1. leht 1-st
Ferrari 9-3 2000a Kasparius
Postitatud: N Dets 31, 2015 16:44
Postitas kasparius
Ostsin oma vana auto tagasi. Oops. Esimest korda elus. Kipitas punase järele.
Au ja kiitus Allanile, autot hoidis ta see kaks aastat korralikult. Pisivead. Nüüd on aeg masinal Rapla metsade vahele koju tagasi tulla

Katuseantenn, el peeglid, siid ja kliimatablood vaja korda teha.
Tarkvara on endiselt mingi lahja stage0.5, et see va garretti junn vastu peaks. 155kw ja 310NM oli max vist.
Tagalõpus ilutseb sportpütt, mis muudab hääle hoopis muuks kui tavaliselt.
Lisatud failid
Ferrari 9-3 2000a Kasparius
Postitatud: N Dets 31, 2015 16:51
Postitas Pootsman
Mis see siis nüüd on, 10nes GM2900 platvormil Saab?
Kusjuures ma mõtlesin kirjutada Allanile müügi juttu kui 9-5te Soomes parajasti müüsin.

Ferrari 9-3 2000a Kasparius
Postitatud: N Dets 31, 2015 19:26
Postitas que
Kokkuvõttes tasus ära või jäid kahjumisse?

Ex-i juurde on ikka alati riskantne tagasi minna

Ferrari 9-3 2000a Kasparius
Postitatud: N Dets 31, 2015 22:41
Postitas S9K
Kokkuvõttes tasus ära või jäid kahjumisse?

Ex-i juurde on ikka alati riskantne tagasi minna

Kas alati on see oluline? Minu arust mitte. On ka mul neid tagasi ostmisi olnud.
Ferrari 9-3 2000a Kasparius
Postitatud: R Jaan 01, 2016 11:28
Postitas que
Inimlik huvi ilmselt.
Olen ise üritanud sirget joont ajada.. Kuigi eks kiusatusi on ikka olnud

Ferrari 9-3 2000a Kasparius
Postitatud: L Jaan 02, 2016 15:11
Postitas kasparius
Ausalt Pootsman ma ei tea mitmes, aga làheneb kümnele.
10 aastat Saabide roolis.
Kahjumisse kindlasti ei jäänud.
Täna hommikul tegi auto esimesed kümme kilomeetrit selliseid kääksusid, milliseid pole enne kuulnud. Stabika puksid.
Kurat silm puhkab selle punase peal:love:
Saaks kuskilt nüüd defa juhtme.
Ferrari 9-3 2000a Kasparius
Postitatud: L Jaan 02, 2016 20:33
Postitas allan67
Ausalt Pootsman ma ei tea mitmes, aga làheneb kümnele.
10 aastat Saabide roolis.
Kahjumisse kindlasti ei jäänud.
Täna hommikul tegi auto esimesed kümme kilomeetrit selliseid kääksusid, milliseid pole enne kuulnud. Stabika puksid.
Kurat silm puhkab selle punase peal:love:
Saaks kuskilt nüüd defa juhtme.
Vana hea kääks esimeste miinustega. Muide need kääksud peaks tulema nendest tagumistest puksidest, mis sina mulle kunagi kaasa andsid

Ferrari 9-3 2000a Kasparius
Postitatud: P Jaan 03, 2016 16:28
Postitas Ainar
Ferrari 9-3 2000a Kasparius
Postitatud: E Jaan 18, 2016 19:19
Postitas kasparius
1. Hankisin Defa juhtme, töötab!
2. Parandasin ise uue kaabliga SID-i ära. Töötab:head:
Lintkaabel alibabast oli koos jootekolviga vist 15 USD
3. Kohale on tulnud ka TD04HL15 turbo, mille mulle tundub, et nädala lõpuks peale asetab. Ideaalis koos vaba(ma) summutiga
Ma ei tea mis stokk sidurist saab siis... noh, praeguse ilmaga ei midagi, aga kevadel? Tahaks mingit softi mis sinna 380NM juurde jääb ca 200kw
4. Taha ostsin lisastabika romulast, proovib koos turbovahetusega külge monteerida.
5. Kliimadisplei kaabel ka kohal. lähipäevil võtan selle ette, kuna SID-i remondist tundub, et püsis käes jootekolb.
Premeerin ennast ühe hea kange UK Scotch Alega täna
Ferrari 9-3 2000a Kasparius
Postitatud: E Jaan 18, 2016 21:31
Postitas mätu
Ilus ferrari

Ferrari 9-3 2000a Kasparius
Postitatud: E Jaan 18, 2016 21:51
Postitas Pootsman
Tahaks mingit softi mis sinna 380NM juurde jääb ca 200kw
nii vähe saabki mitsuga 2.0st?

Ferrari 9-3 2000a Kasparius
Postitatud: E Jaan 18, 2016 22:48
Postitas kasparius
Ma ei taha sinna lajatada maksimumi. 1 sidur 2. veovõllid 3.käigukast. Veermik niikuinii ei toeta praegu seda kino.
Üle 400NM sellest 2.0 ei võta ka
Ütlen ausalt, et mulle piisab dünaamikast, mis liigub nobedamalt kui tehase Viggen

ja samakiirelt kui mõne mehe Hirsch siin suurte väändenumbritega foorumis

Muide käisin ka kaalu peal masinaga. Paagis vähe kütet, ilma driverita 1330kg.
1330kg/200kw= 6,65kg/kw ja sellest on maa ja ilm.
Lisatud failid
Ferrari 9-3 2000a Kasparius
Postitatud: K Veebr 03, 2016 23:09
Postitas kasparius
Vahetas omaniku