1. leht 1-st
Mootorsae õli
Postitatud: L Veebr 06, 2016 14:02
Postitas Tartz
Kuna otsing ei paljastanud "mootorsaag" otsingu alt ühtegi tulemust siis teen uue teema.
Kas keegi on kokku puutunud mootorsaagidega ning ketiõlidega ?
Mõtlesin, et nädalavahetusel võiks puid teha, kuid avastasin, et saeketi õli otsa saanud... Uue õli soetamiseks oleks vaja üsna pikk sõit ette võtta, kuid leidsin, et on käepärast ka muruniiduki õli.
Ise olen arvamusel, et õli on õli, põhiline, et määriks, aga kuna pole spetsialist siis küsin igaks juhuks üle, kas keegi on kokku puutunud või omab rohkem informatsiooni, kui mina ?
Tänud ette ära
Mootorsae õli
Postitatud: L Veebr 06, 2016 14:44
Postitas ivomets
ketiõlid peaks olema " rohelised", et lagunevad vähem kui 100000 aastaga ja peaks joodavad ja ohutud olema lausa imikutele, mida mitte mootoriõli ei ole.
Mootorsae õli
Postitatud: L Veebr 06, 2016 15:08
Postitas konks222
Mootoriõlid sobivad keti määrimiseks. Hüdraulikaõlid mitte. Kõige keskkonnasõbralikum on sulle-mullega puid teha.

Mootorsae õli
Postitatud: L Veebr 06, 2016 15:33
Postitas ivark
Ikka ketiõli kui tahad, et kett ka kestaks. Selleks ketiõlid mõeldud ongi. Aga kallatakse sinna igasugu asju muidugi, isegi kasutatud õli, amatööride värk. Kui saag maksab üle 600, siis hakkad juba mõtlema, et kas on mõtet lollitada.
Mootorsae õli
Postitatud: L Veebr 06, 2016 15:42
Postitas konks222
Mootoriõli ketiõli pumpa ära ei riku. Ei riku ka plaadi tähikulaagrit. Kett õnneks niipalju ei maksa. Ja paar- kolm paagitäit ei tee ka ketile häda midagi. Viis-kuus paaki lõikab ära kõva metsamees päevaga.
Mootorsae õli
Postitatud: L Veebr 06, 2016 16:17
Postitas Hiiglane
Päris igat jama ei tasu sinna paaki kokku kallata. Ca 5a tagasi oli juhus kus 2 õli ( mootori ja keti) ei tahtnud mitte omavahel läbi saada ja tulemuseks oli paras tarretis paagis...
Hiiglane.
Mootorsae õli
Postitatud: L Veebr 06, 2016 18:37
Postitas skyline
Me oleme aastaid oma sae sees keti õlina kasutanud venelaste Avtooli, hea odav, aga mitte kuigi roheline

Seda õli kasutanud ketiõlina pea kogu aja aastast 2001. Saag Stihl 026 ja pole veel 15a jooksul remonti vajanud ptüi-ptüi-ptüi. Vaid kulumaterjale ehk süüteküünalt, ketti ja plaati on vahetatud. Seega avtool pole probleeme põhjustanud.
Eelmises seases, mis oli üks vana kasutatud Husqvarna sai kasutatud ka läbitöötatud auto mootoriõli jmt ollusi, ei juhtunud ka nendega midagi.
Mootorsae õli
Postitatud: E Veebr 08, 2016 9:10
Postitas tauber
Ise kasutan praegu vana õliradika (elektriradiaator) seest välja lastud õli ja tundub,et väga hästi määrib.Igatahes kett jookseb ilusti ja tähik pole ka kinni jäänud mida varemalt originaal ketiõliga ikka ette tuli.Ega seal üldiselt midagi väga põdeda pole sest ketti peab niiguinii teritama ja vahetama ning too ei maksa kuigi palju,plaat ise on ka lihtne asjake-peaasi,et kuivale ei jää ning üle ei kuumene ja otsatähik kinni ei kiilu.
Mootorsae õli
Postitatud: K Veebr 10, 2016 11:08
Postitas Piktor
Muruniiduki õli on oma viskoossuselt natuke paksem õli kui ketiõli, seega pead kindlasti jälgima, et õli tuleks normaalselt peale, enne kui otsatähiku kinni lased, kui juba keti ja plaadi kuumaks lased, siis vut vut poodi uue järele, otsatähikut pole motet vahetada.
Ei tea mis saag on, aga siis kruti vähe õlikruvi järgi, et tuleks ladusamalt peale. Alati peab nii olema, et küte saaks ennem otsa kui ketiõli!
Mootorsae õli
Postitatud: T Veebr 16, 2016 9:42
Postitas AndresV
Saeketi õli töötab hoopis väiksemas temp.vahemikus ja igati lihtsamates tingimustes kui mootoriõli. "Vastutus" ka mitu suurusjärku väiksem. Tootjad lisavad (kõige odavamale sobiva viskoossusega õlile) mingit liimi, et paremini kleebiks ja veniks. Mõned paagitäied võib kindlasti ilma liimita õli kasutada, plaadi temp-i võiks jälgida.