sõna klassik! ka uuematel mersudel on küljel klassik. kas ei tähtsustata seda sõna liiga üle!
Mersudest me siin ei räägi, kirjutagu nad mida tahavad omale külje peale...:)
SAABi kontekstis on "klassik" alati tähendanud justnimelt vana 900 mudelit. mitte 99 ega 96 vaid just 900. Iga normaalne välismaine saabiinimene saab vaevata aru, millest sa räägid kui sa mainid "classic"-ut.
"Classic car" tähenduses "vanaauto" ehk vanaaegne auto on teine teema. Sinna võib juba 96 ja 99 panna, need on piisavalt vanad juba..;)

tere saabi omanikud

Postitatud: K Juun 28, 2006 17:38
Postitas eston21
kas 900 klassikuks kutsumine ei tule ka mitte sellest, et esimestel mudelitel oli saba peale 900 classic kirjutatud?

tere saabi omanikud

Postitatud: N Juun 29, 2006 9:31
Postitas miku
Pigem siiski sellest, et 900-sid on kahe kardinaalselt erineva kujuga. Ja oli vaja hakata neid eristama omavahel suupäraselt, sealt hakkaski läbi kumama NG ja Classic...

Aga jah, Andresele, kui SAABi kontekstis räägitakse klassikust, siis mõeldaksu just SAAB 900-t, tootmisaastad 79-93. Peale seda tuli SAAB 900 NG, ehk siis New Generation.