1. leht 1-st
9000-l ei ole õlisurvet
Postitatud: N Juun 29, 2006 13:30
Postitas tony
Mure siis järgmine, et
peale turbo vahetamist kadus õlisurve.
Mida peaks tegema või milles võib asi olla? Ehk on kellegil kogemusi?
9000-l ei ole õlisurvet
Postitatud: N Juun 29, 2006 14:06
Postitas IFF
Ole hea mees ütle, mis mootor ning mis aasta masinaga ka tegu on. SIis on teadjatel meestel kergem.
9000-l ei ole õlisurvet
Postitatud: N Juun 29, 2006 14:19
Postitas tony
Saab Turbo, 2.0, 118kw, 1990a.
9000-l ei ole õlisurvet
Postitatud: N Juun 29, 2006 17:22
Postitas andres
Kirjuta kuidas diagnoosi panid.
9000-l ei ole õlisurvet
Postitatud: N Juun 29, 2006 18:45
Postitas Trionic
Algselt postitas: andres
Kirjuta kuidas diagnoosi panid.
Puudub nii otsene,kui kaudne seos õlirõhu ja turbovahetuse vahel.Kas halb kokkusattumus,või tehti midagi totaalselt valesti.
Krt.vale tsitaadi panin,aga vahet pole:wall:
9000-l ei ole õlisurvet
Postitatud: N Juun 29, 2006 20:18
Postitas Cyber
jäeti turbo õlituse torub kinni panemata või pandi kuhugi valesse kohta? Õlilainakat auto all pole peale käivitamist? Või põleb ainult tuli aga mootor käib ilusti? Viimasel juhul ainult juhe katki anduril. Ilma surveta mootor koliseb ikka korralikult....
9000-l ei ole õlisurvet
Postitatud: R Juun 30, 2006 5:53
Postitas tony
Algselt postitas: Cyber
jäeti turbo õlituse torub kinni panemata või pandi kuhugi valesse kohta? Õlilainakat auto all pole peale käivitamist? Või põleb ainult tuli aga mootor käib ilusti? Viimasel juhul ainult juhe katki anduril. Ilma surveta mootor koliseb ikka korralikult....
Jah, täiesti õige, et tegu oli turbo vahetusega!
Aga üldiselt sain juba veast jagu, ning masin hakkas tööle jälle laitmatult.
Masinal oli enne miski teine turbo, ning seetõttu ei istunud mitte ükski ühendus, peale lõdvikute.
Pidin ise ühenduskohad meisterdama. Ühe vahenipli, mille meisterdasin, ajas keevituse vahelt koledasti õli välja. Kui see viga parandatud sai, siis hakkas mootor tööle.