1. leht 1-st
					
				Saabi turbo
				Postitatud: T Juul 04, 2006 13:33
				Postitas tony
				Vedeleb kodus kolm 9000-de katkist turbot.
	Huvi pärast tahaks teada, kas neid on võimalik taastada?
	Kui on siis võiks keegi juhendada.
			 
			
					
				Saabi turbo
				Postitatud: T Juul 04, 2006 13:37
				Postitas IFF
				Eks seda peab ikka meister ise kaema, kas turbot annab taastada või mitte. Räägi Trionicuga ta sel teemal kodus.
			 
			
					
				Saabi turbo
				Postitatud: N Juul 27, 2006 0:32
				Postitas avelito
				Täna oma tonnist uurides, ja õhtul ametlikul tonnise lehel sobrades avastasin, et minu Saabi turbol on üks vidin puudu...
	
	
	 
	
	...ja nüüd esitan ühe väga lolli küsimuse(arvatavasti tean ka ise juba vastust), kas ja kui palju mõjutab see turbo tööd ??? 

:red::red:
 
			
					
				Saabi turbo
				Postitatud: N Juul 27, 2006 0:38
				Postitas avelito
				Äkki on Tonyl see puuduv osa isegi olemas, teeme äri 

 
			
					
				Saabi turbo
				Postitatud: N Juul 27, 2006 8:26
				Postitas Cyber
				Milline neist siis puudu on? Ring on pisut suur tulnud... Kas see mille juures on "Rod end" või "wastegate lever"? Viimast ma nagu hästi ei usu. Kui sul wastegate actuator (krt, ma pole siiani suutnud normaalset maakeelset nimetust välja mõelda) puudu on, siis ei saa sealt mingit rõhku õieti tulemagi, kõik kihutab kiirelt korstnasse.
	See tükk hoiab WG kinni, et sul rõhk tekiks. Mingil hetkel, kui rõhk ületab juba vedrude vastupanuvõime, siis laseb pisut järgi, et rõhk maha tuleks. Selle külge siin neid lisavedrusid kruvitaksegi.
			 
			
					
				Saabi turbo
				Postitatud: N Juul 27, 2006 18:48
				Postitas avelito
				Tegelikult oli Wastegate rod,  wastegate leveri küljest lahti, mida see klapp seal siis mõjutab? Panin nad nüüd uuesti kokku, ei tea kas on nüüd kiiremat minekut ka loota w 

 
			
					
				Saabi turbo
				Postitatud: N Juul 27, 2006 19:27
				Postitas suur
				Algselt postitas: avelito
	Tegelikult oli Wastegate rod,  wastegate leveri küljest lahti, mida see klapp seal siis mõjutab? Panin nad nüüd uuesti kokku, ei tea kas on nüüd kiiremat minekut ka loota w 
 
   
	Loomulikult on loota. Kuigi sul on LPT, ning turbo tahatulekut oluliselt ei tunne on maanteekiirustel kiirendades kindlasti oluline vahe tunda. Sõitsid ju sisuliselt vabalthingava seadistuses.
 
			
					
				Saabi turbo
				Postitatud: N Juul 27, 2006 21:09
				Postitas sebastian
				Jõudu oli ilmselt veel vähem kui ilma turbota masinal.
	Muidu pressitakse vabalthingaval masinal heitgaasid takistusteta summutisse, aga nüüd on veel vaja mingit lollakat turbotiivikut ringi ajada, millest kasu ei mingit, sest kogu vurts pääses vabalt klapi kaudu välja 

 
			
					
				Saabi turbo
				Postitatud: N Juul 27, 2006 22:27
				Postitas avelito
				Eks see siis järgmine nädal selgub,  praegu sõita ei saa, kuna õlilekkeid palju:fight:, aga õnneks Troostis käidud ja aeg kirjas, nii et järgmine nädal asun proovima:P
			 
			
					
				Saabi turbo
				Postitatud: T Aug 08, 2006 16:43
				Postitas puna
				Tegelt neid eestis minuandmetel remontida ei ole võimalik.
	On meistrimehi kes seda teevad, aga need ei pea üldiselt vastu.
	Kui tahad kedagi tüssata siis remondid ja müüd auto maha.
	Ise müün uusi turbosi ja tehase taastatuid mis ei ole võrdne uuega.
			 
			
					
				Saabi turbo
				Postitatud: T Aug 08, 2006 20:27
				Postitas andres
				Algselt postitas: puna
	Tegelt neid eestis minuandmetel remontida ei ole võimalik.
	On meistrimehi kes seda teevad, aga need ei pea üldiselt vastu.
	Kui tahad kedagi tüssata siis remondid ja müüd auto maha.
	Ise müün uusi turbosi ja tehase taastatuid mis ei ole võrdne uuega. 
	
	Kas oled kuskilt postitusest leidnud et taastatud vana on sama hea kui uus. Arvan et me kõik teame mis maksab uus ja mis maksab taastatud.