1. leht 1-st
Amortisaatori tugilaager
Postitatud: N Juun 29, 2006 11:07
Postitas MadMan
Küsimus selline, et kas tegemist on sama asjaga või mõlemat tarvis?
Asjad siis autoosad.ee-st ja plaanis on amortide ning vedrude vahetus, mille käigus vahetaks välja ka muud nendega seotud vidinad. Millele peaks veel tähelepanu pöörama?
AMORTISAATORI TUGILAAGER Saksamaa
AMORTISAATORI TUGILAAGRIKOMPL., ESI Rootsi

Amortisaatori tugilaager
Postitatud: N Juun 29, 2006 11:26
Postitas ivomets
uuri täpselt jah, mis seal esiamordikates sees on.
ja mis seal yleval tavaliselt kulub ja häält hakkab tegema?
amort nagu alati töötand aga mingi kõlks ikka sisse tulnud jka just seal ylemises pooles.
ja kas seda tugilaagrit annab ka ilma amordita vahetada ja mis see teisel pildil on??
kas vaid laager ja esimesel pildil koos mingi puksiga?
Amortisaatori tugilaager
Postitatud: N Juun 29, 2006 12:35
Postitas suur
Olen kunagi ühe oopeli tugilaagri vahetamise juures olnud. Selleks tuli ikka amort maha võtta. Oopeli tugilaager sarnanes pigem teisel pildil toodule. Soran natuke EPC's kah. Järsku leian mingi hea pildi.
EDIT: Leidsingi. Üks pildil alumine peaks vedru survet vastu võtma ja ülemine laager rohkem pööramisel abiks olema.
Lisatud failid
Amortisaatori tugilaager
Postitatud: N Juun 29, 2006 12:48
Postitas saabotska
seal on nii laager kui ka puks mis on soovitav ka välja vahetada. müügil on nad komplektis ( puks ja laager ) kui ka eraldi. olen seda laagrit kunagi vahetanud ja odavam tuli osta laager ja puks eraldi.
Amortisaatori tugilaager
Postitatud: N Juun 29, 2006 13:00
Postitas MadMan
thnx, suur, pildi eest. Selguse huvides saatsin küsimuse müüjale. Vaatab, mis nad vastavad.
Amortisaatori tugilaager
Postitatud: N Juun 29, 2006 13:34
Postitas ivomets
Algselt postitas: saabotska
seal on nii laager kui ka puks mis on soovitav ka välja vahetada. müügil on nad komplektis ( puks ja laager ) kui ka eraldi. olen seda laagrit kunagi vahetanud ja odavam tuli osta laager ja puks eraldi.
aga kumbseal häält tegema hakkab??
kolksuma?
Amortisaatori tugilaager
Postitatud: N Juun 29, 2006 13:59
Postitas MadMan
Tartus ühe töökoja mehed väitsid, et see kummipuks võib naksuma hakata, kui vanaks jääb.
edit: Selgus, et Saksa komplektis on kõik vajalik, Rootsi omas on ainult laager.
Amortisaatori tugilaager
Postitatud: N Juun 29, 2006 16:10
Postitas vulkanus
Kolisema kakkab laager ja mitte vähe.
ja teine võimalus on see et keeramisel hakkab vedru plõnnima kuna laager jookseb kuivaks ja roostetab kinni,
Kui laager on kinni kulub ära puks ja ongi asi pees.
kui kogu krempli ära vahetad saab rooli ka siga kergemaks
ja veel kui survelaagrit vahetate võtke uus laager lahti ja pange tavotti juurde seda õli on seal originaalis siga vähe sees
Amortisaatori tugilaager
Postitatud: N Juun 29, 2006 16:17
Postitas MadMan
Misasi on survelaager?
vulkanuse jutu peale peaks siis oma punasel ka need tugilaagrid ära vahetama. jäid õigel ajal kahe silma vahele

Amortisaatori tugilaager
Postitatud: N Juun 29, 2006 16:30
Postitas suur
Algselt postitas: MadMan
Misasi on survelaager?
Survelaager on tegelikult hoopis tugilaager ja selle kohta loe näiteks sealt:
http://www.ene.ttu.ee/Elektriajamid/opp ... 5420/3.htm
Väike illustreeriv pilt kah. "F" tähendab jõudu
Lisatud failid
Amortisaatori tugilaager
Postitatud: N Juun 29, 2006 20:29
Postitas vulkanus
täpset nime ei teadnud.
tuletasin lihtsalt, kuna asi toimib survele