1. leht 1-st
Saab 9000 CSE 2.0T 170kW, 1997, genkasaab
Postitatud: T Jaan 05, 2016 21:15
Postitas genkasaab
Tervist klubilised! Sai ka siis enne pühi soetatud uus armuke oma kirglikku ellu. Ostupõhjuseks oli mõistagi tonnisele omane iseloom, meeletu mugavus, unikaalne välimus ja samuti ilus värvkate. Autot viib edasi kaheliitrine turbomootor mida on kaasa aidatud siis CR Performance poiste poolt (umbes 170kw). Eestis on auto registreeritud 1999 aastal ja sellest ajast on mingil määral enamus hooldustsekid täiesti olemas ja ajalugu dokumenteeritud. Läbisõitu on autol umbes 292K kanti ja eelmise omaniku sõnul tehtud õlivahetusi regulaarselt iga 10K järel. Mootor on tiptop, mingeid pretensioone ei ole, nägu on naerul ja tuju hea
Pilt eelmise omaniku müügikuulutusest, vabandan kui ei sobi võtan maha. (Autol all teine velg mis pole pilti väärt

)
Lisatud failid
Saab 9000 CSE 2.0T 170kW, 1997, genkasaab
Postitatud: T Jaan 05, 2016 21:29
Postitas D116
Tonnine on tõesti hea! Viimane SAAB, kuigi paljud võivad öelda 900 on viimane.
Paistab väga heas seisundis nii kere kui juhi iste 292k km

müügi kuulutustes 150k km-iga juhiiste palju rohkem väsinud. Roolilt võtta see ... maha!
Muretu lendu!
Saab 9000 CSE 2.0T 170kW, 1997, genkasaab
Postitatud: T Jaan 05, 2016 21:34
Postitas genkasaab
Eelmine tonnine mis mul oli ei olnud pooltki nii viisakas, kergelt 6 aastat vanem ka. Hea meel on tonnist omada, hoopis teine tera. Istmed on tõesti terved võrreldes kilometraazi. Kahjuks pean nentima et esimene mure juba autoga tekkinud. Järsku kadus sidur ära nii et pedaal enam ei tõuse ja auto liigub ainult siis kui käiku sees hoida ja seda ka vaevu.. Ei oska öelda kuidas see nii sai juhtuda. Mõni hea päev üles tõstma ja vaatama kas ehk vooli katki kuskilt või muu kala sees.
Saab 9000 CSE 2.0T 170kW, 1997, genkasaab
Postitatud: T Jaan 05, 2016 21:45
Postitas saabu14jr
Kui auto all loik, siis on võimalik, et töösilindi mansett lekib(Käigukast maha töö)
Kui loiku pole, siis vaata kas salongis peasilinder pole lekkinud. Voolikut saad katsuda kapoti alt ka, jookseb teine suht aku katte alt. Kui auto liigub käiku sees hoides ka vaevu, kahtlustan et töösilinder ikkagi peetis.
Saab 9000 CSE 2.0T 170kW, 1997, genkasaab
Postitatud: T Jaan 05, 2016 22:44
Postitas D116
Eelmine tonnine mis mul oli ei olnud pooltki nii viisakas, kergelt 6 aastat vanem ka. Hea meel on tonnist omada, hoopis teine tera. Istmed on tõesti terved võrreldes kilometraazi. Kahjuks pean nentima et esimene mure juba autoga tekkinud. Järsku kadus sidur ära nii et pedaal enam ei tõuse ja auto liigub ainult siis kui käiku sees hoida ja seda ka vaevu.. Ei oska öelda kuidas see nii sai juhtuda. Mõni hea päev üles tõstma ja vaatama kas ehk vooli katki kuskilt või muu kala sees.
Lihtsam osa - peasilinder(vaata siduri pedaalilt ülesse, ta võib ka mitte leekida ja ei toimi), tõenäoliselt töösilinder(asub käigukasti küljes, 4t tööd asjatundjal), sinu omale neid on mõlemaid uusi(alla 100€ on). Mul oli jama töösilindriga, Eestis (kõik kohad uuritud said, kes ka ScanTech-i tõid Eestisse - Automaailm, Saabianti jne.) ei olnud ScanTech-i oma(Soomes sain kohe teda Motonet-ist 60€, mul oli 9k Aero MY93) ainult oli OEM esindusest, mis maksis üle 3k EEKu tol ajal

) Ära rikku käigukasti, niigi nõrk osa 9k-l!
Saab 9000 CSE 2.0T 170kW, 1997, genkasaab
Postitatud: T Jaan 05, 2016 23:01
Postitas genkasaab
Ei julge üldse liigutada teda. Loiku nagu näha pole, auto liigub vaevu 5-10km/h kui käiku sees hoida. Ennem ei tahaks kohe ostma hakata asju, vaataks ikka üle. Tuttav arvas et siduriketas ehk läks läbi kuigi ise libisemist küll ei tundnud eriti. Homme vaatan üle kas lekib, hea et juppe ikka leidub ja imestan et see üldse nii lambist otsad andis. Tänud informatsiooni eest!

Saab 9000 CSE 2.0T 170kW, 1997, genkasaab
Postitatud: K Jaan 06, 2016 1:08
Postitas lsoonvald
Ei julge üldse liigutada teda. Loiku nagu näha pole, auto liigub vaevu 5-10km/h kui käiku sees hoida. Ennem ei tahaks kohe ostma hakata asju, vaataks ikka üle. Tuttav arvas et siduriketas ehk läks läbi kuigi ise libisemist küll ei tundnud eriti. Homme vaatan üle kas lekib, hea et juppe ikka leidub ja imestan et see üldse nii lambist otsad andis. Tänud informatsiooni eest!

Minul ikka andis korralikult tükk aega märku enne, kui sidur läbi läks omadega. Libises ikka väga hullult. Endal ka auto töökojas hetkel siduriga.

Saab 9000 CSE 2.0T 170kW, 1997, genkasaab
Postitatud: N Mär 03, 2016 11:09
Postitas genkasaab
Saab 9000 CSE 2.0T 170kW, 1997, genkasaab
Postitatud: N Mär 03, 2016 11:09
Postitas genkasaab
Vabandan suurte piltide pärast.

Saab 9000 CSE 2.0T 170kW, 1997, genkasaab
Postitatud: N Mär 03, 2016 11:26
Postitas Cyber
Vabandan suurte piltide pärast.

Tegin väiksemaks. img tag oskab ka pildi suurust muuta kui vaja, tarvis vaid img=XxY kujul see asi kirjutada. Antud juhul img=800x533.
Saab 9000 CSE 2.0T 170kW, 1997, genkasaab
Postitatud: N Mär 03, 2016 22:27
Postitas genkasaab
Aitäh, olen nüüd targem
